Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
No přijde mi, že na to aby tram vedla po vlastním tělese je tam místa dost... (ale nebyl sem tam dlouho, takže todle vim z mapy)
Kde přesně má být ta stanice metra?? Pokud v areálu nemocnice tak je to ok...
Ale stejně mi přijde že pacienti a jejich návštěvy by ocenily 2 nebo 3 stanice podél nemocnice v blízkosti Kukulovy ul.
Nadruhou stranu je pravda, že by to asi měl zvládat obsloužit bus, na ten vždycky zapomínám.... ach ta šotouší hlava...
Kde přesně má být ta stanice metra?? Pokud v areálu nemocnice tak je to ok...
Ale stejně mi přijde že pacienti a jejich návštěvy by ocenily 2 nebo 3 stanice podél nemocnice v blízkosti Kukulovy ul.
Nadruhou stranu je pravda, že by to asi měl zvládat obsloužit bus, na ten vždycky zapomínám.... ach ta šotouší hlava...
Stanice Petriny ma byt melci nez Mirak (podle nejake studie na zaklade ktere sa P6 rozhodovala cca 40m - zatim to nevim vyhrabat, kdyz najdu, pastnu link). Takze zadnou paniku. Z Petrin je clovek na Hradcansky rychleji tramvaji, to je OK, ale pokud jede dale do centra po trase A, tak bude rozhodne jednodussi a casove mene narocne rovnou pouzit metro nez presedat z tramvaje.Šmaky píše:Já bych byl pro... Metro 100m hloboko, pokud tam nebudou turboněco nahoru-dolu, tak je to zbytečná stanice, bydlim na míráku, takže vim o čem mluvim... Všemi směry jedu radši tram...
TT Vypich - Motol je nerealna. Ta jednokolejka tam byla pred rozsirovanim Kukulovay ulice. Dnes tam neni misto na jednokolejku natoz na seriozni TT. Stanice metra Motol je hotovou veci, takze tram nebude.
TT BH - Blatiny je hodne zajimava i z provozniho hlediska - vypravovani z vozovny Motol a podobne. Smycka BH se bude presouvat z duvodu, ktere tady jiz byly zmineny - momentalni smycka neni zcela vyhovujici, Karlovarska silnice se bude upravovat a rozsirovat zrejme nezavisle na Brevnovske radiale. Ono totiz Brevnovska radiala dlouho jeste nebude, ale R6 je do 3 let dotazena do Prahy a to neni treba komentovat. Protesty mistnich budou vzdy. Tramvaj je pro ne proste hlucna. Ackoliv to nemusi byt vubec pravda, DP se bude jeste hodne dlouho ucit jak na to a nejaky cas potrva nez to i lide prijmou. Za tohoto stavu se neni cemu divit, ze ve rezidencni zone s rodinnymi domky, kde byl vyse 50 let klid nikdo nestavi pro tramvaj slavobranu. Kazdopadne odhodlani Ing. F. Laudata tahat odbocky metra z BH pres Blatiny na Zlicin je zatim obrovske. Vlastne pred tim, nez si Chalupa presadil sve: Dedina - DM - Letiste se s tazenim A na Zlicin uvazovalo jako so zakladni variantou. V tom pripade bude na Blatinach metro a na tramvaj proste bohuzel nebude.
TT Petřiny -Vypich-Motol
Nevím špatný návrh by to nebyl,rozhodně je to levnější než výstavba nebo prodloužení metra A.Nevím neviděl sem sice projekt ale příjde mi že stanice metra Petřiny bude ve 100 m hloubce.No sice to bude hezké ,ale stejně budu rychlejc na Hradčanský tramvají než metrem.Nebyl by špatný návrh tramvajového propojení TT Petřiny-Vypich-Motol.Je pravdou že Motol -Vypich už byl provozován jako jednokolejné provizorim.Co si myslíte o tom vy?
