Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Milý K-M, opět Ti musím oponovat, svět není takový, jak si myslíš, na místo se chodí na místní šetření, někdy i víckrát a opatření vznikají vymýšlením na místě. Výsledné opatření je kompromisem více stran.
že se někdy nezavede optimální NAD je většinou vina jiných subjektů než DP - divil by ses, ale na DP je opravdu hodně lidí, kterým jde o to, aby byla zajištěna doprava. Tedy alespoň co já vidím kolem sebe.
Vím, že je národním zvykem vše kritizovat, ale dnes musím proti Tobě protetovat a malinko chválit DP. Dotyčné úřady, kde jsou dobré nápady smeteny ze stolu, si domysli sám
že se někdy nezavede optimální NAD je většinou vina jiných subjektů než DP - divil by ses, ale na DP je opravdu hodně lidí, kterým jde o to, aby byla zajištěna doprava. Tedy alespoň co já vidím kolem sebe.
Vím, že je národním zvykem vše kritizovat, ale dnes musím proti Tobě protetovat a malinko chválit DP. Dotyčné úřady, kde jsou dobré nápady smeteny ze stolu, si domysli sám
Absolut: Ale jo, chápu, ale nevím, proč když se plánuje opatření o odklonu 5,8 a 14 ten člověk co to plánuje v kolonce NAD napíše "nezavádí se". Kdyby myslel (nebo se tam šel podívat, nebo to tam znal) a došlo mu, že z předmostí Štefánikova mostu je to bez zastávky v Revoluční všude daleko, tak by naplánoval tu změnu 133 jak jí popisuji a zabezpečení realizace by netrvalo jistě déle , než zabezpečení realizace odklonu tramvají, protože by to prostě bylo jedno opatření. Jenže si na to prostě nikdo nevzpomněl, nebo se tam objevila nějaká maličkost jako - Přímo přes tu křižovatku by se nemělo jezdit, či u toho parkoviště by se blbě zastavovalo nebo tak něco. A o to mi jde. Že prostě to nebude žádný nepřekonatelný technický problém, zejména jako dočasné opatření. Když je situace vypjatá, jako po povodních, kdy by lidé na laxnost úředníků reagovali silněji, tak šlo všechno. Zastavovat u Muzea od IPP, jezdit se 135 k Masaryčce a podobně. Prostě úředníci se musejí bát. Věř mi, znám to z vlastní praxe, by´t jiného oboru
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Já to myslel jinak....
Naplánovat velkou stavbu jako je Palladium trvá roky.
Projednat ji s úřady trvá měsíce.
Zařídit dopravní opatření trvá týdny až měsíce.
Postavit ohrady kolem staveniště trvá dny.
Naházet tam dočasné značky trvá hodiny.
A zpětně:
Položit kaliforňan trvá hodiny.
Udělat vypravení pro linku, co tam pojede maximálně dny.
Změnit dopravní opatření na kaliforňan - týdny.
Chápeš?
Naplánovat velkou stavbu jako je Palladium trvá roky.
Projednat ji s úřady trvá měsíce.
Zařídit dopravní opatření trvá týdny až měsíce.
Postavit ohrady kolem staveniště trvá dny.
Naházet tam dočasné značky trvá hodiny.
A zpětně:
Položit kaliforňan trvá hodiny.
Udělat vypravení pro linku, co tam pojede maximálně dny.
Změnit dopravní opatření na kaliforňan - týdny.
Chápeš?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Když to bereš takhle, tak co třeba řidič - předplatitel dálnic, nebo volič - tak trochu předplatitel parlamentu, tady dokonce neomezujou, ale rovnou nekonaj... Těch případů je spousta, navíc tady žádný služebník neříká, že něco neumí udělat, jen se rozchází Vaše představy na věc a nikde neni dáno, že zrovna ta tvá představa je jediná správná.líný K-M píše:málokde se najde subjekt, který zaplatí službu, kterou mu pak stejně omezej... Jinými slovy, jsem zákazník, platím si službu a služebník mi říká, že ji neumí udělat.
