KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2343
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
A třeba nějaký broušení/lakování se provádí?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6019
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Zatím se tím netopí, ale používají se jako náhrada za hůř poškozené v jiných vozech...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2343
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Určitě se s nimi pak dobře zatopilo. 

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ano, namátkou třeba 9060, 9096...fricoolinek2 píše:Měnily se v nějaké dřevokachně City-Wza
plastové Fainsy?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2343
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Měnily se v nějaké dřevokachně City-W
za
plastové Fainsy?


Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Inu, tady to bylo ještě v té fázi věda-výzkum.
Pokleslý oděvní styl plně koresponduje se znuděným přístupem závadového živlu k radostné manifestaci.
Pokleslý oděvní styl plně koresponduje se znuděným přístupem závadového živlu k radostné manifestaci.

- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 2881
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nebude to nějaká ranná fáze projektu ? Celé to uspořádání vozu značně připomíná rozložením T3 (3 okna mezi 1. a 2. dveřma, ale jen dvě mezi poslední dvojicí).
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To je nějaká prodloužená verze, každý článek o okénko. 
Ale co to oblečení západního stylu a reklama na vykořisťovatele


Ale co to oblečení západního stylu a reklama na vykořisťovatele


- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2343
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P

Provmájový prúvod 80. let

Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Do takové tramvaje budou za dveřmi dva schody dolů.thriller2 píše: moderní 200% nízkopodlažní tramvaje

- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2343
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Nebyly T6A5 od 86xx kvůli tomu, aby ladilo T6x8601....?
Ale jinak myslím, že o nějakých rekonstrukcí T3 se v roce 1995 uvažovat mohlo? Nebo se čekalo, že přijdou T6A5 a potom už se budou dodávat RT6N1 a následně LT a T3 půjdou pryč...? No ale T3R byla...

Ale jinak myslím, že o nějakých rekonstrukcí T3 se v roce 1995 uvažovat mohlo? Nebo se čekalo, že přijdou T6A5 a potom už se budou dodávat RT6N1 a následně LT a T3 půjdou pryč...? No ale T3R byla...
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
To bude určitě stejnej problém, jako že číslo noční linky nemůže obsahovat písmno N. A když ne, tak paragraf 1. Von se nějakej důvod určitě najde:)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
thriller2: no, když už jsme u toho: kde je napsané, že ev.č. musí být maximálně čtyřmístné, a že nemůže být pětimístné



Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Těším se, až v roce 2060 skončí dodávky moderní 200% nízkopodlažní tramvaje Škoda 120T ForLobbing posledním vozem ev.č. 9999 a bude se muset začít číslovat znovu, od jedničky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3698
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Ale co s tím má společného přidělení ev. č.trainzjohny píše:V tom, že šumperské R.Péčka byly dělané s menší péčí a kvalitou.

A taky máme ještě volno 5603 - 5999 a 7300 - 7999. S tím by se mělo něco dělat. Takové plýtvání číslíčky.

