Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Nebo ještě lépe jednotkou schopnou pohybovat se ve městě v metru (I.D) amimo město po elektrifikované trati LŽ. Takové jednotky existují, je schopna je vyrobit fabrika na Zličíně i v Plzni a doba přeměny z metra na LŽ je kratší, než odbavení ve stanici.
Re: Nové tramvajové tratě
Já bych se tam rád svezl metrem.MF píše:Zcela jistě se bude železnice více a více podílet v rámci vnitroměstské i příměstské dopravy. Tramvají do Jesenice bych se svezl rád, protože velikost této obce + okolních už opravdu vyžaduje kvalitní a kapacitní dopravu.
Re: Nové tramvajové tratě
Zcela jistě se bude železnice více a více podílet v rámci vnitroměstské i příměstské dopravy. Tramvají do Jesenice bych se svezl rád, protože velikost této obce + okolních už opravdu vyžaduje kvalitní a kapacitní dopravu.Tindo píše:Jaký je váš názor na možné využití lehké železnice nebo jinak řečeno tramvajové rychlodráhy pro budoucnost příměstské dopravy v Praze? Třeba do Průhonic, nebo Jesenice? Jaké by takové příměstské město (bez železnice) mělo mít velkost, aby byla taková trať opodstatněná?
Re: Nové tramvajové tratě
Jaký je váš názor na možné využití lehké železnice nebo jinak řečeno tramvajové rychlodráhy pro budoucnost příměstské dopravy v Praze? Třeba do Průhonic, nebo Jesenice? Jaké by takové příměstské město (bez železnice) mělo mít velkost, aby byla taková trať opodstatněná?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
No vidíš. Úplně jsem tu jeho poznámku přehlédl...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Nic proti, ale na už upozornil P_V dávno před tebou, Absťo..Absolut píše:Nejlepší je na tom obrázku popis sloupců:
TERMÍN ZPROVOZNĚNÍ (v mld. CZK)
INVESTIČNÍ NÁKLADY (km)
P_V píše:V Praze přibude 15 km tramvajových tratí
nic nového, snad jen ty náklady v kilometrech a letopočty v korunách
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Nejlepší je na tom obrázku popis sloupců:
TERMÍN ZPROVOZNĚNÍ (v mld. CZK)
INVESTIČNÍ NÁKLADY (km)
TERMÍN ZPROVOZNĚNÍ (v mld. CZK)
INVESTIČNÍ NÁKLADY (km)
Re: Véééčerník prahááá
každý rok se neděje nic jiného, než že se ty termíny posunujouP_V píše:V Praze přibude 15 km tramvajových tratí
nic nového, snad jen ty náklady v kilometrech a letopočty v korunách
Re: Nové tramvajové tratě
No, na to, že trať SB <-> Slivenec by dle informací ze článku měli otevírat nejpozději za rok a třičtvrtě, mi tu chybí byť ten nejmenší náznak přípravných prací...
Véééčerník prahááá
V Praze přibude 15 km tramvajových tratí
nic nového, snad jen ty náklady v kilometrech a letopočty v korunách
nic nového, snad jen ty náklady v kilometrech a letopočty v korunách
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Dobrá tedy
Variantu s jednosměrným provozem ulicemi s použitím ulice Nad Kazankou se již několik let pokouší někam dokopat jeden místní nadšenec, bohužel bez valného úspěchu, protože zavést do klidné vilové ulice tramvaj je z hlediska hluku naprosto neprůstřelná věc.
Realita TT k ZOO má nejblíže k variantě č. 2, která je studijně prověřena rovněž s napojením do Dejvic na Podbabskou trať. Viděl jsem to jen tak letmo a nevypadalo to zas tak zle, ale problém s úzkým hrdlem u zámečku tomu jikdy nikdo neodpáře.
Propojení varianty 2 na ZOO a do Bohnic skutečně možné není, avšak existuje velmi pěkná částečně tunelová varianta na TT Bohnice - ZOO severní vstup - nový most - napojení na TT Podbaba - Suchdol. Bohužel, takováhle varianta žije a umírá na tom, jaká varianta bude vybrána pro TT do Suchdola, kde jsopu nyní myslím ve hře tři. Kreslit to do mapky nemám čas, ale jistě to někdo načrtne, když už jsem to takhle hezky provařil. Nicméně myslím, že do návrhu ÚP se to nedosatalo.
