T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od 9001 » 31.1.2009 11:54

A která tramvaj vám vyhovovala?? Jestli vůbec taková existuje ...

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Fořtík » 31.1.2009 11:00

9001 píše:Mě přijde i kdyby vám tam dali zlatý prase, tak stejně na něm budete hledat chyby...

U T3 podle mě toho moc nevykoumáš. Přece jenom prostorově na tohle projektovaná nebyla. A až budou hrozný vedra budete rádi že tam něcou fouká.
Bože, to je zase argument. To, že ta tramvaj má spoustu nevychytávek, za to řidič nemůže. Ten jenom může sdělit svůj názor. Jsou to drobnosti, ale souhrnně jich asi není málo. Třeba mě u 14T vadilo, že není kam postavit jízdní řád. No a jak jsem viděl na Innotransu, tak stojánek na jízdní řád není něco, co by existovat nemohlo, akorát by se muselo přemýšlet hlavou.

Ty bys taky kritizoval auto, v kterém bys musel jezdit a které by ti vůbec nevyhovovalo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od 9001 » 31.1.2009 9:58

Štěpán píše:O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
Mě přijde i kdyby vám tam dali zlatý prase, tak stejně na něm budete hledat chyby...

U T3 podle mě toho moc nevykoumáš. Přece jenom prostorově na tohle projektovaná nebyla. A až budou hrozný vedra budete rádi že tam něcou fouká.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Bobik » 30.1.2009 23:42

Štěpán píše:O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...
To víš je jo, už aby byla! Taky mě celý léto Hloubětín rozčiloval, když přijely na Palmovku kde všichni umíraly vedrem, vystoupil řidič v bundě a se slovy "to jsem rád za přestávku, konečně se ohřeju" odkráčel středem :D (na rozdíl od Motolskejch, který to maj na hlavu ještě víc než bude tohle a tlumili si to)

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od Štěpán » 30.1.2009 23:26

O jé, jestli ten studenej vzduch půjde řidiči přímo na hlavu, tak to bude fakt paráda. Jako u 14T, když ti to fouká za krk. Zlatý naše kačenky...

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od tramvajak » 30.1.2009 22:42

demon píše: ...
Děkuji za vyčerpávající popis. Tenhle werk neznám.
Ještě by mne zajímala jedna věc - když budou výdechy klimatizace vyvedeny do výdechů pro náporové větrání (nedovedu si to moc dobře představit vzhledem k transparentu, ale to neřešme), toto zůstane také zachováno, nebo bude zaslepeno a v případě poruchy klimatizace bude řidič odkázán jen na okýnko a otevřené dveře do kabiny? Osobně předpokládám druhou možnost... :roll:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od demon » 30.1.2009 17:57

tramvajak píše:Jak bude vyřešeno stahování ptg? Protože ochlazovač (Trav-l-cool) lze "na komínku" vyosit, zatímco plnohodnotná klimatizace je poněkud větší a nenabízí moc možností k instalaci... bude umístěná někde jinde, jako v případě KT8D5RN.2P, nebo se na nůžkáče implantuje elektrický stahovák?
Takže klima jednotka je umístěná v ose vozu, je pravda, že je trochu větší než ochlazovač (1315/800mm), ale zase o něco nižší (170mm), do stahování PTG nezasahuje - to je vedeno trubkou ve střeše, takže stahování zůstává ruční.
Vypadá to imho líp než třeba klima na brněnských RT6, díky bílý barvě je to dost výraznej prvek, ale ještě jsem neviděl definitivní verzi s dodělávaným krytem (v bordó metle) mezi střechou a jednotkou.
Regulace v deseti stupních, výkon víc než dostačující (14.600 BTU), nasávání vzduchu na stropě za hlavou řidiče, výdechy standartně před ním jako u ostatních wan a rekonstrukcí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od tramvajak » 29.1.2009 23:11

demon píše:Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...
Jo? To bylo o tolik dřív? No teda... 8-[ Tak si tak říkám, co jsem si to tehdy vlastně poznamenal za ptákovinu :lol:

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3R.P

Příspěvek od DavidD » 29.1.2009 23:06

demon píše:
DavidD píše:No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.
No však, ale těch prvních deset digitálů už v tý době bylo na vozovně.
Přesně, jen jsem potvrzoval tvé slova.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od demon » 29.1.2009 23:03

DavidD píše:No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.
No však, ale těch prvních deset digitálů už v tý době bylo na vozovně.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3R.P

Příspěvek od DavidD » 29.1.2009 23:00

demon píše:Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...
No do prázdnin byl v provozu 8332. Od 8333 zůstaly uvězněny v ÚD pro rekonstrukci tratě ÚDDP-Černokostelecká.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od demon » 29.1.2009 22:55

Tak vzhledem k tomu, že první dva digitály byly předány v dubnu 2002 a dalších osm pak v květnu a červnu, dá se předpokládat jejich ostré nasazení podstatně dřív než až o prázdninách...

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P

Příspěvek od syverin » 29.1.2009 0:17

IMHO jezdila 8326 dřív, ještě v průběhu školního roku, ale zapsané to nemám a je to už tak dlouho, že ani ruku do ohně dát nemůžu...

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od tramvajak » 28.1.2009 23:35

Díky Demone, to budu rád... 8-)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PLF aneb pražské wany

Příspěvek od demon » 28.1.2009 23:21

Jakub píše:Teď jde ještě o to, kdy (respektive na kterém voze) se jí dočkáme. Aby to nakonec nebylo jen na jedné waně, a to jen "na ukázku"...
Bude od 8263 na všech a na detaily ohledně stahování ptg se ještě juknu. :wink:

Odpovědět