Rusko a země bývalého SSSR
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Sice je to poněkud ve stylu Pat&Mat, asi taky nijak pronikavá technika (viděl jsem fotky "kolejoměřiče" z metra a zařízení vypadalo spíš jako seismograf), ale pokud vím, u nás se nic podobného nevede! Pražská 5521 sice má měřicí nápravu, ale nepoužívá se ( http://www.prazsketramvaje.cz/v-5521.html )
Aha, tak to potom chápu. Ten "tahač" patřil asi k fotce předního vozu soupravy. Díky za objasnění. Mimochodem, podobný nesmysl se dlouho neobjevil ani tady na fóru ve fotomontážích...PvvS píše:pouziv a se ke kontrole rozchodu, prechodu mezi kolejemi , prevyseni kolejnic mezi sebou (sikmo), proste kontrola svrsku. Zadni podvozek , zadniho vozu je pouzit z metra
Netušíte někdo, k čemu by mohl sloužit tento speciál???
http://trolleway.tramvaj.ru/t/moscow/0_spec2/0520.shtml
Pokud si ještě dobře pamatuji azbuku, mělo by to v překladu znamenat tahač, ale i tak mi to, jaksi, nedává smysl... no, podívejte se sami.
http://trolleway.tramvaj.ru/t/moscow/0_spec2/0520.shtml
Pokud si ještě dobře pamatuji azbuku, mělo by to v překladu znamenat tahač, ale i tak mi to, jaksi, nedává smysl... no, podívejte se sami.
Asi nejlepší přehled kam byly všude vozy z ČKD dodány, je uvedený na německé dopravní strance http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/Sirka píše:Nemohl by někdo sestavit nějaký zjednodušený seznam ruských měst s českými tramvajemi (typem, případně dalšími českými dopravními prostředky) v pravidelném provozu? Hodilo by se mi to do školy a nějak to nemůžu najít... Předem díky.
Pak stačí kliknout na jednotlivé podsekce (T1, T2, T3/B3, K1, K2, T4/B4 atd.) a pod stručnou historií o konkrétním typu, jsou uvedeny tabulky kam byly vozy dodány a ve kterém časovém období.
Snad nějak pomůže, když napíšu alespoň, kam byly dodány T3 (býv. SSSR):
Barnaul, Dněprodzeržinsk, Dněpropetrovsk, Doněck, Gorkij, Groznyj, Charkov, Irkutsk, Iževsk, Kalinin, Kyjev, Kramatorsk, Krasnodar, Krivoj Rog, Kujbyšev, Kursk, Moskva, Novokuzněck, Oděsa, Ordžonikidze, Orel, Pjatigorsk, Riga, Rostov na Donu, Sverdlovsk, Taškent, Tula, Ufa, Uljanovsk, Volgograd, Volžskij, Voroněž, Záporoží, Ždanov.
(zdroj: Mara - T3)
Jinak, co si vzpomenu:
Volgograd - nějaké KT8D5
Moskva - T6B5
v několika městech taky KT4SU
ale to není kompletní přehled
Barnaul, Dněprodzeržinsk, Dněpropetrovsk, Doněck, Gorkij, Groznyj, Charkov, Irkutsk, Iževsk, Kalinin, Kyjev, Kramatorsk, Krasnodar, Krivoj Rog, Kujbyšev, Kursk, Moskva, Novokuzněck, Oděsa, Ordžonikidze, Orel, Pjatigorsk, Riga, Rostov na Donu, Sverdlovsk, Taškent, Tula, Ufa, Uljanovsk, Volgograd, Volžskij, Voroněž, Záporoží, Ždanov.
(zdroj: Mara - T3)
Jinak, co si vzpomenu:
Volgograd - nějaké KT8D5
Moskva - T6B5
v několika městech taky KT4SU
ale to není kompletní přehled
V tomto smeru nejsou spatne stranky: http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/
tramvaje v Omčaku
ČKD do Omčaku tramvaje nikdy nedodávalo. Nejdále na východ v tehdejším SSSR se dostaly v Novosibirsku K2, ale po ne velkém úspěchu se v dodávkách nepokračovalo a situaci ještě zkomplikoval požár vozovny, při kterém bylo zničeno několik dodaných vozů. Musí se tudíž jednat o vozy předané z jiných DP.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 01.12.2005 12:36
- Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
- Kontaktovat uživatele:
No asi tak nějak jsem to někde četl,ale už si to nepamatuju .Karotka píše:Pantografy nebyly pro zrychlení dopravy, alébrž pro zjednodušení dráteničiny: kladky/uhlíky vyžadovaly speciální provedení křižovatek.
Ale vim ,že to pak všechny dvounápraváky(dokonce i vyhlídkový 500,již spět reko.s tyč. sb.) po roce 1971 měly.