je to sice pekny seznam, ale ja na prvnim miste vidim problem s rezanim dveri..tramvajak píše:Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. ....
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Moc pěkně definováno. Proto si myslím, že 2+1 / 1+2 / ?? je blbost. Alstomy by podle mě měly projít jinými úpravami než zvýšení počtu míst k sezení. Např:pawel píše:Tramvaj je kompromis v tom, že spojuje výhody městského vozidla, velké kapacity a "kolejového pohodlí".
zámečky krytů dveřních pohonů 8211-45,8301-90
uchycení fabionů v interiéru všechny T3R.P a T3R.PV
potíže s hrazdou 8211-45, jinak individuálně
potíže se stěračem na pomocném stanovišti 8211-45, jinak individuálně
uchycení lemovky zadního BUSE všechny T3R.P a T3R.PV
zpevnění zadního obkladového panelu všechny T3R.P a T3R.PV
tlačítka s neodnímatelnými kroužky individuálně starší vozy
zpevněný (zdrsněný) panel řidiče 8211-45 vyjma 8242
BUSE pro pořadí všechny T3R.P a T3R.PV
úprava systému náporového větrání všechny T3R.P a T3R.PV
Některé jsou možná zbytečnosti, ale je tam několik (podle mě) důležitých úprav.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
No, v případě plnější tramvaje sedačky 2+1 kapacitu docela omezují. Ale tak plné tramvaje, aby to byl skutečně problém, opravdu v Praze nějak moc časté nejsou. A kde jsou, tam by být neměly, což je potřeba řešit větším počtem spojů (a ne velkou kapacitou na úkor pohodlného cestování). V tom snad pomůže rozšíření vozového parku Poršetrami.ds píše:Souhlasím s Gagarinem, v Praze jsou podle mě úplně plné soupravy spíše výjimečný jev a když už je vůz plný, je mi jedno jak moc je plný, sedačky 2+1 zase tolik kapacitu neomezují. Přijde mi nemyslné obětovat komfort 95% spojů kvůli 5% které jsou narvané až běda. To už můžete udělat 1+1 v KT8 a bude teprve dobytčák jak má být, kapacitou nesrovnatelný s čímkoliv. Na druhou stranu zatracuji opačný extrém, což jsou vozy K2, kde je 2+1 s dvojsedačkou naproti dveřím. Je-li vůz trochu plnější, nedá se do/z něj dostat , protože všichni blokují dveře zatímco uprostřed je místo. Docela se divím, že tohle uspořádání sedaček zůstalo zachováno i u K3R...
Kdy ale nastává skutečný problém, jsou krizové situace, jako povodně, kdy se v linkách jako X-A, X-B, ale i dalších hodil každý centimetr čtvereční volného místa.
Ale i přesto jsem pro sedačky 2+1 - v běžné dopravě by to hodlí určitě zvedlo, společně s počtem spojů, odpovídajícím vytíženosti dané trasy.
- ds
- Uživatel
- Příspěvky: 13
- Registrován: 21.11.2004 10:17
- Bydliště: obydlená zatáčka mezi Prahou a Vídní
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím s Gagarinem, v Praze jsou podle mě úplně plné soupravy spíše výjimečný jev a když už je vůz plný, je mi jedno jak moc je plný, sedačky 2+1 zase tolik kapacitu neomezují. Přijde mi nemyslné obětovat komfort 95% spojů kvůli 5% které jsou narvané až běda. To už můžete udělat 1+1 v KT8 a bude teprve dobytčák jak má být, kapacitou nesrovnatelný s čímkoliv. Na druhou stranu zatracuji opačný extrém, což jsou vozy K2, kde je 2+1 s dvojsedačkou naproti dveřím. Je-li vůz trochu plnější, nedá se do/z něj dostat , protože všichni blokují dveře zatímco uprostřed je místo. Docela se divím, že tohle uspořádání sedaček zůstalo zachováno i u K3R...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Nesouhlasim. V 95% případů budou spokojení. Protože v 95% jsou tramky plný tak, že by všici pohodlně seděli + cca. 5-10 lidí pohodlně stálo.Fořtík píše:Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
právě proto že dají přednost pohodlí... což se o stání po celou cestu říci nedáFořtík píše:Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
Hmm, a to jako sedačky snižují pohodlí No téda ... Jeden člověk hlasoval pro 0+0 sedaček v tram, ten má zřejmě v tramvaji takové pohodlí, že je štěstím bez sebe. A nebo si nosí svou vlastní ergonomicky přispůsobenou a pohodlnou židli.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Aby ses nedivil. Lidi dají přednost pohodlí, což pohyb v tramvaji plné sedaček není...Tom píše:tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
tento průzkum si udělám eště i jinde u netramvajáků... (ne v mé diskuzi, tam jsou podobní lidé...). Já sem víceméně čekal, že to takto dopadne...Fořtík píše:Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky.Tom píše:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66%
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu
Široká cestující veřejnost by nikdy 1+1 nechtěla ) ani u metra ani autobusů, ani u vlaků ani kdekoliv jinde... ) snad jedině na nějaké úzkorozchodné železnici kde není jiná možnost
komoko je budovano jako "rychlodrazni trat" tudiz se tam mohou ozkouset "vyssi" rychlosti (samozrejme predpisove!) a jelikoz je to na oddelenem telese, tak se nic moc nemuze stat..6529 píše:Koukám,že v trase Braník-Modřany jezdí R.P na ZJ celkem často.To je standardní trasa nebo se vozy zkoušejí i jinde?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Ano, to je mínění zdejší malé skupinky uživatelů. Opravdu objektivní by byl průzkum v řadách široké cestující veřejnosti. Já jsem sem schválně nepsal svůj názor, protože by se to zase strhlo v hádku jako už několikrát na téma sedačky.Tom píše:Pro změnu sedadel je 24:12... to jest 66%
Tak to ty sedačky 1+1 du omlátit DP o hlavu