Pražské autobusy
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Víceméně je to přesně tak. Existuje jakási dohoda, že Horký přestane jezdit NAD pro Podnik a výměnou za to dostane několik linek ve "svém" severovýchodu města. Ještě mu chybí 273 a může se prohlásit za ČSAD MHD Horní Počernice .slimman píše:Odkdy by měl Horký jezdit ty další stálé linky ? Předpokládám až po NAD X-4, jinak by asi jen těžko vyšel s vozy.
A ta 240, co se vám na ní tak nelíbí? to nemá právo na to být využívaná? Na ČM bydlí docela dost ldí a tohle je jeden z mála směrů, který byl dostupný mimořádně bídně. (A lobbuju za to proto, že bydlím na ČM, jezdím minimálně jednou týdně do Hostivaře a přestup na 183 a čekání v kolonách na Průmyslové mne rozhodně nenaplňuje)
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
No pánové, já se divím, že se podivujete nad stoupajícím zastoupením Horkého na linkách PID. a) Nejsou to takové vraky, jak se zdá (leckteré řepské si s nimi nezadají). b) Linky nepřiděluje DP, ale ROPID, organizace zřizovaná městem. c) DP se může snažit jak chce, ale ROPID jako městská organizace bude Horkého vždy protěžovat. O důvodech můžete spekulovat...
A kdy tím normálním dopravcem bude, jestli se smím zeptat? Pro mě směrodatné, že už dnes musí na své linky chtě nechtě dva tři vraky vypravit a s vyšším počtem pořadí se toto číslo zvýší. Jako cestujícího mě zajímá teď, ne nějaký výhledově, časem, možná apod.
Jinak mě napadá, že bych mangementu DP půjčil svou učebnici na Marketing a management. Třeba by se dozvěděli, že jedním z cílů podnikatelského subjektu je snaha o co největší podíl na trhu, nikoliv opak.
Jinak mě napadá, že bych mangementu DP půjčil svou učebnici na Marketing a management. Třeba by se dozvěděli, že jedním z cílů podnikatelského subjektu je snaha o co největší podíl na trhu, nikoliv opak.
240: No je to opravdu pitomá linka, co se týče trasy a intervalů. Bohužel, no částečně i bohudík, neprošel návrh na změnu 181 a 183 a tak jako aby se vyřešilo spojení jižáku s čerňákem, vymyslel Ropid tu 240 (tedy Černý Most - Nádr. Běchovice - Dubeč - Dolní Měcholupy - Sídl. Hor. Měch. - Sídl. Petrovice - Háje). Bohužel jen PD 6-20 hod. v intervalech 30-60-30.
Hotliner x DP: No já předpokládám že ta X4 teď na listopad je poslední náhradka Hotlinera, protože se DP s Horkým dohodli že Horkej už nebude zajišťovat náhradky a dostane normální linky. Horkej tak bude mít jistý Počernice, to je OK. Časem to bude normální dopravce jako ostatní, i co do vozového parku. A náhradky bude jezdit DP. No tak to ještě jednou vydržíme.
Hotliner x DP: No já předpokládám že ta X4 teď na listopad je poslední náhradka Hotlinera, protože se DP s Horkým dohodli že Horkej už nebude zajišťovat náhradky a dostane normální linky. Horkej tak bude mít jistý Počernice, to je OK. Časem to bude normální dopravce jako ostatní, i co do vozového parku. A náhradky bude jezdit DP. No tak to ještě jednou vydržíme.
A je to opět tady!
Na náhradní autobusové se opět vrací společnost Hotliner (naštěstí jen na vybrané náhradky)... Přání Pražanů po komfotním cestování se tak splnila. Provoz NAD X-4 mezi I.P.Pavlova a Koh-i-noorem tak již od 2.11. připadne tomuto dopravci...
Díky jakési zajímavé dohodě mezi DPP a touto společností bude Hotliner také místo podniku provozovat linky 222, 223, 251, 562 a 564 a novou linku 240 (Černý Most-Sídliště Petrovice), díky čemuž třeba garáž Hostivař přijde o 13 šejdrů, které se jí těžko udou kompenzovat v plném počtu...
Rozhodně zajímavé, což?
Na náhradní autobusové se opět vrací společnost Hotliner (naštěstí jen na vybrané náhradky)... Přání Pražanů po komfotním cestování se tak splnila. Provoz NAD X-4 mezi I.P.Pavlova a Koh-i-noorem tak již od 2.11. připadne tomuto dopravci...
Díky jakési zajímavé dohodě mezi DPP a touto společností bude Hotliner také místo podniku provozovat linky 222, 223, 251, 562 a 564 a novou linku 240 (Černý Most-Sídliště Petrovice), díky čemuž třeba garáž Hostivař přijde o 13 šejdrů, které se jí těžko udou kompenzovat v plném počtu...
Rozhodně zajímavé, což?
Propagovat prodloužení intervalů? To bych raději nepraktikoval...Martin píše:Tohle mě docela překvapilo:
Od 1.10. se v zavádí proklad v jízdním řádu autobusu a vlaku... Konkrétně jde o linky 204/244 a příměstské vlaky v úseku Smíchov-Radotín, díky čemuž se také prodlužují intervaly na zmíněných bus-linkách. Docela zajímavý tah, pokud bude ovšem dostatečně propagován...
Jinak pokud se nepletu busy do Radotína jezdí ve špičce v prokladu 06,16,26,36,46 a 56. A vlaky k Berounu po 171 xx:04 a xx:34. Ubydou tedy dva autobusové spoje?