https://tram.mobilnitabla.cz/vuz/8286
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Přátelé, které vozy darovaly své papíry pro 8286 - 8292? Díky
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Všichni, kdož tady mudrujete, jak by se to mělo dělat jinak, byste měli jít vedení dílen poradit. Jeden čas díky Covidu masivně chyběli agenturn pracovníci, výše mezd kvalifikovaných pracovníků je nastavena na výši, za kterou to nikdo dělat nebude. Ano, dílny jsou DPP. DPP ale vlastní město, má jedinou zlatou akcii. Tudíž proč lecjaké věci nejdou, by se nejspíš mělo řešit spíš tam....trainzjohny píše: ↑19.4.2022 18:38Jenže když se podíváš kolik vozů stojí v dílnách a vozovnách a čeká na opravu, tak je jasné, že ty lidi by se vytížili, navíc by se pak zase dalo děla ti pro jiné a dílny tak zhodnotit a část peněz si "vrátit" a to se tu dokonce už dělalo ! Není třeba vymýšlet nic nového. Navíc pořád máme docela slušnou zásobu KTéček na přestavbu, to taky nějaké lidi zaměstná.
Jedna věc je full servise výrobcem a druhá je modernizace "pleček" které už ani výrobce nemají.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jenže když se podíváš kolik vozů stojí v dílnách a vozovnách a čeká na opravu, tak je jasné, že ty lidi by se vytížili, navíc by se pak zase dalo děla ti pro jiné a dílny tak zhodnotit a část peněz si "vrátit" a to se tu dokonce už dělalo ! Není třeba vymýšlet nic nového. Navíc pořád máme docela slušnou zásobu KTéček na přestavbu, to taky nějaké lidi zaměstná.9001 píše: ↑18.4.2022 13:57Z pohledu učebnic je to naprosto v pořádku. Tohle je jednorázová akce, takže co s těmi lidmi pak budou dělat? A ono i VŘ ukazují, že vlastní síly už nejsou tak levné... Viz Brno, kde ho skládačky draků vyjdou stejně jako kolik platí Plzen za hotovou tramvaj....
Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...
Jedna věc je full servise výrobcem a druhá je modernizace "pleček" které už ani výrobce nemají.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Brno jede podle filosofie: Když stará tramvaj dojede kilometry do VP/GO, tak buď půjde do VP/GO, kterou provedou dílny vlastními silami, anebo se sešrotuje v případě, když se koupí nová tramvaj. V takovém případě dílny budou mít méně práce, a možná by nějakou hlavu pomazanou mohlo napadnout díly zrušit či nedej Bože prodat, což se už stalo v Ostravě a v Praze k tomu mnoho nechybělo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Z pohledu učebnic je to naprosto v pořádku. Tohle je jednorázová akce, takže co s těmi lidmi pak budou dělat? A ono i VŘ ukazují, že vlastní síly už nejsou tak levné... Viz Brno, kde ho skládačky draků vyjdou stejně jako kolik platí Plzen za hotovou tramvaj....
Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...
Navíc jak se ukazuje kdekoli ve světě... Tramvaje soutěží i s full servisem na x let...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To nejde, protože peníze do lidí jsou zvýšené personální náklady, kdežto tohle je nutná investice do vozového parku. Navíc schválená už v roce 2018. Celé ty roku se zřejmě čekalo, že se zaměstnanci v Dílnách rozmnoží samovolně, a když k tomu nedošlo, tak se akce musí outsourcingovat.
Přidat peníze nedostatkovým zaměstnancům by byl nebezpečný precedens, takže se musí zkusit cokoliv jiného, jen tohle ne.
Přidat peníze nedostatkovým zaměstnancům by byl nebezpečný precedens, takže se musí zkusit cokoliv jiného, jen tohle ne.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
V souvislosti s tím, mě napadlo, jestli by nestálo za to těch "přebytečných" 200 miliónů nenacpat do zaměstnanců dílen, aby se i nalákalo pár nových a udělalo se to v našich dílnách, pořádně...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zakázku na proměnu tramvají T3 na „wany“ v Praze vyhrál Pragoimex
https://zdopravy.cz/zakazku-na-promenu- ... ex-111454/
https://zdopravy.cz/zakazku-na-promenu- ... ex-111454/
To je tak, když se s každým rozhodnutím otálí do nekonečna.Společnost Pragoimex promění pro Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) až 65 tramvají T3R.P na T3R.PLF. Za úpravy všech 65 tramvají na takzvané „wany“ zaplatí DPP až 402 milionů korun.
Vítězství Pragoimexu vyplývá z uzavřeného kontraktu v registru smluv. Cena je nakonec výrazně vyšší než odhadovaná (223 milionů korun).
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Poptává se 70 klimatizací prostoru řidiče pro T3R.P:
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/485120
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/485120
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ukraine , Kamianske tram 2020
https://www.youtube.com/watch?v=nXRAAcJPs-U
https://www.youtube.com/watch?v=nXRAAcJPs-U
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To asi těžko.
Příprava, jedna mašinka na solo, dvě na soupravu či dlouhé vozy. Vlastní dezinfekce cca 30 min. Následně uvádění do normálního stavu cca 20 min. - ozon je toxicky. Pak přesun do nového vozu.
To by depaci neměli nic jineho na praci, než šibovat s krabičkama.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
účinnost je snad týden-14 dní, a navíc to docela dlouho trvá (cca hodinu to chce nechat běžet) a pak se to musí ještě vyvětrat (dost to smrdí) takže to bude jednou za čas jako u metra, denně je to zbytečné.
Jinak na kačerově jsou vidět soupravy odstavené u administrativní budově na "vyfoukání" pořád.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To chceš moc. Jen toliko...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.