Výluky a jiná omezení
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Vidíš, to mě nenapadlo, 700m...
No vyznívá to tak. 
Takhle mi to přišlo do mejlu, klasické služební ptydepe, z kterého vyplývá že bacha, v tomhle úseku je překvapení. Já jsem za to rád, člověk alespoň dopředu počítá, že tam někde něco bude a nečučí pak jak vrána, že ...sakra, tady něco končí, co to bylo? Tak v dalším kole...


Takhle mi to přišlo do mejlu, klasické služební ptydepe, z kterého vyplývá že bacha, v tomhle úseku je překvapení. Já jsem za to rád, člověk alespoň dopředu počítá, že tam někde něco bude a nečučí pak jak vrána, že ...sakra, tady něco končí, co to bylo? Tak v dalším kole...

Re: Výluky a jiná omezení
Jako že se pojede 700m rychlostí 10 km/h? 

- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Vyveseni VPZ
Omezeni rychlosti "Pomalu"
Skutecne vyveseni: 19.03.2018 12:18
Nazev umisteni: KO-MO-KO (Cerny kun - Nadrazi Branik)
Od zastavky: Cerny kun
K zastavce: Nadrazi Branik
Ve smeru: Jednim smerem do centra
Blizsi upresneni:
Duvod: technicky stav TT
To je nějakej "národní sport", nebo co? Aneb každý rok alespoň pár OR na Komoko....
Jako vážně už to není vtipný....
Omezeni rychlosti "Pomalu"
Skutecne vyveseni: 19.03.2018 12:18
Nazev umisteni: KO-MO-KO (Cerny kun - Nadrazi Branik)
Od zastavky: Cerny kun
K zastavce: Nadrazi Branik
Ve smeru: Jednim smerem do centra
Blizsi upresneni:
Duvod: technicky stav TT
To je nějakej "národní sport", nebo co? Aneb každý rok alespoň pár OR na Komoko....

Jako vážně už to není vtipný....
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
https://www.novinky.cz/domaci/466344-po ... slupi.html

Tak to bude jistě humorné...V pondělí 19. března začne Technická správa komunikací (TSK) opravovat ulici Na Slupi. Ulice bude průjezdná pouze ve směru z centra. Provoz tramvají zůstane zachován.

Re: Výluky a jiná omezení
Už se to chystávon Špilberk píše:Nešla by ta Vltava už na Šumavě odklonit k Dunaji? Jsou s ní akorát potíže...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
Cirkus... totiž přívoz bude

diskuze píše: proč vůbec rekonstruujeme D1, vždyt se taky nemusí dělat mosty. Někde by to převoz vyřešil
Do Prahy nepojedu - jsem neplavec.
Za chvilku to bude v Praze jako v Benátkách, samá lodička a gondola, pardon přívoz
Dolínek zřejmě někde zapůjčí trajekt, aby kapacitně nahradil Libeňský most...
Nešla by ta Vltava už na Šumavě odklonit k Dunaji? Jsou s ní akorát potíže...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9635
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
At jdou fakt všichni do
... Čižinský, Dolínek a spol...Ted se bude stěhovat Úřad práce pro Prahu 8 na Maniny, takže opět severní část Prahy 8 bude trpět kvůli poměřování penisů starostů a radnic...
Vypráskat všechny aktivisty, postavit most nový a hotovo...

Vypráskat všechny aktivisty, postavit most nový a hotovo...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Výluky a jiná omezení
https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80124.html

Zavádí se NAD Xmost...Na uzavřený Libeňský most se má už brzy vrátit hromadná doprava. Zatím ovšem jen v podobě minibusů, které váží méně než pět tun. Zaznělo to včera na jednání dopravního výboru městského zastupitelstva.

Re: Výluky a jiná omezení
Až na to, že linka 14 byla zavedena na konci srpna 2016 a uvedená čísla jsou z listopadu 2016, tedy skoro 3 měsíce po změnách. O zmíněných cca 25% tam počet cestujících vzrůst mohl od roku 2014, kdy byl počet cestujících ještě nižší (12764/11210). Toto číslo však mohlo být ovlivněno zavřením půlky Holešovic, které v roce 2014 probíhalo.slonik píše: V roce 2016 to tak bylo. Ovšem po přidání linky 14 dle Ropidu stouplo vytížení v tomto úseku o 25%, což má k 20 000 už velmi blízko. Dokud se to nezkusí, nikdo nemůže nic vědět. Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Výluky a jiná omezení
Ovšem za předpokladu, že "by to jelo". A to nikdo nedokáže zaručit. Na hodinový poskakování v koloně nikdo zvědavej není, i když je to bez přestupu.slonik píše:Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.
Re: Výluky a jiná omezení
V roce 2016 to tak bylo. Ovšem po přidání linky 14 dle Ropidu stouplo vytížení v tomto úseku o 25%, což má k 20 000 už velmi blízko. Dokud se to nezkusí, nikdo nemůže nic vědět. Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.orky píše:Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 2881
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Proč by někdo vystupoval z tramvaje, aby vlezl na autobus z kterého by opět přestoupil na tramvaj, když jet tou tramvají okolo je jistější časově a pro mnoho destinací bez přestupu, zatímco přes bus jsou to dvě. Pro těch 10 lidí denně co jedou Palmovka - Maniny ?! No tak to je dost brutální úlet :/slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Re: Výluky a jiná omezení
Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6023
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výluky a jiná omezení
Z těch 20000 lidí jich minimálně 19000 projede kamsi do hloubi Prahy 7 a rozhodně nemají cíl na Maninách, jak se tu kdosi snaží vytrvale naznačovat, takže by jim navržená vyhlídková jízda podél vody k ničemu zásadnímu nepomohla, ale pouze by dublovala funkční náhradní dopravu.slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...