Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6056
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od demon » 20.9.2017 21:45

9001 píše:Souprava T3 má 30,2 m (včetně spřáhel). 15T má délku 31,4 m.

Jak píše P_V. Na kapacitu to vliv samozřejmě má, protože pak mi vznikne hluché místo...
Neodpověděl jsi na otázku...
Navíc nelogicky zaměňuješ kapacitu měřenou jednotkou T automaticky za T3 a tak to už pár let není, že.
Hluché místo vznikne spíš tobě, jelikož 15T večer rozhodně nerozpojíš, abys "půlku" dal na vedlejší kolej. :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9679
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od 9001 » 20.9.2017 12:51

demon píše:Proč si myslíš, že je pro potřeby deponace v půdorysu 2xT nějaký významný rozdíl oproti 15T ?
Přijatelnější by pro tebe bylo označení 1/2 15T ?
Souprava T3 má 30,2 m (včetně spřáhel). 15T má délku 31,4 m.

Jak píše P_V. Na kapacitu to vliv samozřejmě má, protože pak mi vznikne hluché místo...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6056
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od demon » 20.9.2017 11:58

P_V píše:Rozdíl může být třeba v tom, že se na kolej vejde lichý počet T, nebo že je nutné v určitém místě ponechat uličku, která by na klouby nevyšla. To tady přichází v úvahu jen u dvou nových venkovních kolejí. Nebo jak je vidno na fotomapě, oni dokážou nacpat ještě jedno T i tam, kde s ním výkres nepočítal :)
V tomhle ano, v celkové kapacitě nikoliv.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3614
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od P_V » 20.9.2017 11:55

Rozdíl může být třeba v tom, že se na kolej vejde lichý počet T, nebo že je nutné v určitém místě ponechat uličku, která by na klouby nevyšla. To tady přichází v úvahu jen u dvou nových venkovních kolejí. Nebo jak je vidno na fotomapě, oni dokážou nacpat ještě jedno T i tam, kde s ním výkres nepočítal :)

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6056
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od demon » 20.9.2017 11:47

Proč si myslíš, že je pro potřeby deponace v půdorysu 2xT nějaký významný rozdíl oproti 15T ?
Přijatelnější by pro tebe bylo označení 1/2 15T ?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9679
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od 9001 » 20.9.2017 10:14

Spíš otázka k metodice, protože počítat kapacitu na vozy T je asi jako dnes plánované parkoviště na Felicie z 50.let

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3614
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od P_V » 19.9.2017 23:35

Však to píšu, že navýšení kapacity bude jen se započtením haly údržby a dílen. Pokud to tam nebude překážet, tak proč ne.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.9.2017 23:17

P_V píše:Mně tedy dokumentace EIA nepřipadá jako nástroj mediální masáže, zejména když je to doloženo výkresem. .....
Jenže demon "mediální masáží" myslí Tvé dezinformace/polopravdy(lži) zde:
P_V píše:Bez započtení dílen nevzroste, naopak klesne. Z nějakého důvodu se v tom dokumentu EIA po rekonstrukci započítávají i ta venkovní stání, která tem jsou už dnes, ale do dnešní kapacity započtena nejsou.
Jak jsem se již jednou pokusil toto tu uvést na pravou míru, ale ty si to zjevně úmyslně překroutil - tak to tu napíši znovu a zpříma:
1.) BEZ ZAPOČTENÍ DÍLEN JSME TU DÁVNO, DOKONCE I STVÝM PŘISPĚNÍM, SPOČÍTALI KAPACITU HL PO REKO "NA ŠULNUL" SE STÁVAJÍCÍ KAPACITOU
2.) PŘI TOM Z VENKOVNÍCH KOLEJÍ PO REKO HL JSME ZAPOČÍTÁVALI KAPACITU POUZE TĚCH TŘÍ POSTAVENÝCH VEDLE HALY MÍSTO SOUČASNÝCH PŘÍSTAVEB :!:
3.)= KAPACITA HL PO REKO VZROSTE O MÍSTA PRO, BYŤ JEN 8, TRAM V DÍLNÁCH, KTERÁ JE DNES NEMAJÍ (PÁČ TY JSOU NYNÍ AŽ ZA REMÍZOVACÍMI KOLEJEMI)

