
Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Ostrava!!!
Rozdíl může být třeba v tom, že se na kolej vejde lichý počet T, nebo že je nutné v určitém místě ponechat uličku, která by na klouby nevyšla. To tady přichází v úvahu jen u dvou nových venkovních kolejí. Nebo jak je vidno na fotomapě, oni dokážou nacpat ještě jedno T i tam, kde s ním výkres nepočítal 

- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6323
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Proč si myslíš, že je pro potřeby deponace v půdorysu 2xT nějaký významný rozdíl oproti 15T ?
Přijatelnější by pro tebe bylo označení 1/2 15T ?
Přijatelnější by pro tebe bylo označení 1/2 15T ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Spíš otázka k metodice, protože počítat kapacitu na vozy T je asi jako dnes plánované parkoviště na Felicie z 50.let
Re: Ostrava!!!
Však to píšu, že navýšení kapacity bude jen se započtením haly údržby a dílen. Pokud to tam nebude překážet, tak proč ne.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Jenže demon "mediální masáží" myslí Tvé dezinformace/polopravdy(lži) zde:P_V píše:Mně tedy dokumentace EIA nepřipadá jako nástroj mediální masáže, zejména když je to doloženo výkresem. .....
Jak jsem se již jednou pokusil toto tu uvést na pravou míru, ale ty si to zjevně úmyslně překroutil - tak to tu napíši znovu a zpříma:P_V píše:Bez započtení dílen nevzroste, naopak klesne. Z nějakého důvodu se v tom dokumentu EIA po rekonstrukci započítávají i ta venkovní stání, která tem jsou už dnes, ale do dnešní kapacity započtena nejsou.
1.) BEZ ZAPOČTENÍ DÍLEN JSME TU DÁVNO, DOKONCE I STVÝM PŘISPĚNÍM, SPOČÍTALI KAPACITU HL PO REKO "NA ŠULNUL" SE STÁVAJÍCÍ KAPACITOU
2.) PŘI TOM Z VENKOVNÍCH KOLEJÍ PO REKO HL JSME ZAPOČÍTÁVALI KAPACITU POUZE TĚCH TŘÍ POSTAVENÝCH VEDLE HALY MÍSTO SOUČASNÝCH PŘÍSTAVEB

3.)= KAPACITA HL PO REKO VZROSTE O MÍSTA PRO, BYŤ JEN 8, TRAM V DÍLNÁCH, KTERÁ JE DNES NEMAJÍ (PÁČ TY JSOU NYNÍ AŽ ZA REMÍZOVACÍMI KOLEJEMI)
PS: Ovšem opět (po 2x již mnou uvedeném) připouštím, že POD STŘECHOU REKO HL MOHLO BÝT MIMO TRAM MÍSTA V DÍLNÁCH, TO CO JE DNES POČÍTÁNO I S NIMI A NA 3 VNĚJŠÍCH KOLEJÍCH + V DÍLNÁCH MOHLO BÝT ROVNÝCH 10 MÍST = NAVÝŠENÍ KAPACITY HL MOHLO BÝT LEHCE VÍCE JAK DVOJNÁSOBNÉ NEŽ JE PLÁNOVÁNO

