KT8D5 a KT8D5.RN2P

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 07.5.2017 20:43

A třeba nějaký broušení/lakování se provádí?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6022
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od demon » 06.5.2017 22:04

Zatím se tím netopí, ale používají se jako náhrada za hůř poškozené v jiných vozech...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.5.2017 23:07

Určitě se s nimi pak dobře zatopilo. =D>

6892
Uživatel
Příspěvky: 16
Registrován: 06.1.2012 13:38

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od 6892 » 05.5.2017 22:48

fricoolinek2 píše:Měnily se v nějaké dřevokachně City-W Z:arrow: za Z:arrow: plastové Fainsy?
Ano, namátkou třeba 9060, 9096...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 05.5.2017 22:29

Měnily se v nějaké dřevokachně City-W Z:arrow: za Z:arrow: plastové Fainsy?

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 929
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od Bobek » 03.5.2017 13:53

Inu, tady to bylo ještě v té fázi věda-výzkum.

Pokleslý oděvní styl plně koresponduje se znuděným přístupem závadového živlu k radostné manifestaci. :)

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2881
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od trainzjohny » 03.5.2017 12:39

Nebude to nějaká ranná fáze projektu ? Celé to uspořádání vozu značně připomíná rozložením T3 (3 okna mezi 1. a 2. dveřma, ale jen dvě mezi poslední dvojicí).

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3589
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 03.5.2017 11:43

To je nějaká prodloužená verze, každý článek o okénko. :)
Ale co to oblečení západního stylu a reklama na vykořisťovatele :shock: :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 03.5.2017 2:22

Obrázek
Provmájový prúvod 80. let :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3589
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od P_V » 06.4.2017 21:38

thriller2 píše: moderní 200% nízkopodlažní tramvaje
Do takové tramvaje budou za dveřmi dva schody dolů. :D

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2346
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od fricoolinek2 » 06.4.2017 15:23

Nebyly T6A5 od 86xx kvůli tomu, aby ladilo T6x8601....? =P~

Ale jinak myslím, že o nějakých rekonstrukcí T3 se v roce 1995 uvažovat mohlo? Nebo se čekalo, že přijdou T6A5 a potom už se budou dodávat RT6N1 a následně LT a T3 půjdou pryč...? No ale T3R byla...

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1053
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 06.4.2017 15:07

To bude určitě stejnej problém, jako že číslo noční linky nemůže obsahovat písmno N. A když ne, tak paragraf 1. Von se nějakej důvod určitě najde:)

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3711
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 06.4.2017 14:47

thriller2: no, když už jsme u toho: kde je napsané, že ev.č. musí být maximálně čtyřmístné, a že nemůže být pětimístné :?: 8-)

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1053
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od thriller2 » 06.4.2017 14:44

Těším se, až v roce 2060 skončí dodávky moderní 200% nízkopodlažní tramvaje Škoda 120T ForLobbing posledním vozem ev.č. 9999 a bude se muset začít číslovat znovu, od jedničky.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3711
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Příspěvek od von Špilberk » 06.4.2017 12:30

trainzjohny píše:V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou.
Ale co s tím má společného přidělení ev. č. :?: V papírech to napsané bude, kde se vůz opravoval, a na první pohled je to přece jedno.

A taky máme ještě volno 5603 - 5999 a 7300 - 7999. S tím by se mělo něco dělat. Takové plýtvání číslíčky. (-X :lol:

Odpovědět