Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Díky moc za shrnutí
Re: Nové tramvajové tratě
IPRiti zveřejnili novou verzi metropolitního plánu. Co tam je za rozvojové záměry:
(nenašel jsem archiv dřívějšího návrhu, takže nevím co se od té doby změnilo)
Podbaba - Suchdol, po nábřeží
Divoká Šárka - Dědina
Dědina - 50ník
Dědina - nádraží Ruzyně
Malovanka - Strahov
Vypich - Motol
obratiště Bílá hora (asi nějaká úprava, ale nikam se neposunulo)
Bílá hora - Řepy, jako územní rezerva
Řepy - Zličín, jako územní rezerva, tunel pod nádražím
Barrandov - Slivenec
Kobylisy - Bohnice od Střelničné, v Bohnicích stále maximální síť
Bohnice - Podbaba tunelem z Mazurské, jako územní rezerva
Vozovna Kobylisy - Zdiby
Sídliště Ďáblice - Nádraží Čakovice, důmyslně vedeno pustinou (za hřbitovem, Veselská, areál Avia)
přeložka z ulice U Balabenky k Balabence
obratiště Pod pekárnami
Lehovec - Rajská zahrada, jako územní rezerva (asi se někomu nelíbí zdejší nákupní středisko, místo aby to vedli Ocelkovou kde je prostor na TT)
terminál v Troji u mostu
Partyzánská - U výstaviště menší přeložky
přeložky u Vltavské
Vltavská - Dělnická
jako územní rezerva Veletržní - Dělnická, Vltavská - Jateční (čím víc tratí v Holešovicích, tím víc adidas)
most z prodlouženého Bubenského nábřeží (nikoli z Jateční) do Urxovy
Muzeum - Václavské náměstí
Muzeum - Hlavní nádr
Spojovací (asi menší přeložka)
NNŽ - Auto Jarov (blízko Spojovací???)
Hagibor - Sídliště Malešice
obratiště Černokostelecká zrušeno
obratiště Depo Hostivař
ÚD - Štěrboholy - pole u Dolních Měcholup
Želivského - Kubánské nám, s tunelem pod nemocnicí
Eden - Bohdalec - Chodovská ul, bloková smyčka kolem Baumaxu
vozovna Chodovská
Spořilovská ulice - obratiště u velké křižovatky - Opatov - Háje - Jižní město
Nádraží Hostivař - sídliště Hornoměcholupská - nádraží Horní Měcholupy - Jižní město, jako územní rezerva
Pankrác - Budějovická
Budějovická - Michle u viaduktu
Budějovická - Dvorce
most Dvorce
Nádraží Modřany - Komořany
Levského - Nové Dvory, bez smyčky v Libuši
(nenašel jsem archiv dřívějšího návrhu, takže nevím co se od té doby změnilo)
Podbaba - Suchdol, po nábřeží
Divoká Šárka - Dědina
Dědina - 50ník
Dědina - nádraží Ruzyně
Malovanka - Strahov
Vypich - Motol
obratiště Bílá hora (asi nějaká úprava, ale nikam se neposunulo)
Bílá hora - Řepy, jako územní rezerva
Řepy - Zličín, jako územní rezerva, tunel pod nádražím
Barrandov - Slivenec
Kobylisy - Bohnice od Střelničné, v Bohnicích stále maximální síť
Bohnice - Podbaba tunelem z Mazurské, jako územní rezerva
Vozovna Kobylisy - Zdiby
Sídliště Ďáblice - Nádraží Čakovice, důmyslně vedeno pustinou (za hřbitovem, Veselská, areál Avia)
přeložka z ulice U Balabenky k Balabence
obratiště Pod pekárnami
Lehovec - Rajská zahrada, jako územní rezerva (asi se někomu nelíbí zdejší nákupní středisko, místo aby to vedli Ocelkovou kde je prostor na TT)
terminál v Troji u mostu
Partyzánská - U výstaviště menší přeložky
přeložky u Vltavské
Vltavská - Dělnická
jako územní rezerva Veletržní - Dělnická, Vltavská - Jateční (čím víc tratí v Holešovicích, tím víc adidas)
most z prodlouženého Bubenského nábřeží (nikoli z Jateční) do Urxovy
Muzeum - Václavské náměstí
Muzeum - Hlavní nádr
Spojovací (asi menší přeložka)
NNŽ - Auto Jarov (blízko Spojovací???)