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
A proč se proboha má Karlovarská rozšiřovat, když její význam naopak značně poklesne, jakmile bude postavena Břevnovská radiála...pawel píše:Neral:
BH je kvůli plánovanému rozšíření Karlovarské. původně se plánovalo protažení přes ul. Na Bělohorské pláni na novou smyčku U Boroviček, to ale pochopitelně narazilo na odpor místních. nakonec se spočítalo, že se smyčka na BH přecijen vejde, byť v úsporné podobě (ale snad ne horší než dnes, nicméně bez oddělených perónů). moje řešení by bylo vykašlat se na smyčku zcela a prodloužit trať na Blatiny
Jinak jsem ale taky jednoznačně pro protažení na Blatiny, už proto, že celkem používám linku 180 a její převedení do tramvajové podoby by se mi docela líbilo.
Neral:
BH je kvůli plánovanému rozšíření Karlovarské. původně se plánovalo protažení přes ul. Na Bělohorské pláni na novou smyčku U Boroviček, to ale pochopitelně narazilo na odpor místních. nakonec se spočítalo, že se smyčka na BH přecijen vejde, byť v úsporné podobě (ale snad ne horší než dnes, nicméně bez oddělených perónů). moje řešení by bylo vykašlat se na smyčku zcela a prodloužit trať na Blatiny
diskuse okolo změn na BH probíhala v 2.pol.90.let, pak to utichlo, sám netuším, co se plánuje dál. jisté ale je, že současné obratiště je nevyhovující (zastávky v levém oblouku, malá kapacita, spřáhlo vyčnívající do ulice)
BH je kvůli plánovanému rozšíření Karlovarské. původně se plánovalo protažení přes ul. Na Bělohorské pláni na novou smyčku U Boroviček, to ale pochopitelně narazilo na odpor místních. nakonec se spočítalo, že se smyčka na BH přecijen vejde, byť v úsporné podobě (ale snad ne horší než dnes, nicméně bez oddělených perónů). moje řešení by bylo vykašlat se na smyčku zcela a prodloužit trať na Blatiny
diskuse okolo změn na BH probíhala v 2.pol.90.let, pak to utichlo, sám netuším, co se plánuje dál. jisté ale je, že současné obratiště je nevyhovující (zastávky v levém oblouku, malá kapacita, spřáhlo vyčnívající do ulice)
ok, díky... ale i tak sem viděl někdě docela podrobný plán...8750 píše:http://www.skaloud.net/index.php3?act=r ... 6&offset=4
1. obr. vlevo, ale je to hodně malé, uznávám
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Díky za odkaz, už nějakou dobu jsem se na to chtěl podívat, ale byl jsem líný hledat tu adresu...matus píše:Pro ty, co by chteli hledat UP Prahy:
http://wgp.urhmp.cz/tms/urm_ver/index.p ... ang=cz_win
Pro zobrazeni TT je potreba zaskrtnout policko Vykres 05 - Doprava.
Co jsem se tak koukal na oblast, kterou znám nejlíp, tj. severozápad Prahy, tak mě zaujaly dvě věci: Jednak to, že se počítá se zachováním obou velkých smyček pod Strahovem, které jsou pro dnešní dobu určitě předimenzované a svůj původní účel už dávno neplní. A druhá věc je na stejné trati, a to přeložka smyčky Bílá hora od Karlovarské silnice do prostoru dnešního autobusového obratiště. Nevíte o tom někdo něco bližšího? Docela mě to překvapilo, protože jsem doteď nikde neslyšel, že by něco takového bylo v plánu a ani mě nenapadá, k čemu by to bylo dobré. (Leda že by to nahrávalo té spojovací trati Bílá hora-Řepy, protože na takové smyčce by se pak mohly obracet i tramvaje z druhého směru => nějaká linka by mohla být vedená ...-Anděl-Slánská-Bílá hora)
Ostatně když si člověk představí tu šedou trasu F jako tramvajovou traťŠmaky píše:Nebo klíďo až do Slivence ale to už je asi fantasmagorie
http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj3.gif