T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Ono si to sedne První 4 R.PV taky byly co kus to originál
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
"Nová" wana...
Musím říct, že ty šedé dveře do kabiny jsem nepochopil. Došla tapeta a jiná nebyla...dveře byly natřeny do tmavě šedé podoby...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) von Špilberk dne 13.4.2018 10:51, celkem upraveno 1 x.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Že by nějakej autobus u DP sloužil bez opravy (a je jedno jak jí říkáme) 20 let, to se dá s úspěchem naprosto vyloučit.fricoolinek2 píše:Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy.
Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.
I přestože bude nová tramvaj složená z lepších komponentů (což se mimochodem dá rovněž vyloučit), určitě nevydrží neomezeně dlouho.
Současných 240 tisíc kilometrů je prostě víc než dost a velká část komponent tak velkej proběh prostě nevydrží.
8285 byla v polovině tohoto týdne stále v dílnách. (Edit: A stále tam je.)
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
8285 byla dnes odpoledne na zkušebce
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
K 28.2. je v okně do dílen psaná stále v ÚDu. 24.2. byla viděna na zkušebce a pak se zase schovala do ústraní
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nevíte, kde je teď 8285? V seznamu je psaná u nás v maštali, ale tam jsem ji dosud neviděl...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
demon píše:Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?fricoolinek2 píše:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...Radek píše:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
Tak nějak obecně.
Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy. Představa toho, že by v roce 1998 sloužila u DPP ŠM11 z roku 1978 je zcela nemyslitelná.
Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Démon zase míchá hrušky s jabkama
T3 forever je jeho heslo
T3 forever je jeho heslo
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6713
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?fricoolinek2 píše:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...Radek píše:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
No a myslíš, že kdybys do tý Šáde dal motor z Fauvéčka (třeba), že by po těch 100tkm nebyla (mimo motoru) na tu GO zralá taky? Jistě, tak bys mohl pokračovat a měnit další a další díly za ty kvalitnější....až bys zjistil, že ti na dvorku místo tý původní Šáde vlastně stojí Volksvwagen....fricoolinek2 píše:...Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
To nečekám. Ale třeba aktuální životnost kol by byla značně zajímavá. Že bych se taky zeptal?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Radek: Asi nemůžu čekat, když provozuji Dacii a A8 v benzinu, že budou náklady stejné
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1545
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
http://www.dpp.cz/download-file/15696/2 ... sluzby.pdf
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
na FOŘT to již pár dnů někteří také řeší - odkud si se tam objevila i fotka prý skutečně odolného kovového zapalovače v TRAM.Bobik píše:To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr...9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.