Mám - li se vyjádžit z obrázku k variantám 3a a 3b, pak jsou to strašlivé nesmysly likvidující stromovku a okolí ZOO a naštěstí se takovými ohyzdnostmi v naší zemi již téměř 20 let nemusíme zabývat, protože příroda a klid jiáž mají také svoje místo na slunci.
Variantu s jednosměrným provozem ulicemi s použitím ulice Nad Kazankou se již několik let pokouší někam dokopat jeden místní nadšenec, bohužel bez valného úspěchu, protože zavést do klidné vilové ulice tramvaj je z hlediska hluku naprosto neprůstřelná věc.
Realita TT k ZOO má nejblíže k variantě č. 2, která je studijně prověřena rovněž s napojením do Dejvic na Podbabskou trať. Viděl jsem to jen tak letmo a nevypadalo to zas tak zle, ale problém s úzkým hrdlem u zámečku tomu jikdy nikdo neodpáře.
Propojení varianty 2 na ZOO a do Bohnic skutečně možné není, avšak existuje velmi pěkná částečně tunelová varianta na TT Bohnice - ZOO severní vstup - nový most - napojení na TT Podbaba - Suchdol. Bohužel, takováhle varianta žije a umírá na tom, jaká varianta bude vybrána pro TT do Suchdola, kde jsopu nyní myslím ve hře tři. Kreslit to do mapky nemám čas, ale jistě to někdo načrtne, když už jsem to takhle hezky provařil. Nicméně myslím, že do návrhu ÚP se to nedosatalo.
Mám - li se vyjádžit z obrázku k variantám 3a a 3b, pak jsou to strašlivé nesmysly likvidující stromovku a okolí ZOO a naštěstí se takovými ohyzdnostmi v naší zemi již téměř 20 let nemusíme zabývat, protože příroda a klid jiáž mají také svoje místo na slunci.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
A co takhle, když už by to mělo být v zástavbě, že by se k zoo jezdilo ulicí Nad Kazankou a zpátky Trojskou? Ty dvě ulice se k tomu podle mě přímo nabízejí. Stejně mi ale přijde lepší (a určitě reálnější) ta varianta podél řeky.Mapl píše:Ale co do zastávek a jejich výhodnosti by byla nejlepší trasa asi varianta číslo 1, ale v poměrně úzkých ulicích Trojy by to mohl být malinko problém tramvaj vést a na samostatném tělese by jí zase nechtěli okolní obyvatelé jako rušivý element.
To si taky myslím, ale zase když:Proxy píše:Já bych si trochu realisticky zatipoval, že výsledek bude blízko variantě 2, ale více zastávek pro Trójany akorát smyčka bude spíš někde u Vltavy, protože nějak si moje bujná fantazie nedokáže představit jak tramvaj vytáhnout k BOT
tak by mě docela zajímalo, jak by to mohlo vypadat...Absolut píše:Propojení do Bohnic i na Suchodlskou trať se studijně zpracovává a nevypadá to zas tak špatně.
- Mapl
- Uživatel
- Příspěvky: 622
- Registrován: 11.5.2005 20:42
- Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Mě se docela zamlouvá varianta číslo 2, ale je tam zase málo zastávek na trase a to Troja chtít nebude. Ale jak zde Proxy napsal, tak to možná bude této variantě nejlbíž.
Ale co do zastávek a jejich výhodnosti by byla nejlepší trasa asi varianta číslo 1, ale v poměrně úzkých ulicích Trojy by to mohl být malinko problém tramvaj vést a na samostatném tělese by jí zase nechtěli okolní obyvatelé jako rušivý element.
Ale co do zastávek a jejich výhodnosti by byla nejlepší trasa asi varianta číslo 1, ale v poměrně úzkých ulicích Trojy by to mohl být malinko problém tramvaj vést a na samostatném tělese by jí zase nechtěli okolní obyvatelé jako rušivý element.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Já bych si trochu realisticky zatipoval, že výsledek bude blízko variantě 2, ale více zastávek pro Trójany akorát smyčka bude spíš někde u Vltavy, protože nějak si moje bujná fantazie nedokáže představit jak tramvaj vytáhnout k BOTadesnaj píše:osobní návrh na tramvaj TRÓJA
Varianta 3 je pěkná výletnická tramvaj tu variantu bych si nechal na vydírání MČ Praha-Troja, kdyby se moc cukali k výstavbě TT
Naposledy upravil(a) Proxy dne 15.3.2008 15:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Nové tramvajové tratě
osobní návrh na tramvaj TRÓJA
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.