Doporučuji ke shlédnutí velectěnému publiku kabinu a zadní plošinu vozu 8161, kabina rezne u stropu a na zadní plošinu skrz střechu zatéká....Radek píše:Pravděpodobně ano. Nová skříň je nová skříň a Pragoimex se chlubí, že udělal celou řadu antikorozních úprav.
T3R.PV
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Vźhledem k přístupu Prahy a DPP je možné, že R.P tu budou strašit mnimálně 20 a R.PV 25-30 let.Radek píše:Pravděpodobně ano. Nová skříň je nová skříň a Pragoimex se chlubí, že udělal celou řadu antikorozních úprav.fricoolinek2 píše:Ještě jsem se chtěl zeptat, jestli se u T3 R.PV plánuje delší životnost než u T3 R.P ?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Nejsem sice odporník, ale dovolím si odpovědět. Ano, vozy řady T3 se fakticky dělají i dnes. Jde o koncepčně stejnou tramvaj, koncepce řady PCC. Změněné věci jsou v podtatě detaily. Včeně nové výzbroje. Kdyby byl v 60. letech Progress, byl by i v původních T3 Progress.fricoolinek2 píše:Je pro DPP tak výhodný, že nemusí vystavovat na novej vůz nový papíry, ale vystačí si se starejma....
Když se dělaj T3 R.PV, je to to tvrzení pravdivé ?
"Vozy T3xx se dělají od počátku 60.let dodnes."
Papírově jde o rekonstrukci s využitím nové skříně, tedy vlastně jen náhradní díl. Ve skutečnosti z původního vozu nezůstal ani prd, takže jde o fungl novou tramvaj.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vokovice
( to se dalo cekat, kdyz jsem je tam minuly? tyden fotil..slimman píše: Možná i 6837. Na "koleji smrti" už stojí jen oloupaná 6824.
Re: Vokovice
Možná i 6837. Na "koleji smrti" už stojí jen oloupaná 6824.MOp píše: ee posledni sel z kobylis 6762 (ex beck)
Re: Vokovice
6772 jezdi v sole jiz nejakych tech 10-14 dni.. v sobotu spatrena a zaznamenana na lince 11 - viz tapeta ke stazeni..Proxy píše:Na rekonstrukce začínají chodit už vozy i z Vokovic (zatím tedy 6432), takže by tato vozovna měla dostat nějaké vozy k vyrovnání stavu. Dodávka krnováků se nabízí, ale vše může být jinak.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vokovice
a ja jsem se včera divil, že jsem viděl Beck na d-25 v solu.MOp píše:ee posledni sel z kobylis 6762 (ex beck)
Opravuji předchozí myšlenku:
Na rekonstrukce začínají chodit už vozy i z Vokovic (zatím tedy 6432), takže by tato vozovna měla dostat nějaké vozy k vyrovnání stavu. Dodávka krnováků se nabízí, ale vše může být jinak.
Re: Vokovice
ee posledni sel z kobylis 6762 (ex beck)Proxy píše: ... ale zase poslední vůz na reko šel z Vokovic.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vokovice
Jak říká Petr, v Dopravním podniku se rozhodnutí mění z dne na minutu - takže bych zachoval klid. Třeba krnováci půjdou do Strašnic...MOp píše:no jeste je moznost 8171 (130+20)Pepa píše:Do Vokovic by měla jít 8170
... ale zase poslední vůz na reko šel z Vokovic.
Re: Vokovice
no jeste je moznost 8171 (130+20)Pepa píše:Do Vokovic by měla jít 8170watslaw píše:Tak jak je to s tím, 8169 podle stránek šla zase do Motola, která tedy půjde do VO?