Ano jde o odhad, také se vozů R.P protáhly proběhy do prohlídek, takže je klidně možné že se jim životnost protáhne o 4 až 5 let, ale déle to nebude. Pak bude potřeba řešit čím je nahradit..von Špilberk píše:To já vím. Proto jsem chtěl, abyste se na to podíval. Tabulka vznikla před 5 lety, a už před 4 lety neplatila. Takže hlásit, jak se bude něco v roce 2020 vyřazovat, je nesmysl. Nevíme, co bude, co se ještě stane. Prostě ty úvahy jsou ekonomicky úplně mimo. Ještě pro jistotu připomenu, že jsou zatím jen tři vozovny schopné přijímat vozy 14/15T (PA, MO, VO). Další vozovny potřebují přestavbu, a kromě toho, že nečekaně dojezdily 14T, tak taky nečekaně odešla střecha v HL. A poslední zpráva na školení byla, že byla vybrána varianta strhnout nejen střechu, ale celou vozovnu. A aby se to mohlo udělat, tak se musí začít vymístěním měnírny z areálu. Takže peníze se budou točit, jak na kolotoči. Tedy nákup nových tramvají (je jedno jakých) by byl zázrak. A zázraky podobného druhu nám v Praze moc nejdou. To se spíš do roku 2020 ještě něco po*ere, to je daleko pravděpodobnější.DavidD píše:Ta tabulka vychází z údajů, které nejsou víc jak 4 roky platné
EVO1
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: EVO1
Ano, zásvka je na spřáhle. Výzbroj je Škoda electric s asynchronními motory, spojovatelnost bez úprav není v Praze s níčim možná.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: EVO1
Podstatný je, kde to má vrata, ne jestli to přečumuje přes zastávku.MM-Mikulovsky píše:15T je snad také delší než souprava wana+RP(V), která už sama je o 1,5m delší než 2xT3.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Není co řešit - pokud se Evička osvědčí, tak je nakoupit!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
a není ten rozdíl délky 2xEVO versus 2xT3 podobný jako 15T versus 2xT3?9001 píše:............. Možná další problém pro zastánce EVO... Souprava má o 2,2 metru více než 2xT3... To nebude dělat problémy?
15T je snad také delší než souprava wana+RP(V), která už sama je o 1,5m delší než 2xT3.
Naposledy upravil(a) MM-Mikulovsky dne 04.10.2015 22:02, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: EVO1
Není těch wan trochu málo Antone Pavloviči?9001 píše:R.PV můžou za sebou tahat wany, takže není důvod za je dávat za EVO...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
R.PV můžou za sebou tahat wany, takže není důvod za je dávat za EVO...
Možná další problém pro zastánce EVO... Souprava má o 2,2 metru více než 2xT3... To nebude dělat problémy?
Možná další problém pro zastánce EVO... Souprava má o 2,2 metru více než 2xT3... To nebude dělat problémy?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: EVO1
Třeba protože R.PVéčka tu budou ještě tak 20-30 ... 40 let ?
Re: EVO1
Já právě taky nevím, co do ní v dílnách narvali za výzbroj, možná jsem to věděl, ale úspěšně jsem to zapomněl Každopádně bych taky vsadil na škodováckou výzbroj a ta jde jakžtakž provozovat v soupravě s Europulsem, ale určitě ne s Progressem. Každopádně nevím proč to řešíme, když právě EVO nebo případně cokoli jiného co přijde po 15T má právě erpéčka nahradit...
Re: EVO1
Ano, asynchronní. Výrobce je Pragoimex, ale ten vlastní Škoda, nebo se mýlím?
Re: EVO1
To záleží, jak si rozumí škodovácká výzbroj s progressem?gabuliatko píše:A půjde provozovat s T3RP?DavidD píše:EVička má zásuvku mnohočleného řízení a skládací spřáhlo dimenzované na trvalý provoz, takže bez problému..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: EVO1
A půjde provozovat s T3RP?DavidD píše:EVička má zásuvku mnohočleného řízení a skládací spřáhlo dimenzované na trvalý provoz, takže bez problému..
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: EVO1
To já vím. Proto jsem chtěl, abyste se na to podíval. Tabulka vznikla před 5 lety, a už před 4 lety neplatila. Takže hlásit, jak se bude něco v roce 2020 vyřazovat, je nesmysl. Nevíme, co bude, co se ještě stane. Prostě ty úvahy jsou ekonomicky úplně mimo. Ještě pro jistotu připomenu, že jsou zatím jen tři vozovny schopné přijímat vozy 14/15T (PA, MO, VO). Další vozovny potřebují přestavbu, a kromě toho, že nečekaně dojezdily 14T, tak taky nečekaně odešla střecha v HL. A poslední zpráva na školení byla, že byla vybrána varianta strhnout nejen střechu, ale celou vozovnu. A aby se to mohlo udělat, tak se musí začít vymístěním měnírny z areálu. Takže peníze se budou točit, jak na kolotoči. Tedy nákup nových tramvají (je jedno jakých) by byl zázrak. A zázraky podobného druhu nám v Praze moc nejdou. To se spíš do roku 2020 ještě něco po*ere, to je daleko pravděpodobnější.DavidD píše:Ta tabulka vychází z údajů, které nejsou víc jak 4 roky platné