Jo to máš pravdu, ale k těm jízdnim řádum, proč když byla výluka Řep, jely tři poslední desítky z Palmovky 23:40, 0:00 a 0:04!!! Proč nemohla ta poslední jet v 0:20, v depu by byla počítám kolem 1 hodiny, a to neni zase tak echt pozdě a lidem by to pomohlo, takhel to vypadá, že si z tebe dělaj *****...demon píše:Souhlas ! Linka 165 v jeho podání je parodie na hromadnou dopravu osob. Jízdní řád je cár papíru a o nějaké garanci spojů nemůže být ani řeč.
Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Tentokrát je to definitivní.
Je to již oficiálně na http://www.ropid.cz
Je to již oficiálně na http://www.ropid.cz
- Tom 11
- Uživatel
- Příspěvky: 774
- Registrován: 19.8.2006 18:17
- Bydliště: Byla doba, kdy se mé bydliště nacházelo u linky, jejíž číslo mám v nicku.
- Kontaktovat uživatele:
Začínám přemýšlet o vlastním DP....Isidor píše:Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)...
Pryč s DP Praha...
No,za 5-10 let se začnou vyřazovat T3,takže by nastoupil Hotliner ?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
To asi těžko. Tohle totiž zavání "znárodněním", ale v opačném gardu, hodně v úvozovkách. DP je akciová společnost jako celek, sám o sobě, v současné době vlastněný městem, nemusí tomu tak být věčně jelikož první krok k rozprodání byl vytvořen, právě tím, že se podnik převedl na a.s. Rozdíl mezi železnicí je ten, že kraje si objednávají a dotují místní dopravní obsluhu. A u koho? U toho, kdo je schopen zajistit nejmenší cenu, tou jsou na železnici zřejmě stále ČD. Jenže u koho si bude objednávat město dopravní obsluhu? No přece u toho dopravce, kterého vlastní tím je DP. Cizí dopravní podnik, nebude mít dotace, tudíž nikdo nepojede z Karláku na Lehovec za 40 Kč, když dotovaným dp to bude za 20. Aby mohla být konkurence na městské drážní síti, tak kroky:Isidor píše:Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)... přesně tak jako je (bude) liberalizována i železniční doprava, včetně mezinárodní.
-město by muselo prodat DP
-ten by se musele rozdělit na jednotlivé samostatné podniky (tratě by měl jeden vlastník, pravděpodobně město, vozy by zkoupily dopravci)
v tu chvíli je město objektivní k vybrání dopravce, kterého bude podporovat dotacemi. V tomto vidím nejpodstatnější rozdíl. Pakliže si město ponechá DP, tak veřejná kolejová síť teoreticky být může, ale cizí dopravce se na ní nemůže uživit.
RT expresy se také mohou uživit pouze na dálkové dopravě, protože konkuruje spojům IC (ČD), a ty jedou ČD na svoje triko, bez dotací.
Pokud mám správné informace, tak nejpozději za pár (5?10?) let bude podle evropské legislativy město povinné umožnit i jiným dopravcům využívat kolejovou síť (nebo třeba trolejbusovou)... přesně tak jako je (bude) liberalizována i železniční doprava, včetně mezinárodní.Quetzalcoatl píše:Je možné, aby se po pražských tram. tratích proháněli jiných dopravců, jako je tomu u ČD?