Má pozice je plátce MHD a to hned dvakrát: roční předplatní jízdenka, znovu opakuji málokde se najde subjekt, který zaplatí na začátku roku a pak možná čerpá během roku (tedy poskytne úvěr, peníze které jsou k použití pro DP hned) službu, kterou mu pak stejně omezej (shodou okolností jezdím Stoss-Nám.rep.) a nic nevrátěj (nechci, jen ukazuju na specifikum této služby), jednak PLATÍM DANĚ. Jinými slovy, jsem zákazník, platím si službu a služebník mi říká, že ji neumí udělat.Absolut píše:Ad K-M: Víš, z Tvé pozice se Ti to dobře kecá, když nemáš představu o tom, tak to funguje...
Štěstí pro MHD že jsem tedy přešel na pěší dopravu a ne na IAd vzhledem k té vzdálenosti.
Takže se mi kecat může a pokud něco nejde, pak NEBUDE CHYBA U MĚ. Kdo chce (a umí) hledá možnosti, kdo nechce, (neumí) hledá důvody.
Sorry za ostrý tón, ale takhle s tou MHD budou jezdit jen šotoušové.
Vono by stačilo, kdyby panstvo na ředitelství myslelo a odklonilo 133 místo aby jela pod mostem tak, aby jela přes křižovatku u mostu (od Fl.) a u parkoviště se udělala zastávka, a ve směru na Fl. odbočila za podjezdem mostu vpravo, hned vlevo, zastavila a pak dojela na Fl. Stálo by to dva sloupky. Z Dlouhý a Revoluční je to teď k jakýkoliv MHD šíííílenýýýý. O cestě do P7 ani nemluvím. Nebo kdyby se udělala na linkách 12 a 17 zastávka Letenský tunel. Jenže to je tak, když se nevyjde do terénu a použije šablona. Hamba.pawel píše:proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Ad Pawel: Prostě není. Má to důvod, ale nemám čas.
Ad Agnus Mac Gyver: Výstavba TT v Radlické jen prodlouží stávající úsek s 1 jízdním pruhem v každém směru. V zásadě to není problém. Budou tam o pár metrů delší kolony IAD, ale sedne si to, protože víc řidičů se naučí jezdít tranzit přes Barrandoff. Třebas řidič Absolut.
Ad XSC: Napojení plzeňské dálnice dlouhým tunelem do vnitřního okruhu je sice ve Zlíchovském tunelu uvažované a lze si ho prohlédnout v různých mapičkách od ÚDI, ale je to hudba mnohem vzdálenější budoucnosti, než TT radlice, teď se bude ještě tak 10 let přednostně dělat vnější okruh.
Ad Agnus Mac Gyver: Výstavba TT v Radlické jen prodlouží stávající úsek s 1 jízdním pruhem v každém směru. V zásadě to není problém. Budou tam o pár metrů delší kolony IAD, ale sedne si to, protože víc řidičů se naučí jezdít tranzit přes Barrandoff. Třebas řidič Absolut.
Ad XSC: Napojení plzeňské dálnice dlouhým tunelem do vnitřního okruhu je sice ve Zlíchovském tunelu uvažované a lze si ho prohlédnout v různých mapičkách od ÚDI, ale je to hudba mnohem vzdálenější budoucnosti, než TT radlice, teď se bude ještě tak 10 let přednostně dělat vnější okruh.
Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...
Hlavně je plánováno časem převést dopravu z Radlické do tunelu ke Zlíchovu, takže pak intenzita dopravy na Radlické poklesne a 1 pruh bude stačit.Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...
proč vlastně není u dlouhé třídy kaliforňan?? doopravdy není místo?? myslím, že u zastávky zc by to šlo v klidu. pak by stačilo v minimální variantě zavést např. linku 34 Výstaviště-Stroß-Dlouhá. spotřeba kachen minimální, vozokm se stejně ušetří odklonem 5 a 8. a lidi z části Petrské čtvrti i východního okolí Starom. nám. by nebyli bez MHD.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...
Viz. zákres v přílozePetr píše:Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak to zní sice hezky, ale nepravděpodobně...
Ano opravdu povede středem, na zvýšeném tělese, které však bude mít zešiknemé obrubníčky, aby se dalo nouzově najíždět auty v případě např. nehody v jejich jízdním pruhu a jeho zablokování (podobný princip je u Anděla a Bulhara)Angus MacGyver píše:Ta komunikace je dost vytížená... Ubrat 1 pruh na každé straně - to by byl dopravně-inženýrský pohřeb...