dušan píše:ano, pokud je budou chtít vybavit takovou "skvělou plošinou, jaká je ve stanici metra Chodov, tak se těšte, budete stále chodit pěšky, tato plošina jezdí asi tak max. 2 dny v týdnu! stále rozbitá
TT Václavské náměstí - studie
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praha 4
Na Florenci a Vltavské se dodělávají výtahy. Na Florenci již je a na Vltavské bude na jaře a pak budou v této relaci výtahy od Ládví po Budějovickou kromě PP a IP. Jinak na IP stejnak plošinu nidko dávat nebude, maximálně tam můžou udělat něco s tím nákladním výtahem, pokud bude vůle a na PP je výtah taky slíbený.
Nevidel bych to tak tragicky
Myslim, ze je potreba pockat do te poloviny prosince, kdy budou vystaveny vsechny soutezne navrhy a pak uvidime kdo vlastne bojoval a mozna pochopime, proc vyhral zrovna tento navrh. Ty podstatne veci vsak jsou dve: tramvaje na VN budou a zelen dostane mnohem vice mista nez dnes. S tim, jestli budou uplne vsude stromy nebo nekde budou klidove zony pouze s lavickami a kvetinaci a podobne, se jeste da hodne udelat. Rovnez s osvetlenim. Snad zadna realizace neprobehla tak, jak byl puvodni architektonicky zamer. Bohuzel vetsinou si realita vyzadala mnohem vice zasahu nez bylo zahodno. Myslim, ze i problem pietniho mista pred sochou se vyresi - nesymetricke vedeni TT po leve strane od kone pri pohledu na Muzeum si myslim, ze se pomerne snadno prosadi. Zaklad vsak je - TT uprosted a kolem prostor pro auta, pak siroke chodniky se zeleni. Pokud se mezi TT a prostorem pro auta necha dostatecna sire - jako u tram ostruvku - nebude to ani tak strasne rusit pri prechazeni z jedne strany na druhou. Mozna tento navrh vyhral opravdu proto, ze ostatni navrhovali hodne ambiciozni mozna az stupidni veci (viz parkoviste nebo lanovka) a radni uz nechteli moc experimentovat.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Sebelepší osvětlení podle mne za několik let zmizí ve větvích stále se více košatějících stromů. Na Brrndově na Chaplinově náměstí jsou sice lampy každých 20 metrů, ale díky vzrostlým stromům tam v létě není téměř vidětKarotka píše:Když se tam dá dostatečné osvětlení, tak ne!Proxy píše:...Přidání druhé aleje stromů mi přijde jako krok špatným směrem, protože se tím na náměstí vytváří další temná zákoutí, kde se schovají prostitutky, drogoví dealeři a anibůhneví co ještě...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
V tom souhlasim s Proxym, podívejte se, jak to teď vypadá Na Přikopech, tam jsou ty stromy (kolem kterých jsou ještě lavičky) také a jsou taktéž nechvalně proslulé.Karotka píše:Když se tam dá dostatečné osvětlení, tak ne!Proxy píše:...Přidání druhé aleje stromů mi přijde jako krok špatným směrem, protože se tím na náměstí vytváří další temná zákoutí, kde se schovají prostitutky, drogoví dealeři a anibůhneví co ještě...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Trochu opožděně, ale mám jednu poznámku k vítěznému návrhu na uspořádání VN.
Mám takový pocit, že tento návrh byl vybrán proto, aby lidem myšlenku podélného návratu tramvajové tratě na VN zošklivil. Stejně tak zapůsobila studie Metroprojektu zveřejněná před rokem.
Přidání druhé aleje stromů mi přijde jako krok špatným směrem, protože se tím na náměstí vytváří další temná zákoutí, kde se schovají prostitutky, drogoví dealeři a anibůhneví co ještě...
Odstranění středového klidového pásu hluboce lituji. Možná jsem trochu sentimentální, ale vzpomínán na dětství, kdy jsme si s maminkou vždy vyrazili na Zlatý kříž... cestou zpět jsme si koupili nějakou laskominu na zub (zmrzlinu, hranolky, sezónní ovoce) a vždy jsme si pak udělali klidovou pauzu uprostřed Václaváku.
Martin Š tu napsal, že tento střed dnes již tuto funkci nemá a já si myslím, že se mýlí. Letos jsem několikrát měl na VN rande a většinou jsme si s přítelem našli čas sednou si uprostřed náměstí na lavičku a v klidu si popovídat.
Mám takový pocit, že tento návrh byl vybrán proto, aby lidem myšlenku podélného návratu tramvajové tratě na VN zošklivil. Stejně tak zapůsobila studie Metroprojektu zveřejněná před rokem.
Přidání druhé aleje stromů mi přijde jako krok špatným směrem, protože se tím na náměstí vytváří další temná zákoutí, kde se schovají prostitutky, drogoví dealeři a anibůhneví co ještě...
