Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
proč nemohou být v reko 14T stejné sedačky jako v 15T, případně T3RP/KT8? takhle je to opět "každej pes jiná ves" (nemluvě o tom, že jsou ty kotasovy sedačky ošklivé). to nemá DPP nějaký jednotný manuál vzhledu interiéru (jako třeba ČD a naprostá většina DP na západ i východ od prahy)?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Aktuálně má staré a nové uspořádání sedaček v lichých článcích stejný počet, tj. 12. Nebo se pletu?mart337 píše:Tohle celkem chápu, akorát jsem si nemyslel, že jsou ty limity tak na hraně, že by se tam taková malá úprava nedala udělat.trainzjohny píše:Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.
Navíc když nad tím tak přemýšlím, tak v zásadě - mnou navrhovaný stav - jedna řada sedaček po každé straně odpovídá adekvátně starému stavu, akorát těch sedících je tam asi míň a při tom zabírají cca stejně místa. A stojících lidí podle mne moc nepřibude. Takže podle mne to vyjde skoro stejně jako starý stav a nebo o něco malinko horší, pokud se ten pás pro stojící rozšíří o ta kolena.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tohle celkem chápu, akorát jsem si nemyslel, že jsou ty limity tak na hraně, že by se tam taková malá úprava nedala udělat.trainzjohny píše:Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.
Navíc když nad tím tak přemýšlím, tak v zásadě - mnou navrhovaný stav - jedna řada sedaček po každé straně odpovídá adekvátně starému stavu, akorát těch sedících je tam asi míň a při tom zabírají cca stejně místa. A stojících lidí podle mne moc nepřibude. Takže podle mne to vyjde skoro stejně jako starý stav a nebo o něco malinko horší, pokud se ten pás pro stojící rozšíří o ta kolena.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Nejde o dramatičnost a už vůbec nejde o skutečnost. Nápravové tlaky se počítají podle plochy a buď to vyjde nebo se musí plocha zmenšit. To že v praxi se tam ty lidi stejně nacpou je putna.mart337 píše:To mi chceš tvrdit, že se tak dramaticky změní nápravové tlaky, když se do článku postaví deset patnáct lidí místo čtyř sedících? Podle mne se těch cca 500 kg na nápravu ztratí v davu. Spíš asi budou brblat lidi, že je míň míst k sezení. Ale ta čtyři místa by mohli přežít za lepší komfort při cestování.demon píše: To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...
Stejná hloupost je úprava prvních dveří pro vstup cestujících.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To mi chceš tvrdit, že se tak dramaticky změní nápravové tlaky, když se do článku postaví deset patnáct lidí místo čtyř sedících? Podle mne se těch cca 500 kg na nápravu ztratí v davu. Spíš asi budou brblat lidi, že je míň míst k sezení. Ale ta čtyři místa by mohli přežít za lepší komfort při cestování.demon píše: To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...
Stejná hloupost je úprava prvních dveří pro vstup cestujících.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To už jsme slyšeli, ale jak víme, zrušit dvousedáky nelze, nebo je to minimálně veskrze nevhodné, jelikož nápravové tlaky...mart337 píše:Takže já bych opravdu zrušil ty dvousedáky, alespoň v tom inkriminovaném prvním článku a v ostatních dvou je trochu omezil, ať se tam vejde a projde víc lidí.
Stejná hloupost je úprava prvních dveří pro vstup cestujících.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
No tak úplně blbost to zase není. Sice se nebrká o kolena sedících cestujících, ale ulička mezi sedačkami je tak úzká, že se v ní dva zrovna moc komfortně minout nemohou. Takže já bych opravdu zrušil ty dvousedáky, alespoň v tom inkriminovaném prvním článku a v ostatních dvou je trochu omezil, ať se tam vejde a projde víc lidí.trainzjohny píše:No to je blbost, dřív se vysokým článkem přes nohy lidí nedalo projít vůbec, nyní díky sezení po/proti směru jízdy se tam projít dá, tedy opravdu došlo ke zlepšení.chlapecx píše:Jo jo - to by musela ta úprava být jako v Brně a první dveře by musely ústit do salonu kaštanů.... jinak to nic neurychlí navíc ty lepicí sedadla :-/
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
No to je blbost, dřív se vysokým článkem přes nohy lidí nedalo projít vůbec, nyní díky sezení po/proti směru jízdy se tam projít dá, tedy opravdu došlo ke zlepšení.chlapecx píše:Jo jo - to by musela ta úprava být jako v Brně a první dveře by musely ústit do salonu kaštanů.... jinak to nic neurychlí navíc ty lepicí sedadla :-/
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Lepicí sedačky jsou prkotina, která se dá po připomínce vyřešit jinou úpravou sedáku či sedačky - jako dřevochlapecx píše: Jo jo - to by musela ta úprava být jako v Brně a první dveře by musely ústit do salonu kaštanů.... jinak to nic neurychlí navíc ty lepicí sedadla :-/
Co se týče průchodnosti vozu, nejlepší by bylo zrušit ty dvousedačky, alespoň v tom prvním článku, holt bude míň míst k sezení.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jo jo - to by musela ta úprava být jako v Brně a první dveře by musely ústit do salonu kaštanů.... jinak to nic neurychlí navíc ty lepicí sedadla :-/von Špilberk píše:Už je to tu zas :
http://www.vlcoun.cz/index.php/prazska- ... amvaji-14t"... Předpoklad zprovoznění všech odstavených vozů typu 14T je do roku 2020. Úpravou interiéru došlo ke zvýšení průchodnosti cestujících uvnitř tramvaje, což zároveň vede k urychlení vystupování z a nastupování do tramvaje." potvrdila Informačnímu portálu Vlčoun.cz tisková mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To je překlep, ne? Nemá to náhodou být Předpokládané odstavení všech zprovozněných vozů 14T...?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Už je to tu zas :
http://www.vlcoun.cz/index.php/prazska- ... amvaji-14t
http://www.vlcoun.cz/index.php/prazska- ... amvaji-14t
"... Předpoklad zprovoznění všech odstavených vozů typu 14T je do roku 2020," potvrdila Informačnímu portálu Vlčoun.cz tisková mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Vedeny kde ?JANEK L. píše:Odstavený 14T (9111, ....) jsou stále vedeny pod vozovnou Motol nebo už pod vozovnou Kobylisy?
Administrativně tam, kde jsou umístěny - Hloubětín, Motol, Kobylisy, Opravna tramvají.
Účetně v Kobylisích.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 12.11.2007 17:18
- Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Odstavený 14T (9111, ....) jsou stále vedeny pod vozovnou Motol nebo už pod vozovnou Kobylisy?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak Astra mi přišla rozhodně jako moderní tramvaj. Slušný podíl NP, předsuvné dveře, lepená skla... těch moderních prvků tam bylo...