Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od kasme » 25.3.2018 10:45

Co se děje na Sokolovské pod Negrelákem...

další foto http://kasme.rajce.idnes.cz/180325/
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4285
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 19.3.2018 21:15

Vidíš, to mě nenapadlo, 700m... :lol: No vyznívá to tak. 8-)
Takhle mi to přišlo do mejlu, klasické služební ptydepe, z kterého vyplývá že bacha, v tomhle úseku je překvapení. Já jsem za to rád, člověk alespoň dopředu počítá, že tam někde něco bude a nečučí pak jak vrána, že ...sakra, tady něco končí, co to bylo? Tak v dalším kole... :D

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3585
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 19.3.2018 20:48

Jako že se pojede 700m rychlostí 10 km/h? :shock:

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4285
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 19.3.2018 19:51

Vyveseni VPZ
Omezeni rychlosti "Pomalu"
Skutecne vyveseni: 19.03.2018 12:18
Nazev umisteni: KO-MO-KO (Cerny kun - Nadrazi Branik)
Od zastavky: Cerny kun
K zastavce: Nadrazi Branik
Ve smeru: Jednim smerem do centra
Blizsi upresneni:
Duvod: technicky stav TT


To je nějakej "národní sport", nebo co? Aneb každý rok alespoň pár OR na Komoko.... #-o
Jako vážně už to není vtipný....

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3698
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 15.3.2018 17:58

https://www.novinky.cz/domaci/466344-po ... slupi.html
V pondělí 19. března začne Technická správa komunikací (TSK) opravovat ulici Na Slupi. Ulice bude průjezdná pouze ve směru z centra. Provoz tramvají zůstane zachován.
Tak to bude jistě humorné... 8-)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3585
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od P_V » 24.1.2018 12:32

von Špilberk píše:Nešla by ta Vltava už na Šumavě odklonit k Dunaji? Jsou s ní akorát potíže...
Už se to chystá

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3698
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 24.1.2018 12:19

Cirkus... totiž přívoz bude :!:
diskuze píše: proč vůbec rekonstruujeme D1, vždyt se taky nemusí dělat mosty. Někde by to převoz vyřešil

Do Prahy nepojedu - jsem neplavec.

Za chvilku to bude v Praze jako v Benátkách, samá lodička a gondola, pardon přívoz

Dolínek zřejmě někde zapůjčí trajekt, aby kapacitně nahradil Libeňský most...

Nešla by ta Vltava už na Šumavě odklonit k Dunaji? Jsou s ní akorát potíže...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9630
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od 9001 » 24.1.2018 10:56

At jdou fakt všichni do :zadnice ... Čižinský, Dolínek a spol...Ted se bude stěhovat Úřad práce pro Prahu 8 na Maniny, takže opět severní část Prahy 8 bude trpět kvůli poměřování penisů starostů a radnic...

Vypráskat všechny aktivisty, postavit most nový a hotovo...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3698
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od von Špilberk » 24.1.2018 10:34

https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80124.html
Na uzavřený Libeňský most se má už brzy vrátit hromadná doprava. Zatím ovšem jen v podobě minibusů, které váží méně než pět tun. Zaznělo to včera na jednání dopravního výboru městského zastupitelstva.
Zavádí se NAD Xmost... :twisted:

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od orky » 23.1.2018 20:10

slonik píše: V roce 2016 to tak bylo. Ovšem po přidání linky 14 dle Ropidu stouplo vytížení v tomto úseku o 25%, což má k 20 000 už velmi blízko. Dokud se to nezkusí, nikdo nemůže nic vědět. Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.
Až na to, že linka 14 byla zavedena na konci srpna 2016 a uvedená čísla jsou z listopadu 2016, tedy skoro 3 měsíce po změnách. O zmíněných cca 25% tam počet cestujících vzrůst mohl od roku 2014, kdy byl počet cestujících ještě nižší (12764/11210). Toto číslo však mohlo být ovlivněno zavřením půlky Holešovic, které v roce 2014 probíhalo.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4285
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Bobik » 23.1.2018 6:14

slonik píše:Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.
Ovšem za předpokladu, že "by to jelo". A to nikdo nedokáže zaručit. Na hodinový poskakování v koloně nikdo zvědavej není, i když je to bez přestupu.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 395
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od slonik » 22.1.2018 21:51

orky píše:
slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.
V roce 2016 to tak bylo. Ovšem po přidání linky 14 dle Ropidu stouplo vytížení v tomto úseku o 25%, což má k 20 000 už velmi blízko. Dokud se to nezkusí, nikdo nemůže nic vědět. Ale ten bus by obsloužil velkou část Holešovic bez přestupu, cestující by se bezpochyby našli.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2881
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od trainzjohny » 22.1.2018 21:34

slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Proč by někdo vystupoval z tramvaje, aby vlezl na autobus z kterého by opět přestoupil na tramvaj, když jet tou tramvají okolo je jistější časově a pro mnoho destinací bez přestupu, zatímco přes bus jsou to dvě. Pro těch 10 lidí denně co jedou Palmovka - Maniny ?! No tak to je dost brutální úlet :/

orky
Uživatel
Příspěvky: 58
Registrován: 21.2.2008 7:27

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od orky » 22.1.2018 19:01

slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Až na to, že to není pravda. Ve směru na Palmovku přejede přes Libeňák dle ročenky dopravy 2016 15668 lidí a ve směru do Holešovic 13385. To má k 20 tisícům poněkud daleko.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6019
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Výluky a jiná omezení

Příspěvek od demon » 21.1.2018 21:10

slonik píše:Třeba proto, že Libeňák přejede v jednom směru každý den 20 tisíc lidí. Kdyby jen desetina z nich tu NAD využila, přeplnili by i minibus po deseti minutách. Rozhodně by to bylo užitečnější než paskvil X156, který nikdo používat nebude, na Nádraží Holešovice je to z Manin zajížďka a pro popojetí jedné zastávky na tramvaj je interval nepoužitelný...
Z těch 20000 lidí jich minimálně 19000 projede kamsi do hloubi Prahy 7 a rozhodně nemají cíl na Maninách, jak se tu kdosi snaží vytrvale naznačovat, takže by jim navržená vyhlídková jízda podél vody k ničemu zásadnímu nepomohla, ale pouze by dublovala funkční náhradní dopravu.

Odpovědět