Re: Ostrava!!!
Mně tedy dokumentace EIA nepřipadá jako nástroj mediální masáže, zejména když je to doloženo výkresem. Že by si lajzli do výsledku prosadit něco jiného než v EIA? Vždyť na takovéhle odchylky jsou všelicí zelení a zanašeklidnédomovy tajtrlíci velmi hákliví. Že tam bude o X tramvají víc než se posuzovalo, takže bude větší dopravní a hluková a CO2 a jánevímco zátěž a musí se zneplatnit navazující stupně řízení atd.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6323
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Nepodléhám mediální masáži, mám k dispozici aktuální a budoucí dokumentaci a z těch vyplývá rozšíření kapacity.
Re: Ostrava!!!
MMM: Dokumentace EIA, strana 219. Uvedena a zakreslena kapacita v halách 142 T (71 kb). Venkovní stání, ty dvě kusé koleje u plotu, nejsou zakreslena jako obsazená, ani započtena. Není započtena ani myčka.
Na straně 221 je uvedena a zakreslena kapacita haly 61 kb, venku 9 kb + 2 sóla, takže na počet totéž. Ale toho jsou 2 kb stání ta samá, co předtím započtena nebyla, takže přírůstek je o 2 stání méně než uvedeno. K tomu pak 8 kb v dílně a 4 v myčce (dříve taky nezapočítané).
Takže pokud budou dílny plné, přibude 6 kb stání, jinak 2 ubudou.
Na straně 221 je uvedena a zakreslena kapacita haly 61 kb, venku 9 kb + 2 sóla, takže na počet totéž. Ale toho jsou 2 kb stání ta samá, co předtím započtena nebyla, takže přírůstek je o 2 stání méně než uvedeno. K tomu pak 8 kb v dílně a 4 v myčce (dříve taky nezapočítané).
Takže pokud budou dílny plné, přibude 6 kb stání, jinak 2 ubudou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
LŽEŠ - 3 venkovní koleje (jejichž kapacitu jsme tu zapčítávali do celkové deponační kapacity "nové" HL vozovny = pro 7 KB + 2 sóla ?) JSOU NAVRŽENY V MÍSTĚ DNEŠNÍCH PŘÍSTAVEB (V NICHŽ BÝVALA VÝPRAVNA, KANTÝNA, ORDINACE PSYCHOLOŽKY A NEVÍM CO JEŠTĚ)P_V píše:Bez započtení dílen nevzroste, naopak klesne. Z nějakého důvodu se v tom dokumentu EIA po rekonstrukci započítávají i ta venkovní stání, která tem jsou už dnes, ale do dnešní kapacity započtena nejsou.



Re: Ostrava!!!
Bez započtení dílen nevzroste, naopak klesne. Z nějakého důvodu se v tom dokumentu EIA po rekonstrukci započítávají i ta venkovní stání, která tem jsou už dnes, ale do dnešní kapacity započtena nejsou.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6323
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Na hřiště. Fotbalové bych se tomu říkat neodvážil...P_V píše:Ostatně i v té Praze se už plánuje odkládat tramvaje na nějaké fotbalové hřiště...A v Hloubětíně, zdá se, že příležitost ke zkapacitnění bude promarněna.
A kapacita Hloubětína rekonstrukcí mírně vzroste, což dohromady dokáže poskytnout dostatečnou kapacitu. Ostatně výrazně víc místa v současném areálu Hloubětína i tak nenacházím.
Re: Ostrava!!!
Ostatní vozovny jsou taky daleko, ale v souhrnu jsou rovnoměrně rozmístěné po síti. HL jako jediná má nějaké místo přímo v areálu použitelné ke zvýšení kapacity.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
není to její polohou, která přispívá k tezi odpovědných, že je daleko od TRAM LINEK = MĚLA BY DLOUHÉ NÁJEZDOVÉ A ZÁTAHOVÉ TRASY?P_V píše: ..... A v Hloubětíně, zdá se, že příležitost ke zkapacitnění bude promarněna.
Ovšem to je přesně v protikladu s Ostravou = tam uvažují o oddálení vozovny od linek = NEVIDÍ SI NA ŠPIČKU NOSU

Re: Ostrava!!!
Nejen v Praze. Jak dlouho už se připravuje nová vozovna v Olomouci, kde je nedostatek místa už asi tak půl století a furt horší, takže ty tramvaje odstavují na kdejaký dvorek. Nebo v Plzni, kde se kdysi dávno zbavili vozovny v centru, pak zjistili že Slovany nestačí, a teď vymýšlejí odstavná kolejiště ve smyčkách.
Ostatně i v té Praze se už plánuje odkládat tramvaje na nějaké fotbalové hřiště
Ale tady aspoň měli jasný plán, kam s novými vozovnami. Než jim povodeň ukázala, že je špatný. Obě dvě, jakousi náhodou, leží v záplavové zóně. A v Hloubětíně, zdá se, že příležitost ke zkapacitnění bude promarněna.
Ostatně i v té Praze se už plánuje odkládat tramvaje na nějaké fotbalové hřiště

-
- Uživatel
- Příspěvky: 4069
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Ostrava!!!
V Praze je "výhoda", že město není schopné nic postavit. Takže DP vozovny snadno ubrání argumentem, že než by město nějakou vozovnu zrušilo, muselo by jinou postavit. Toho se všichni politici leknou a je klid.