Jak bude vyřešeno stahování ptg? Protože ochlazovač (Trav-l-cool) lze "na komínku" vyosit, zatímco plnohodnotná klimatizace je poněkud větší a nenabízí moc možností k instalaci... bude umístěná někde jinde, jako v případě KT8D5RN.2P, nebo se na nůžkáče implantuje elektrický stahovák?demon píše:Tak nakonec nebude ochlazovač, ale plnohodnotná klimatizace !
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Teď jde ještě o to, kdy (respektive na kterém voze) se jí dočkáme. Aby to nakonec nebylo jen na jedné waně, a to jen "na ukázku"...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Tak nakonec nebude ochlazovač, ale plnohodnotná klimatizace ! ![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Re: T3R.P
Bohužel, svou "sekretářku" si sice začínám vychovávat k "obrazu svému" a k úklidu "šotobordelu", ale nějak se pořád nemůže naučit rozlišovat T3 od T3SUCSAbsolut píše: ad Tramvajak: Díky. Neměl bys sekretářku na popis a ořez fotek? Nasypal bych do SJ pár tisíc fotek...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Já tady mám napsáno, že jsem zahlídl 8323 na zkušebce u Muzea 12.7.2002. Takže předpokládám, že v provozu se objevil do 14ti dnů potéAbsolut píše: První digitál byl myslím nasazenej sólo a bylo to někdy v létě 2002. A teď jsem na kompu, kde nemám svoje fotky. Ode mne je z toho jistě jen analogové foto, digitalizoval jsem dost pozdě.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: T3R.P
abs.: s tou 23 to bylo veliký překvapení - obecně se nějak proslýchalo, že by se T3P měly objevovat primárně na 18 .. no a pak si tak jedu ze školy, sedím ve 22 na malovance zc a koukám, co to nevyjíždí ze smyčky. tak jsem hned vystoupil a svez se tou 23 kousek do centra ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P
Hmmm... První digitál byl myslím nasazenej sólo a bylo to někdy v létě 2002. A teď jsem na kompu, kde nemám svoje fotky. Ode mne je z toho jistě jen analogové foto, digitalizoval jsem dost pozdě.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Máš to na páteřních stránkách ve vypravení ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Na jaké linky jsou T3R.PLF vypravovány myslím i negarantovaně byl bych rád i za kursy.?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P
A co ví se i první nasazení moderního erpéčka - tedy digitálu? A byl v sólu, v soupravě DIGI + DIGI nebo v to byl podvraťák DIGI + ANALOG? Samozřejmě, doufám, že to bude stylově foceno - tedy na digitál.
To mne pripomíná: Ze kdy by mohla nejstarší digifotka pořízená nějakým tram-fórákem? 2000, 2001?
Absolut: Díky moc za fotečky, myslel jsem si, že už první erpéčka se vypravily na linky už na konci roku 2000.
A ještě bych se chtěl zeptat na to, v jakých soupravách jezdí vozy 8224 a 8225. Je to tak, že jezdí spolu v s soupravě. kde prvím vozem je 8224 a druhým 8225?
To mne pripomíná: Ze kdy by mohla nejstarší digifotka pořízená nějakým tram-fórákem? 2000, 2001?
Absolut: Díky moc za fotečky, myslel jsem si, že už první erpéčka se vypravily na linky už na konci roku 2000.
A ještě bych se chtěl zeptat na to, v jakých soupravách jezdí vozy 8224 a 8225. Je to tak, že jezdí spolu v s soupravě. kde prvím vozem je 8224 a druhým 8225?