PS: Ovšem opět (po 2x již mnou uvedeném) připouštím, že POD STŘECHOU REKO HL MOHLO BÝT MIMO TRAM MÍSTA V DÍLNÁCH, TO CO JE DNES POČÍTÁNO I S NIMI A NA 3 VNĚJŠÍCH KOLEJÍCH + V DÍLNÁCH MOHLO BÝT ROVNÝCH 10 MÍST = NAVÝŠENÍ KAPACITY HL MOHLO BÝT LEHCE VÍCE JAK DVOJNÁSOBNÉ NEŽ JE PLÁNOVÁNO :!:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3614
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od P_V » 19.9.2017 22:40

Mně tedy dokumentace EIA nepřipadá jako nástroj mediální masáže, zejména když je to doloženo výkresem. Že by si lajzli do výsledku prosadit něco jiného než v EIA? Vždyť na takovéhle odchylky jsou všelicí zelení a zanašeklidnédomovy tajtrlíci velmi hákliví. Že tam bude o X tramvají víc než se posuzovalo, takže bude větší dopravní a hluková a CO2 a jánevímco zátěž a musí se zneplatnit navazující stupně řízení atd.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6056
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od demon » 19.9.2017 22:01

Nepodléhám mediální masáži, mám k dispozici aktuální a budoucí dokumentaci a z těch vyplývá rozšíření kapacity.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3614
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od P_V » 19.9.2017 14:54

MMM: Dokumentace EIA, strana 219. Uvedena a zakreslena kapacita v halách 142 T (71 kb). Venkovní stání, ty dvě kusé koleje u plotu, nejsou zakreslena jako obsazená, ani započtena. Není započtena ani myčka.
Na straně 221 je uvedena a zakreslena kapacita haly 61 kb, venku 9 kb + 2 sóla, takže na počet totéž. Ale toho jsou 2 kb stání ta samá, co předtím započtena nebyla, takže přírůstek je o 2 stání méně než uvedeno. K tomu pak 8 kb v dílně a 4 v myčce (dříve taky nezapočítané).
Takže pokud budou dílny plné, přibude 6 kb stání, jinak 2 ubudou.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.9.2017 13:57

P_V píše:Bez započtení dílen nevzroste, naopak klesne. Z nějakého důvodu se v tom dokumentu EIA po rekonstrukci započítávají i ta venkovní stání, která tem jsou už dnes, ale do dnešní kapacity započtena nejsou.
LŽEŠ - 3 venkovní koleje (jejichž kapacitu jsme tu zapčítávali do celkové deponační kapacity "nové" HL vozovny = pro 7 KB + 2 sóla ?) JSOU NAVRŽENY V MÍSTĚ DNEŠNÍCH PŘÍSTAVEB (V NICHŽ BÝVALA VÝPRAVNA, KANTÝNA, ORDINACE PSYCHOLOŽKY A NEVÍM CO JEŠTĚ) :!:

#-o Ovšem, jak jsem již psal dříve naprosto nechápu proč nejsou alespoň pod přísřeškem navazujícím na bok haly, podle něhož vedou - v lepším případě, proč není hal postavena i nadnimi :?:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3614
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od P_V » 19.9.2017 13:10

Bez započtení dílen nevzroste, naopak klesne. Z nějakého důvodu se v tom dokumentu EIA po rekonstrukci započítávají i ta venkovní stání, která tem jsou už dnes, ale do dnešní kapacity započtena nejsou.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6056
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od demon » 19.9.2017 12:10

P_V píše:Ostatně i v té Praze se už plánuje odkládat tramvaje na nějaké fotbalové hřiště...A v Hloubětíně, zdá se, že příležitost ke zkapacitnění bude promarněna.
Na hřiště. Fotbalové bych se tomu říkat neodvážil...
A kapacita Hloubětína rekonstrukcí mírně vzroste, což dohromady dokáže poskytnout dostatečnou kapacitu. Ostatně výrazně víc místa v současném areálu Hloubětína i tak nenacházím.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3614
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Ostrava!!!

Příspěvek od P_V » 19.9.2017 11:27

Ostatní vozovny jsou taky daleko, ale v souhrnu jsou rovnoměrně rozmístěné po síti. HL jako jediná má nějaké místo přímo v areálu použitelné ke zvýšení kapacity.

Odpovědět