Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Nové tramvajové tratě
Pavko s tramvajemi také moc nepohnul, i když jich sliboval 30 km. Přitom se jen prodloužily dva ocásky, z toho v Radlicích jen z nutnosti přeložit obratiště (po předchozí mnohaleté snaze celou trať zasekat aby ji nezbylo než zrušit) a otevření Podbaby se už ani nedočkal.
Ale jo, stavělo se i na Barrandov, ale to mu už připravili předchůdci.
Ale jo, stavělo se i na Barrandov, ale to mu už připravili předchůdci.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3647
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Postupně propadám beznaději, že tady se už nepostaví nikdy nic, kvůli všudypřítomnému NIMBYsmu/osobním zájmům, byrokracii či legislativní apatii. Dnešek je ze všeho předpo_nej, předchozí zase šli přes mrtvoly. Pod vlivem vzpomínkového optimismu tvrdit, že lepší byl Pavko, protože něco postavil, to asi není úplně na potlesk. Porovnávat poslední hlavouny Prahy je asi jako vybírat mezi plesnivým chlebem, zeleným salámem a pukavcem.
Ale zase jestli se nám podaří zachovat Pražský skanzen, máme jistotu výdělku z turistického ruchu B-) A po prohlídce Skanzenu, jistě mnoho lidí ocení možnost posedět si v jedné mnoha pražských Kaváren. A pak už můžeme jen vyhlížet den, "kdy se dobro vy_ere všude"
Ale zase jestli se nám podaří zachovat Pražský skanzen, máme jistotu výdělku z turistického ruchu B-) A po prohlídce Skanzenu, jistě mnoho lidí ocení možnost posedět si v jedné mnoha pražských Kaváren. A pak už můžeme jen vyhlížet den, "kdy se dobro vy_ere všude"

Re: Nové tramvajové tratě
Ale jo, lepší by rozhodně byla tramvaj. Která ale nebude rušit zvěř, stejně jako ta lanovka, takže nejlépe v tunelu nebo půl kilometru od zahrady.
Troja je zasekané místo. Za socíku se čtvrť vyhnula zkapacitnění hlavních komunikací, protože se předpokládala celková anihilace kvůli 4pruhové silnici do Bohnic.) Dnes už se nějaké zkapacitnění (muselo by se místy bourat a zasahovat do krajinného rázu) neprosadí vůbec. Takže tam nejde vést nikudy nic.
Troja je zasekané místo. Za socíku se čtvrť vyhnula zkapacitnění hlavních komunikací, protože se předpokládala celková anihilace kvůli 4pruhové silnici do Bohnic.) Dnes už se nějaké zkapacitnění (muselo by se místy bourat a zasahovat do krajinného rázu) neprosadí vůbec. Takže tam nejde vést nikudy nic.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
https://praha.idnes.cz/lanovka-z-podbab ... zpravy_rsr
ÚPLNĚ ČUMÍM - TA LANOVKA JE PŘECI JEN DOBRÁ VĚC, PROTOŽE ZMĚNILA PŮVODNÍ ZCELA ODMÍTAVÉ STANOVISKO ŘEDITELE ZOO K VÝSTAVBĚ TRAMVAJVÉ TRATI KOLEM ZOO: ""...........„Pro nás je zásadní, aby lanovka nevedla nad zoologickou zahradou. Z toho důvodu, že jde o klidové území nejen pro zvířata, ale i pro lidi. Nejsem proti lanovce, která by byla v západní části zahrady, ale lepší by rozhodně byla tramvaj,“ uvedl ředitel pražské zoo Miroslav Bobek.
Podle Bobka může velkokapacitní lanovka narušit také krajinný ráz trojské kotliny.
Stejného názoru je i vedení radnice Praha-Troja. .................""

Podle Bobka může velkokapacitní lanovka narušit také krajinný ráz trojské kotliny.
Stejného názoru je i vedení radnice Praha-Troja. .................""
Re: Nové tramvajové tratě
Třeba tam strašá, nejdřív mě to nechtělo k jednotlivým pozemkům pustit. 

Re: Nové tramvajové tratě
Že bych byl slepej?
Tak to se omlouvám, mám takový dojem že už tam byl vlastník vyznačen a jen dobíhala ochranná lhůta.

Re: Nové tramvajové tratě
Já tam tedy změnu právního vztahu (V-6464/2018, řízení založeno 30. 1.) v celém již geometricky odděleném pásu pořád vidím.
Re: Nové tramvajové tratě
Nějakým způsobem se přihodilo, že ony pozemky na Barrandově, na kterých už byl v katastru vyznačen převod na DPP a ochranná lhůta měla skončit 21.2. (pokud si to pamatuji dobře), už zase patří Finepu.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3079
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Doufám, že za ten nájem už se platí teď, a čim víc se bude oddalovat stavba, tim bude developer bohatší 

Re: Nové tramvajové tratě
Že ta cena za výkup pole byla docela velká, ale řekněme že tržní, když to jsou stavební pozemky. Ale tohle je ještě větší pálka. To se platí za kvartýr v malém městě.Nejde přitom jen o výkupy: letos se pražský dopravce dohodl s Finepem na pronájmu některých pozemků, které bude potřebovat během stavby. Za každý rok a metr čtvereční zaplatí 120 korun.

Edit: příště budu přemýšlet než něco napíšu.

Ale i tak je to moc, na dosavadní využití jako pole. Jen ne o tři řády, ale o dva.
Naposledy upravil(a) P_V dne 15.2.2018 15:53, celkem upraveno 1 x.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4101
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
V této souvislosti mě napadá, že bych mohl upozornit (pokud někdo přehlédl) na jednu knihu:Karosák píše:Je hezký, že dopravce pokročil v době, kdy už to mělo stát
https://www.alescenek.cz/zbozi/112389/p ... postavena/
Schopnost kecat a za x let nevyřešit problém máme už od předků.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3647
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Je hezký, že dopravce pokročil v době, kdy už to mělo stát 

-
- Uživatel
- Příspěvky: 4101
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
https://prazsky.denik.cz/z-regionu/praz ... 80215.htmlRadek píše:Ale jistej pokrok to je
Mírný pokrok v mezích zákona. Vykoupit je už potřeba jen méně než tři čtvrtiny pozemků...Dopravce pokročil s přípravami prodloužení tramvajové trati z Barrandova do Slivence. Pro novou dopravní stavbu vykoupil už více než čtvrtinu pozemků.

+ opět humorný přehled kam všude bychom rádi možná někdy časem...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1471
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ale jistej pokrok to je 

Re: Nové tramvajové tratě
Získají všechny pozemky pod tratí od Finepu, proužek pole za 15 MKč, což dělá asi 2000 Kč/m2. Jen pruh pro samotnou trať, nikoli pro souběžnou ulici. Stále to nejsou všechny pozemky. Okolo smyčky to patří Ekospolu, a u Holyně pak fyzickým osobám a několika menším developrům.