Hagibor - Sídliště Malešice
obratiště Černokostelecká zrušeno
obratiště Depo Hostivař
ÚD - Štěrboholy - pole u Dolních Měcholup
Želivského - Kubánské nám, s tunelem pod nemocnicí
Eden - Bohdalec - Chodovská ul, bloková smyčka kolem Baumaxu
vozovna Chodovská
Spořilovská ulice - obratiště u velké křižovatky - Opatov - Háje - Jižní město
Nádraží Hostivař - sídliště Hornoměcholupská - nádraží Horní Měcholupy - Jižní město, jako územní rezerva
Pankrác - Budějovická
Budějovická - Michle u viaduktu
Budějovická - Dvorce
most Dvorce
Nádraží Modřany - Komořany
Levského - Nové Dvory, bez smyčky v Libuši
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Slavnostní otevření trati do Holyně (8.4.2022)
FOTO: https://www.facebook.com/media/set/?van ... 9470794860
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=WccdJ3xn7C8
FOTO: https://www.facebook.com/media/set/?van ... 9470794860
VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=WccdJ3xn7C8
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Historicky první jízda tramvaje na trati do Holyně (Měřící vůz 5521) 4.4.2022
FOTO: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 915&type=3
VIDEO: https://youtu.be/76xQbiKZ9VQ
FOTO: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 915&type=3
VIDEO: https://youtu.be/76xQbiKZ9VQ
Re: Nové tramvajové tratě
Přídavný žlábek a ještě k tomu pojistná kolejnice, na speciálních splítkových pražcích, to jsou mi věci... Co když se to vyšine zrovna u mazníku nebo u přechodu, kde pojistná funkce lokálně není definována?
Proč bylo zvoleno toto řešení a ne kus žlábkových kolejnic?
Proč bylo zvoleno toto řešení a ne kus žlábkových kolejnic?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
To, aby si představitelé města vzali holinky
Re: Nové tramvajové tratě
Pokud chcete pokračovat, musíte se přihlásit.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Tramvajová trať k Holyni - měsíc před otevřením
https://www.facebook.com/PrazaneAPrazankyZaMhd/posts/4181172678651732
https://www.facebook.com/PrazaneAPrazankyZaMhd/posts/4181172678651732
Re: Nové tramvajové tratě
A jak to tak vyzerá, dnes se měly otvírat obálky na TT Divoká Šárka – Sídliště Na Dědině.
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/456965
https://tenderarena.cz/dodavatel/seznam ... zka/456965
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
https://twitter.com/Adam_Scheinherr/sta ... 2117940230
Pravomocné SP na Slivenec.
edit: zde podrobněji: https://www.dpp.cz/spolecnost/pro-media ... e-slivenec
Pravomocné SP na Slivenec.
edit: zde podrobněji: https://www.dpp.cz/spolecnost/pro-media ... e-slivenec
Re: Nové tramvajové tratě
Než se postaví vozovna č.11 už tu nikdo z nás nebude . Na 0 jste zapomněli? Tu můžou mít Střešovice. To je taková vozovna 0
Re: Nové tramvajové tratě
nová vozovna je nabíledni - při rozšíření sítě a zejména se podívejme, JAK a kDE jsoui vozovny rozmístěny a situovány... na kterém břehu jich KOLIK je...
kruťák píše: ↑20.12.2021 21:35Vy si tu malujete novou vozovnu, ale nezapomeňte, že čísla vozoven 1-8 jsou již obsazena (počítám-li ÚDDP jako 9, tak i devítka). To by znamenalo vymyslet jiný způsob číslování pořadí a implementovat ho do všech systémů. Což je snad skoro nepředstavitelnější než stavba nové vozovny
Re: Nové tramvajové tratě
Další úrovňové křížení... ne, že by to nebylo technologicky nejsnadnější a že mimoúrovňové by bylo podstatně náročnější a dražší, ale přece jen i tak, víme, jaký problémy to přináší na Poliklinice.... a obávám se, že ta silnička do Holyně je minimálně stejně frekventovaná (ne.li víc) jako ta Do Klukovic ))