Odstranění středového klidového pásu hluboce lituji. Možná jsem trochu sentimentální, ale vzpomínán na dětství, kdy jsme si s maminkou vždy vyrazili na Zlatý kříž... cestou zpět jsme si koupili nějakou laskominu na zub (zmrzlinu, hranolky, sezónní ovoce) a vždy jsme si pak udělali klidovou pauzu uprostřed Václaváku.
Martin Š tu napsal, že tento střed dnes již tuto funkci nemá a já si myslím, že se mýlí. Letos jsem několikrát měl na VN rande a většinou jsme si s přítelem našli čas sednou si uprostřed náměstí na lavičku a v klidu si popovídat.
Re: Praha 4
Ale ony se přeci obnovují Marku. 8XX - 84XXMarek B. píše:[Souhlasím. Je třeba obnovit tramvaje.
Re: Praha 4
Souhlasím. Je třeba obnovit tramvaje.Honzík píše:Praha 4 by si měla vzít z této studie příklad a z ulice Na Pankráci a Budějovické udělat něco pěkného, zatím to je největší ostuda Prahy.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Praha 4
ano, pokud je budou chtít vybavit takovou "skvělou plošinou, jaká je ve stanici metra Chodov, tak se těšte, budete stále chodit pěšky, tato plošina jezdí asi tak max. 2 dny v týdnu! stále rozbitáHonzík píše:Praha 4 by si měla vzít z této studie příklad a z ulice Na Pankráci a Budějovické udělat něco pěkného, zatím to je největší ostuda Prahy.
Jinak již na jaře budou všechny stanice mezi Nádraží Holešovice a Pankrácí, kromě Pražského Povstání a I.P. Pavlova přístupné vozíčkářům.
Nevim, mě to je fuk do centra autem nejezdim, ale jezdim hodně, i když se uzavře část magistrály, tak mě to neodradí. A hodně lidí také, služby MHD nejsou zatím na takové úrovni, aby se vyplatilo nechat auto doma vyloženě.9001 píše:Než bude magistrála jenom za muzeem ,tak by se všechny stanice daly zpřístupnit.Martin-KT8D5.RN2P píše:I protože, ne všechny stanice jsou pro méně pohyblivé.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Praha 4
Praha 4 by si měla vzít z této studie příklad a z ulice Na Pankráci a Budějovické udělat něco pěkného, zatím to je největší ostuda Prahy.
Jinak již na jaře budou všechny stanice mezi Nádraží Holešovice a Pankrácí, kromě Pražského Povstání a I.P. Pavlova přístupné vozíčkářům.
Jinak již na jaře budou všechny stanice mezi Nádraží Holešovice a Pankrácí, kromě Pražského Povstání a I.P. Pavlova přístupné vozíčkářům.
No to souhlasim, ale policajty na křižovatkách proboha ne...Karotka píše:Já myslím, že by 2 pruhy v každém směru magorstrády mohly stačit; už teď pozoruji, že ve směru od I.P.Pavlova k Muzeu stojí auta jen ve 2 pruzích - dva pruhy vpravo jsou úplně prázdné, přesto řidiči blokují koleje.
Problém je v příliš měkkém přístupu ke gumokolistům: určitě by zafungoval postup, který by je jednoznačně ODRADIL od vjezdu do centra, třeba důsledné odtahování špatně zaparkovaných aut, policejní hlídky na všech křižovatkách pokutující všechno co uvidí, dynamické řízení provozu (opět třeba policistou)... sice to nevyzní tak ""diskriminačně"" jako poplatky za vjezd, ale efekt to přinese.
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Já myslím, že by 2 pruhy v každém směru magorstrády mohly stačit; už teď pozoruji, že ve směru od I.P.Pavlova k Muzeu stojí auta jen ve 2 pruzích - dva pruhy vpravo jsou úplně prázdné, přesto řidiči blokují koleje.
Problém je v příliš měkkém přístupu ke gumokolistům: určitě by zafungoval postup, který by je jednoznačně ODRADIL od vjezdu do centra, třeba důsledné odtahování špatně zaparkovaných aut, policejní hlídky na všech křižovatkách pokutující všechno co uvidí, dynamické řízení provozu (opět třeba policistou)... sice to nevyzní tak ""diskriminačně"" jako poplatky za vjezd, ale efekt to přinese.
Problém je v příliš měkkém přístupu ke gumokolistům: určitě by zafungoval postup, který by je jednoznačně ODRADIL od vjezdu do centra, třeba důsledné odtahování špatně zaparkovaných aut, policejní hlídky na všech křižovatkách pokutující všechno co uvidí, dynamické řízení provozu (opět třeba policistou)... sice to nevyzní tak ""diskriminačně"" jako poplatky za vjezd, ale efekt to přinese.