Jo, já to taky nějak tak beru. A chápu i problém ala Radlice. Akorát mne sejří to, že třeba na Strašnický nějakej chytrák postaví sloupek tak, že když máš u sloupku zastavit, tak lidi z prvních dveří překračují půlmetrovou mezeru, protože je nástupní hrana zkosená kvůli profilu - zatáčka za zastávkou. Tak radši stavím dost před sloupkem, aby si někdo neublížil.
Ale co mne na tom zaráží je to, že u této tram je přesah konců za podvozky tak velký (delší než třeba u 14T) a podle mne se musí hodně vyklánět z profilu. A těch střetů s vyklánějícím se bokem karoserie je poměrně dost. Viděl jsem jak KT krásně smetlo motorkáře při průjezdu přes Palačák z mostu. V tomto směru je to dost nebezpečný. Zlatá 15 T i s kryty podvozků a to jsem jeden taky "upravil", neb ho v depu nasadili trochu nakřivo a sebral nástupní hranu.