Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3874
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
To je tutovka. Když se procházíš kolem vyskládaných podvozků různých typů je to vidět na první pohled.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
A jenom dotaz? Má 14T malá kola? Když jsem koukal na foto, tak mi to moc nepřišlo. Přišly mi stejná jako na klasikách. O malých kolech se psalo až s 15T.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10239
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Karosák: Demon tu psal, že hlavní problém je protáčení kol a 14T je pořád v tomhe směru klasická tramvaj. Jenže 15T si hraje s každým kolem zvlášt a to asi kolum taky moc nepřidá.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3874
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
A pak mám ještě jedno dumání: Když má 14T také malá kola jako 15T, má větší nápravové tlaky, pevné podvozky, čili větší pravděpodobnost sjetí a přesto jsem za dobu jejich existence nezaznamenal problém s koly na 14T. Proč? Je jich méně a tudíž výrobce stíhá dodávat? Nebo se sjíždí méně?...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3874
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Kdo jste trochu do techniky: Proč mají ty waní Thermo Kingy problémy? Na 14T to chladí normálně? Na tý waně to totiž do 25C taky jeden normálně a pak se rozsvítí červený trojúhelník a už to jen fouká. Přehřívání kompresoru? A pak je tu druhá vlna závad, že prostě klima fouká, kompresor sepne a vrní, žádná závada se nehlásí, ale prostě to nevyrobí zimu. To je ztráta tlaku / únik chladiva?
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2248
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Pokud máš v rodině 2 , počítáš spotřebu na obě dohromady a dělíš 2? Pokud ano, je to na dvojici
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2610
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
No a je to na sólo či soupravu?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4476
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Tak už víme, kolik stojí elektřina na 1 km jízdy s T3, T3M a T3RP. Co ostatní typy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Možná by to šlo nějakou improvizací, půjčit si tu mobilní váhu na kamiony, položit přes ni ploché kolejnice a nechat to přejet tramvají. Nebo tu váhu nějak podložit pod tu spouštěcí kolejnici u soustruhu na kola.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3147
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
A není hlavní snahou zvážit každou nápravu vozu extra ? To na kamiónu půjde těžko ...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3874
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Hlavně jsem z odkazu konečně pochopil, proč jsou u krematoria Motol mazány hlavy kolejnic. Jde o snahu eliminovat tvorbu vlnkovitosti jízdní plochy kolejnic.
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Dát by to měly, ten návěs má 6 náprav, takže se to rozloží.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10239
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
A to váhy celní správy dají? Přece jenom samotná tramvaj má okolo 42t + kamion dalších 15tP_V píše:Zvážit jí i s kamionem by snad šlo kdekoliv, ne?von Špilberk píše:+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
Zvážit jí i s kamionem by snad šlo kdekoliv, ne?von Špilberk píše:+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4476
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Otázky a odpovědi k technologii v tramvaji
I Brno vyvíjí: http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1353
+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde, tak tady by to možná šlo.
+ dle agentury JPP by DP Praha rád zvážil tramvaj 15T a nemá kde, tak tady by to možná šlo.
na speciální průjezdnou váhu, jedinou svého druhu v České republice, která se nachází v DKV Brno-Maloměřice.