Vozovny - všeobecná diskuze
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Díky, vypadá to optimisticky. Jinak kdo by si všiml vrtáků při jízdě po Štěrboholské/Jižní spojce, tak vězte, že v ÚD roste nový objekt lakovny.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Jen malá vsuvka - Hloubětínská skládačka jde pěkně rychle Vpravo vzadu to menší taky leze nad zem, a i nahoře u zdi ke Kolbenově se dělají základy (je tam vidět vrták na piloty).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Asi úplně nejsme ve , ale provizorní občasná výstupní by i teď pomohla v případě, že přijedou 2 sjeté vlaky - ten druhý může zaprvé umožnit výstup cestujícím, kteří chtějí vystoupit a zadruhé, než předchozí vlak opustí šturc, mohu provést změnu stanoviště (přehození PTG) a poté, co se úvrať uvolní, tak už jen přetáhnout řízení. Kdo by chtěl, mohl by samozřejmě dojet až do stálé výstupní. Ale pár vyřazených panelů a jeden přenosný sloupek. Rychlé, levné, účinné. Takhle tam prostě tvrdneme v kopci, zcela jalově zdržujeme lidi a ani si nelze následnou manipulaci jakkoliv připravit Pokud by ta předsunutá výstupní byla stálá, tak bych jako kaštan oprávněně pyskoval, proč mně to vysype 100 metrů v kopci před konečnou.
Toto řešení bylo zvoleno ještě za staré řepské smyčky - byla tam z vyřazených panelů (mezi Galandovou a smyčkou) občasná výstupní buď pro případ, že bylo ve smyčce plno, nebo snad pro vlaky, které končily na vnitřní koleji bez nástupní hrany (pamětníci jistě upřesní, děkuji). Asi to není nejdesignovější top řešení, ale je cítit snaha. Tady je před konečnou cítit akorát TOIka a snaha nikde
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
pawel: Tak ono obojí konečné jsou "dočasné"... Na Pankráci se mělo poměrně rychle začít jet k poště, kde už X mělo být... A Libuš bude to samé...
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Karosák:
Provizorní výstupní by to moc nezachránila, spíš trvalé rozdělení výstupní a nástupní s tím, že alespoň jedna z nich by musela být mimo odstavnou kolej, tj. na hlavní trati. Pak by obraty nemusely být 6`, ale šlo by udělat i dvojnásobně dlouhé.
Od počátku nechápu, proč Libuš nemá obratiště "X" jako Holyně, ale už to tu bylo diskutováno. Vím, podchod atd., ale stejně si myslím, že by to bývalo šlo vymyslet provozně lépe, alespoň co do umístění zastávek (viz výše). Doufejme, že více zpožděné 17 od centra bude dispečink točit už v Modřanech, protože jinak se to na stabilitě linky dost negativně podepíše.
Provizorní výstupní by to moc nezachránila, spíš trvalé rozdělení výstupní a nástupní s tím, že alespoň jedna z nich by musela být mimo odstavnou kolej, tj. na hlavní trati. Pak by obraty nemusely být 6`, ale šlo by udělat i dvojnásobně dlouhé.
Od počátku nechápu, proč Libuš nemá obratiště "X" jako Holyně, ale už to tu bylo diskutováno. Vím, podchod atd., ale stejně si myslím, že by to bývalo šlo vymyslet provozně lépe, alespoň co do umístění zastávek (viz výše). Doufejme, že více zpožděné 17 od centra bude dispečink točit už v Modřanech, protože jinak se to na stabilitě linky dost negativně podepíše.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Stačí se podívat na tohle:https://idos.idnes.cz/praha/spojeni/vys ... &tc=301003 a rozkliknout, co je dál (5 +10, 9+ 13, 19).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Na Pankráci nikoho nenapadlo udělat alespoň provizorní výstupní, takže je tam prostor pouze pro 1 vlak s minimálními obratovými časy (zpravidla 6') a ještě změnou směru. Když tam dojedou 2 sjeté spoje, druhý prostě čumí na trati, dokud mu předchozí vlak neuvolní úvrať. Na Spojovací vpodstatě totéž v bleděmodré (Také místo jen pro 1 vlak. Schválně říkám bleděmodrá, protože odpadá změna směru a také lze využít společnou výjezdovou kolej, která umožní nějakou tu minutku navíc pro překryv 2 vlaků). Takže co se jednou nabere už se za celý den nesrovná Takže zmíněný model 7 na Spojovací a 19 na Depo už tu měl být (s ohledem na stabilitu JŘ) dávno. A modleme se, aby tu výstupní někdo dodělal i na té Libuši, protože zatím tam vzniká pankrácký model
Takže posíláme klíčenku a věříme, že na přemýšlení jsou tady jiní. No ty rozhodně ne Drápale!! (souhra jmen čistě náhodná )
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Mimochodem 19 je asi nejzpožděnější linka, co v oblasti Strašnic vídám. Nezřídka sjíždění spojů, což není k vidění ani na exponované 16 nebo 26.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Ústečák: A nezapomínej na výluky na metru
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Tak ono to sedí... Holyně, Pankrác a od podzimu Libuš.... To už je dost linek na uvrati....
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Je otázka, jestli se vůbec 19 na Lehovec vrátí... Donesla se ke mně varianta, že by kvůli úspoře KT 19 jezdila na Depo Hostivař a na Lehovec místo ní 7.von Špilberk píše: ↑14.4.2023 9:45To jo, ale taky se podívejme na to, že po otevření Krejcárku se l. 19 vrátí na Lehovec, a z Lehovce do Kobylis je blíž než do Dílen. A od podzimu nebudou nezbytně nutné KT na l.5, ale na l.17 jich bude muset být polovina. A jelikož na PA už KT máme (a asi dostaneme další), tak bych pro obsluhu l. 17 a 19 taky obšťastnil Kobylisy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
To jo, ale taky se podívejme na to, že po otevření Krejcárku se l. 19 vrátí na Lehovec, a z Lehovce do Kobylis je blíž než do Dílen. A od podzimu nebudou nezbytně nutné KT na l.5, ale na l.17 jich bude muset být polovina. A jelikož na PA už KT máme (a asi dostaneme další), tak bych pro obsluhu l. 17 a 19 taky obšťastnil Kobylisy.
Re: Vozovny - všeobecná diskuze
Slyšel jsem v rámci DPP, (ne od řidičů) že by měly budoucí nové vozy jít právě do nové hloubětínské vozovny. Samozřejmě je to neověřená informace s takřka nulovou relevancí, ale zdálo by se mi to jako logický krok.