MM-Mikulovsky píše:....hnání předehřátého vzduchu k topnicím, od nichž by vytlačovat již ohřátý vzduch, což mělo snižovat nynější přehřívání topných tunelů v okolí topnic.
Ono se o tom hezky mluví, ale konstrukčně by to byl zásah jako kráva. Ono i "jenom" namontování nějakýho (nějakých) ventilátoru (ventilátorů) co by topným kanálem hnal vzduch znamená totální předělání celýho kanálu, aby se ten luft mohl prohnat pokud možno celým tím kanálem. Protože namontování větráku do toho síta, co tam je teď, znamená, že to nejbližšíma dírama uteče pryč a dál to nebude mít žádnej efekt.
Plus samozřejmě všelijaký atesty, schvalování a podobný "srandy" okolo toho.
A vzpomeň na zrychly - tam bylo nařízený, abys chvíli před odjezdem nastartoval (a tím pustil větrák), aby se ten rozpálenej plech od topnic mohl ochladit.