Re: T3R.P
V ten slavnýAbsolut píše:ad Trainzjohny:
Hele Trainzjohny asi máš pravdu - jako souprava 8211+8212 resp. 8212+8211 to hned v prvních dnech jezdilo. Takže bych klidně věřil 20.1.2001 na d-18.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Naposledy upravil(a) slimman dne 28.1.2009 16:14, celkem upraveno 1 x.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: T3R.P
ad Trainzjohny:
Hele Trainzjohny asi máš pravdu - jako souprava 8211+8212 resp. 8212+8211 to hned v prvních dnech jezdilo. Takže bych klidně věřil 20.1.2001 na d-18. Bohužel tou dobou jsem měl akorát zkouškový s těma nejpitomějšíma předmětama - mechanika 2, fyzika 2 atd. a tramvaje jsem úplně nestíhal monitorovat. Zato jsem řekl doc. Puchmajerovi do očí, že jeho způsob výuky terorizuje studenty (je-li tady někdo z FD, tak ví
)
Pražské 8301+8302 souhlasí. O těch jsem měl tehdy poměrně kontinuelní informace od p. Majznera, který už tady s námi bohužel není a tramvajky mu cinkají o pár pater výš. Tehdy byl v UD byl první hotový vůz 8302 již na konci června a čekalo se na dokončení 8301, který trval déle, protože se u něj nenechávala střecha typu cedník, protože se měnily všechny plechy na bocích atd. Dodnes je na 8302 vidět, že je odlišný - třeba má starou mřížku průduchu na boku, u 8301 a pak u vozů od 8303 vejš se tenhle plech měnil i když mu nic nebylo...
ad Tramvajak: Díky. Neměl bys sekretářku na popis a ořez fotek? Nasypal bych do SJ pár tisíc fotek...
ad 6432: Jezdí nočky. Důvodem je nařízení, že mají mít vozy na nočky BUSE. Což HL na žádném 1T voze neměl a právě proto dostal tyhle T3R.P. O víkendech je možné je potkat na "delších" nočních přejezdech a ani na to není potřeba zas tak moc štěstí, zkus to o víkendu na d-19. Uznávám, že jsou to vozy, které je třeba trochu nahánět, aby je člověk potkal a fotil, ale rozhodně to není taková hrůza, jako před 15 lety Kobyliské 6916-6922.
Hele Trainzjohny asi máš pravdu - jako souprava 8211+8212 resp. 8212+8211 to hned v prvních dnech jezdilo. Takže bych klidně věřil 20.1.2001 na d-18. Bohužel tou dobou jsem měl akorát zkouškový s těma nejpitomějšíma předmětama - mechanika 2, fyzika 2 atd. a tramvaje jsem úplně nestíhal monitorovat. Zato jsem řekl doc. Puchmajerovi do očí, že jeho způsob výuky terorizuje studenty (je-li tady někdo z FD, tak ví
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pražské 8301+8302 souhlasí. O těch jsem měl tehdy poměrně kontinuelní informace od p. Majznera, který už tady s námi bohužel není a tramvajky mu cinkají o pár pater výš. Tehdy byl v UD byl první hotový vůz 8302 již na konci června a čekalo se na dokončení 8301, který trval déle, protože se u něj nenechávala střecha typu cedník, protože se měnily všechny plechy na bocích atd. Dodnes je na 8302 vidět, že je odlišný - třeba má starou mřížku průduchu na boku, u 8301 a pak u vozů od 8303 vejš se tenhle plech měnil i když mu nic nebylo...
ad Tramvajak: Díky. Neměl bys sekretářku na popis a ořez fotek? Nasypal bych do SJ pár tisíc fotek...
ad 6432: Jezdí nočky. Důvodem je nařízení, že mají mít vozy na nočky BUSE. Což HL na žádném 1T voze neměl a právě proto dostal tyhle T3R.P. O víkendech je možné je potkat na "delších" nočních přejezdech a ani na to není potřeba zas tak moc štěstí, zkus to o víkendu na d-19. Uznávám, že jsou to vozy, které je třeba trochu nahánět, aby je člověk potkal a fotil, ale rozhodně to není taková hrůza, jako před 15 lety Kobyliské 6916-6922.