T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 11.3.2018 21:48

fricoolinek2 píše:Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy.
Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.
Že by nějakej autobus u DP sloužil bez opravy (a je jedno jak jí říkáme) 20 let, to se dá s úspěchem naprosto vyloučit.
I přestože bude nová tramvaj složená z lepších komponentů (což se mimochodem dá rovněž vyloučit), určitě nevydrží neomezeně dlouho.
Současných 240 tisíc kilometrů je prostě víc než dost a velká část komponent tak velkej proběh prostě nevydrží.

8285 byla v polovině tohoto týdne stále v dílnách. (Edit: A stále tam je.)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 11.3.2018 21:43

8285 byla dnes odpoledne na zkušebce :twisted:

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 11.3.2018 0:50

K 28.2. je v okně do dílen psaná stále v ÚDu. 24.2. byla viděna na zkušebce a pak se zase schovala do ústraní :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3858
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 10.3.2018 19:25

Nevíte, kde je teď 8285? V seznamu je psaná u nás v maštali, ale tam jsem ji dosud neviděl...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.3.2018 17:57

demon píše:
fricoolinek2 píše:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?
Radek píše:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...

Tak nějak obecně.

Pro ilustraci - U DPP slouží Citybusy z roku 1998. Bez (i) střední opravy. Představa toho, že by v roce 1998 sloužila u DPP ŠM11 z roku 1978 je zcela nemyslitelná.

Prostě předpokládám, že nová tramvaj je složená z lepších komponentů. Které mají lepší antikorozní úpravu atp. atp.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 10.3.2018 14:21

Démon zase míchá hrušky s jabkama :twisted:
T3 forever je jeho heslo :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6710
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 10.3.2018 7:45

fricoolinek2 píše:BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...
Zvýšení nájezdu už někoho napadlo a není to vůbec dobrej nápad. Btw co si představuješ, že je tam odolnějšího ?
Radek píše:Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.
To radši ani nechtěj vidět. Hlavně mi tam dost nesedí správkové procento, resp. není ani trochu porovnatelné...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 10.3.2018 4:52

fricoolinek2 píše:...Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO...
No a myslíš, že kdybys do tý Šáde dal motor z Fauvéčka (třeba), že by po těch 100tkm nebyla (mimo motoru) na tu GO zralá taky? Jistě, tak bys mohl pokračovat a měnit další a další díly za ty kvalitnější....až bys zjistil, že ti na dvorku místo tý původní Šáde vlastně stojí Volksvwagen.... :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2601
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.3.2018 2:24

BTW: Zvýšení nájezdu mezi PÚ/PO by u 15T nepřipadalo do úvahy? Třeba díky užívání odolejnějších materiálů atp.? Šáde 120 byla po 100 tkm zralá na GO, dnešní Octavie je po 100 tkm sotva zajetá...

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Radek » 09.3.2018 16:01

To nečekám. Ale třeba aktuální životnost kol by byla značně zajímavá. Že bych se taky zeptal? :P

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 09.3.2018 15:19

Radek: Asi nemůžu čekat, když provozuji Dacii a A8 v benzinu, že budou náklady stejné :devilsmokin

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Radek » 09.3.2018 10:38

http://www.dpp.cz/download-file/15696/2 ... sluzby.pdf
ceny prohlídek a odpisů u T3R.P versus 15T.
Bohužel tam zřejmě nejsou zohledněny mimořádné opravy a ceník ND.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 06.3.2018 21:08

Bobik píše:
9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.
na FOŘT to již pár dnů někteří také řeší - odkud si se tam objevila i fotka prý skutečně odolného kovového zapalovače v TRAM.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 06.3.2018 6:40

9001 píše:Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat...
To je hned, snaha o rychlý střídání...jéé, počkej, ještě nabíječku...škub...a dopr... :D
To není vysokopevnostní bakelit, kde se musela vyvinout sakra síla, aby se urval, ale docela fórovej plast.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10211
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 05.3.2018 22:29

Njn na blbou otázku blbá odpověd :lol:

Jenom nechápu, jak klasickým používáním šel ten "zapalovač" vyrvat... To se někdo musel sakra snažit, aby to takhle zlikvidoval... Škoda no

Odpovědět