Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gagarin » 11.7.2005 11:34
slimman píše:Gagarin píše:
Vozovnu Kobylisy mají přímo u nosu, ale linku 10 (v normálním stavu) vypravuje i vozovna MO
A MO nemá desítku u nosu ? A co nájezdy a zátahy KO-Sídl.Řepy ?
Mimochodem, šejdr 10 (pořadí nevim) teď přesně tak najíždí na odpolední po trase KO-Stross.nám.-Malostranská-Anděl-Sídl.Řepy.
Tak to je další debilita, no.
A MO nemá desítku u nosu ?
Má, ale po trase. KO ji mají na konečné zastávce, tzn. že kaštani nic napoznají a tramvaj je normálně doveze až na normální pravidelnou konečnou.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 11.7.2005 11:32
Gagarin píše:
Vozovnu Kobylisy mají přímo u nosu, ale linku 10 (v normálním stavu) vypravuje i vozovna MO
A MO nemá desítku u nosu ? A co nájezdy a zátahy KO-Sídl.Řepy ?
Mimochodem, šejdr 10 (pořadí nevim) teď přesně tak najíždí na odpolední po trase KO-Stross.nám.-Malostranská-Anděl-Sídl.Řepy.
-
Kočí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19.3.2005 14:26
- Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Kočí » 11.7.2005 11:28
Gagarin píše:Tak já jsem už dlouho uvažoval, proč linky, co končí ve smyčkách přímo (nebo několik zastávek u) u vozoven, proč je 100% nevypravuje ta která vozovna. Příklad: linka 10,14,15,25. Vozovnu Kobylisy mají přímo u nosu, ale linku 10 (v normálním stavu) vypravuje i vozovna MO, d14 zase PA a MO, d15 VO, d25 VO a SA. Proč prostě neni u takovýchto linek vypravení všech vozů z naprosto nejbližší vozovny (nájezdová trasa tedy v měřítku metrů)?
Vypravení třeba jedenáctky z Kobylis je samozřejmě taky ptákovina, ale jiné kategorie.
Hmm, na té 25 je 5 KO pořadí přes týden málo, viď?
Z VO taky jezdí/nebo jezdila (teď nevim) 11 a jednou jsem jí chytil a připadal jsem si jak ve strašidelné tramvaji
protože už do ní stačili nalézt všelijaké existence nočních tramvají
-
KM
Příspěvek
od KM » 11.7.2005 11:21
Ptal jsem se na případ "20" samotného ing. Doubka a bylo to zdůvodněno servisem pro tramvaje ve vozovnách - vcelku za daného stavu logické. Nebylo ovšem zdůvodněno, proč si DP nechal vnutit 20 na Barr. v době, kdy pro ní neměl v nejbližších vozovnách vhodné vozy, což bych řekl že je argument dost silný. Asi jako kdyby po vás chtěli, abyste svou jedinou ozubenou lokomotivou, schovanou v Tanvaldu dopravovali vlaky v Kolíně.
K větší důvěryhodnosti argumentu admina Petra by přispělo třeba pár čísel - vyjíždí z každé vozovny maximum toho, co může? (Tzn. zůstává tam jen těch cca 20% vozů?). Je v některých vozovnách maximum vozů a řidičů (Vokovice)? Není to ve dne podobné jako vypravení v noci (šokující 11 z Vokovic): ...aby vozovny měly rovnoměrné rozložení nočních služeb?...
-
Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Gagarin » 11.7.2005 11:19
Tak já jsem už dlouho uvažoval, proč linky, co končí ve smyčkách přímo (nebo několik zastávek u) u vozoven, proč je 100% nevypravuje ta která vozovna. Příklad: linka 10,14,15,25. Vozovnu Kobylisy mají přímo u nosu, ale linku 10 (v normálním stavu) vypravuje i vozovna MO, d14 zase PA a MO, d15 VO, d25 VO a SA. Proč prostě neni u takovýchto linek vypravení všech vozů z naprosto nejbližší vozovny (nájezdová trasa tedy v měřítku metrů)?
Vypravení třeba jedenáctky z Kobylis je samozřejmě taky ptákovina, ale jiné kategorie.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od slimman » 11.7.2005 11:09
Mě by spíš zajímalo, proč při nynější výluce Palmovky jezdí linka 17 na Ládví. Tím vznikla další linka, na kterou jsou potřeba KT. Navíc ty problematické (i když zajímavé
) zátahy a výjezdy na Pankrác. d-36 (dal bych spíš d-34) mohla jezdit na Ládví a 17 stejně jako před výlukou.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 11.7.2005 10:54
Petře třeba linka 4,9,10 atd. nepotřebují T6
Tak tam by se posalaly tyristorky a Barrandov by se v pohodě zvádl
Jaký by byl v tom problém.
-
Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petr » 11.7.2005 9:41
9001 píše:Přesně tak. Proč nešly krnováci hned do Vokovic. Motolu by těch 20 tyristorek(aby byl plný stav) prozatím stačilo. A hned by byly lepší nájezdy na linku 20. Ale to je jiná kapitola.
Ano, na ta tři pořadí, která jsou potřeba ráno v Divoké Šárce... A zbylé vlaky by na Smíchovské nádraží najížděly z Divoké Šárky.... Hned by byla kratší nájezdová trasa, že....
9001 píše:Rozhodně.
Jako začátek. Proč linku 1 vypravují v PD vozovny Hloubětín, Vokovice a Kobylisy. A vozovna Žižkov,kolem které linka jezdí nic.
Protože Motol se stěžejně podílí na vypravení Barrandova. Tudíž na linku 9 není schopen vypravit tolik vlaků jako donedávna a proto tuto zátěž přebrala vozovna Žižkov, která zase nezvládá vypravení linky 1... Víte, ono je vše provázané se vším
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 10.7.2005 23:43
Přesně tak. Proč nešly krnováci hned do Vokovic. Motolu by těch 20 tyristorek(aby byl plný stav) prozatím stačilo. A hned by byly lepší nájezdy na linku 20. Ale to je jiná kapitola.
-
Martin
Příspěvek
od Martin » 10.7.2005 23:25
Bien! Pokud tohle fórum čtou i odpovědní, ať si počtou... DP se neustále ohání šetřením, ale posvítit si na jízdní řády, to asi ještě nikoho nenapadlo. 9001 vypíchl jeden problém, linka 1 má Žižkov skutečně u nosu. Nebo nynější výluková linka 24. Vozovna Strašnice to na ní má zdaleka nejblíž, přesto na ní paradoxně vypravuje pouze jedno pořadí o víkendu
Nabízí se jednoduchá záměna: což takhle prohodit vypravení linek 23 a 24 v rámci vozoven Pankrác a Strašnice (PA strašnická pořadí linky 23 a naopak). A hned by se zkrátila délka nájezdové trasy-z Radošovické na Kubánské náměstí. Pravda, kus světa to sice není, ale sejde-li se korunka s korunkou
A Pankráčtí, vy mě prosím nekamenujte, vím, že linka 23 mezi vámi moc oblíbená nebyla
-
kocour
Příspěvek
od kocour » 10.7.2005 22:59
To je ale blbej dotaz ... spíš se divím, že tu tohle téma už dávno není.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 10.7.2005 22:46
Rozhodně.
Jako začátek. Proč linku 1 vypravují v PD vozovny Hloubětín, Vokovice a Kobylisy. A vozovna Žižkov,kolem které linka jezdí nic.
-
fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od fricoolinek2 » 10.7.2005 22:01
Na bus-fóru tohle téma je už 3 měsíce, tak by mohlo bejt i tady ne ?