T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
A která tramvaj vám vyhovovala?? Jestli vůbec taková existuje ...
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Bože, to je zase argument. To, že ta tramvaj má spoustu nevychytávek, za to řidič nemůže. Ten jenom může sdělit svůj názor. Jsou to drobnosti, ale souhrnně jich asi není málo. Třeba mě u 14T vadilo, že není kam postavit jízdní řád. No a jak jsem viděl na Innotransu, tak stojánek na jízdní řád není něco, co by existovat nemohlo, akorát by se muselo přemýšlet hlavou.9001 píše:Mě přijde i kdyby vám tam dali zlatý prase, tak stejně na něm budete hledat chyby...
U T3 podle mě toho moc nevykoumáš. Přece jenom prostorově na tohle projektovaná nebyla. A až budou hrozný vedra budete rádi že tam něcou fouká.
Ty bys taky kritizoval auto, v kterém bys musel jezdit a které by ti vůbec nevyhovovalo.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Mě přijde i kdyby vám tam dali zlatý prase, tak stejně na něm budete hledat chyby...Štěpán píše:O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
U T3 podle mě toho moc nevykoumáš. Přece jenom prostorově na tohle projektovaná nebyla. A až budou hrozný vedra budete rádi že tam něcou fouká.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
To víš je jo, už aby byla! Taky mě celý léto Hloubětín rozčiloval, když přijely na Palmovku kde všichni umíraly vedrem, vystoupil řidič v bundě a se slovy "to jsem rád za přestávku, konečně se ohřeju" odkráčel středem (na rozdíl od Motolskejch, který to maj na hlavu ještě víc než bude tohle a tlumili si to)Štěpán píše:O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Děkuji za vyčerpávající popis. Tenhle werk neznám.demon píše: ...
Ještě by mne zajímala jedna věc - když budou výdechy klimatizace vyvedeny do výdechů pro náporové větrání (nedovedu si to moc dobře představit vzhledem k transparentu, ale to neřešme), toto zůstane také zachováno, nebo bude zaslepeno a v případě poruchy klimatizace bude řidič odkázán jen na okýnko a otevřené dveře do kabiny? Osobně předpokládám druhou možnost...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Takže klima jednotka je umístěná v ose vozu, je pravda, že je trochu větší než ochlazovač (1315/800mm), ale zase o něco nižší (170mm), do stahování PTG nezasahuje - to je vedeno trubkou ve střeše, takže stahování zůstává ruční.tramvajak píše:Jak bude vyřešeno stahování ptg? Protože ochlazovač (Trav-l-cool) lze "na komínku" vyosit, zatímco plnohodnotná klimatizace je poněkud větší a nenabízí moc možností k instalaci... bude umístěná někde jinde, jako v případě KT8D5RN.2P, nebo se na nůžkáče implantuje elektrický stahovák?
Vypadá to imho líp než třeba klima na brněnských RT6, díky bílý barvě je to dost výraznej prvek, ale ještě jsem neviděl definitivní verzi s dodělávaným krytem (v bordó metle) mezi střechou a jednotkou.
Regulace v deseti stupních, výkon víc než dostačující (14.600 BTU), nasávání vzduchu na stropě za hlavou řidiče, výdechy standartně před ním jako u ostatních wan a rekonstrukcí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: T3R.P
Jo? To bylo o tolik dřív? No teda... Tak si tak říkám, co jsem si to tehdy vlastně poznamenal za ptákovinudemon píše:Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...
Re: T3R.P
Přesně, jen jsem potvrzoval tvé slova.demon píše:No však, ale těch prvních deset digitálů už v tý době bylo na vozovně.DavidD píše:No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P
No však, ale těch prvních deset digitálů už v tý době bylo na vozovně.DavidD píše:No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.
Re: T3R.P
No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.demon píše:Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P
Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Díky Demone, to budu rád...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.PLF aneb pražské wany
Bude od 8263 na všech a na detaily ohledně stahování ptg se ještě juknu.Jakub píše:Teď jde ještě o to, kdy (respektive na kterém voze) se jí dočkáme. Aby to nakonec nebylo jen na jedné waně, a to jen "na ukázku"...