Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Byla "odpytlována" trojbarevná signalizace pro IAD, na stávajícím SSZ mezi Hlubočepy a Zlíchovem do centra, v místě výjezu tram na PK. Ve směru DC tak červená drží IAD světelnou závorou při průjezdu tram (předpokládám jen pokud jede tram DC) . Nevíte náhodou jestli třeba tato závora, obdobně jako v Podolí, nedrží kolonu v případě, že je ucpaný Zlíchov?
Myšlenku jsem nadhodil proto, že je zvláštní, že byly barevné ampule pro IAD několik let pod pytlem a najednou se objevily. Jestli se náhodou s nějakou novou funkcionalitou nečekalo na úředního šimla najednou zařehtal
Myšlenku jsem nadhodil proto, že je zvláštní, že byly barevné ampule pro IAD několik let pod pytlem a najednou se objevily. Jestli se náhodou s nějakou novou funkcionalitou nečekalo na úředního šimla najednou zařehtal
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Podle složeného materiálu se zřejmě chystá provizorní signalizace Ječná x Štěpánská.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
A mezi Sazečskou a vjezdem do depa nerychlostní rychlostní vexle. Alespoň v noci tam svítila jen šipka, bez čísla.
Ale tak to se dalo čekat, tohle všechno, že. Je po volbách, pásky přestřiženy a už to nikoho nezajímá. Naštěstí alespoň že to SSZ na vjezdu se podělalo správným způsobem (potmě).
Ale tak to se dalo čekat, tohle všechno, že. Je po volbách, pásky přestřiženy a už to nikoho nezajímá. Naštěstí alespoň že to SSZ na vjezdu se podělalo správným způsobem (potmě).
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Nefunguje výzvové návěstidlo (přihlašování) na Pražského povstání od Paloučku.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6712
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
SSZ z obratiště potmě je za mě plus, provozu to pomáhá, SSZ Sazečská bylo bez preference i s funkčním SSZ obratiště.
Re: Preference / antipreference MHD
Obratiště bylo po tmě už ve čtvrtek večer.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Depo Hostivař k obratišti po tmě, křižovatka se Sazečskou bez preference
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Již 21. září o tom páteř psala https://www.prazsketramvaje.cz/showpage ... 0921063250
Re: Preference / antipreference MHD
Ohledně Petřin, plánuje se tam zprovoznit preference nebo už funguje?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6712
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Nááááhodou znam jednoho co tomuhle rozumí a do politiky leze...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Moc práce, málo politickýho efektu. Na to se ti každej vyprdne. Jo zapíchnout někam semafor, to je jiná, to je rychlé a navíc se to dá dobře prodat, jak se naši volení představitelé starají o "bezpečnost". Viz Petřiny, že.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Tak to já jí za bižuterii považuji stále. Před obnovou i po ní. Předtím nižší míra preference, ale dalo se předjímat chování. Po obnově poměrně nízká spolehlivost - jakože když funguje detekce a ve správný čas, tak to vyjde krásně, ale úspěšnost neodpovídá intenzitě provozu v místě. Křižovatka reaguje, na můj vkus a zatížení, dosti nepružně a nemotorně. Buď to nezvládá řadič, nebo jsou nevhodně nastavená data/časy/priority...
Jak je loterie rádio od KL, tak je loterie detekce od Národní a občas i z mostu (od Jiráska moc nejezdím). Také jsem párkrát hlásil závadu detekce, ale když jsem zjistil, že je to jukebox, tak jsem na celé SSZ rezignoval.
A ještě si přísadím - když je tak ohromným volebním tématem doprava, nevšiml jsem si, že by někdo zmiňoval "chytrou dopravu" s využití moderních technologií. Stále se omílají jen "ošklivé" výkopové práce a opravy silnic. Ale kde je snaha o progres?! Zapikolovali jsme si město semafory, které v takovém množství už nutně dopravu ovlivňují a to velmi. Přesto se k problematice jejich řízení stále přistupuje stylem "postav a nech svítit". Snad jedinou výjimkou jsou tunelové komplexy, kde jde ale hlavně o bezpečnost. Jinak pustina, nebo zelené vlny pro papaláše! Krásným příkladem budiž obludné trio signalizací v Karmelitské, kde jsme se díky jejich fantastické arytmii opět vrátili blíže ke kolonám z 90' let. Posíláme klíčenku
A jen třešničkou na dortu je, že se o nějakou změnu, i přes masivní problémy dopravy automobilové, snaží vlastně jen pár srdcařů od tramvají a možná nějaká duše z TSK. Čest výjimkám. Ale pokud chce někdo dopravu v Praze aktivně řešit, zde se nabízí obrovské a neorané pole působnosti. Není zač
Jak je loterie rádio od KL, tak je loterie detekce od Národní a občas i z mostu (od Jiráska moc nejezdím). Také jsem párkrát hlásil závadu detekce, ale když jsem zjistil, že je to jukebox, tak jsem na celé SSZ rezignoval.
A ještě si přísadím - když je tak ohromným volebním tématem doprava, nevšiml jsem si, že by někdo zmiňoval "chytrou dopravu" s využití moderních technologií. Stále se omílají jen "ošklivé" výkopové práce a opravy silnic. Ale kde je snaha o progres?! Zapikolovali jsme si město semafory, které v takovém množství už nutně dopravu ovlivňují a to velmi. Přesto se k problematice jejich řízení stále přistupuje stylem "postav a nech svítit". Snad jedinou výjimkou jsou tunelové komplexy, kde jde ale hlavně o bezpečnost. Jinak pustina, nebo zelené vlny pro papaláše! Krásným příkladem budiž obludné trio signalizací v Karmelitské, kde jsme se díky jejich fantastické arytmii opět vrátili blíže ke kolonám z 90' let. Posíláme klíčenku
A jen třešničkou na dortu je, že se o nějakou změnu, i přes masivní problémy dopravy automobilové, snaží vlastně jen pár srdcařů od tramvají a možná nějaká duše z TSK. Čest výjimkám. Ale pokud chce někdo dopravu v Praze aktivně řešit, zde se nabízí obrovské a neorané pole působnosti. Není zač
Re: Preference / antipreference MHD
Díky za reakce. Já měl 17 v neděli a nestačil jsem se divit. Jinak jsem nikdy s touto křižovatkou problém při průjezdu neměl.