Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
XSC
Uživatel
Příspěvky: 1554
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od XSC » 21.5.2018 10:11

Bobik píše:Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.
Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově ulicí Na Žertvách a přes bývalé nádraží se protáhne rovnou na Rohanské nábřeží (mimochodem pěkně blbý název pro ulici, ze které je to k Vltavě na větší části přes 250m).

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4573
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 21.5.2018 6:28

9001 píše:...tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
Jenže Letná měla NAD a vpodstatě přímou, což tady udělat nejde. A stejně to bylo peklo, Letenské nám - Hradčanská se jezdila hodinu i dýl, pod půlhodiny to přes den v zásadě nešlo, takže naprostý žrout vozů a naprostá nespolehlivost NAD. Ti zdravější to raději chodili pěšky, zbytek měl smůlu. Objet nebylo kudy, Letná zasekaná, nábřeží zasekaný a vzít to na Vltavskou C+A via Hradčanská/Kulaťák vyšlo úplně stejně, jako skákat v koloně, člověk si nepomohl...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 20.5.2018 23:30

Mart: Spíš by šlo o vytvoření další konečné, pokud bychom nechtěli převlíkání... Navíc pokud se ještě nacpala zastávka až k NKÚ, tak by to nemuselo být úplně marné a určitě by to bylo o něco zajímavější než 156.

K "dálnici". Metropolitní plán s ní počítá :devilsmokin a kolem Palmovky je opravdu tunel, ale severně od metra, takže by se to mělo minout s tím, že na Balabence mimoúrovnová křižovatka.

https://plan.app.iprpraha.cz/vykresy/

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 976
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 20.5.2018 22:50

Přesně tak, LV na tento stav je a podle mého ani není potřeba na tu jednu stanici - cca 250 m - zavádět tram na Maniny, ale stačil by ten autobus. Pokud by už byl hotový ten most, tak se dá po něm poslat autobus na Invalidovnu a Palmovku.

Jinak podle mne udělat tunel pod Palmovkou nejde - už je tam metro. Muselo by to jít hodně pod zem. A hlavně jak to na Balabence dostat nad zem, tam na to taky není místo. To je už hodně vousatý plán. Z Libeňáku se dá dostat jen na Voctářovu a pak vlevo směr Elsnicovo nám. a nebo vpravo k Rustonce a na Sokolovskou. Nebo ne?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 20.5.2018 22:03

Bobik: Ale jak jsem psal, tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...

LV máme a není to extra tragédie...
https://pid.cz/vyluky/libensky-most-del ... -palmovka/

Jenom 1 ukončit na Maninách na přejezdu, 14 poslat Karlínem k 25, tím lze zrušit 24 a udělat 31 v trase Spojovací - Palmovka - Kobylisy.

A 6 poslat přes Hlávkův most a v kachnách taky na Maniny...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4573
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 20.5.2018 21:41

mart337 píše:Jinak se zeptám, byla tady zmínka o tunelu pod Palmovkou. Odkud kam má vlastně případně vést?
Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.

Jinak NAD za Libeňák - jak už psal 9001 - kudy? Povltavskou? Blbost. A ač se to nezdá, tak ztráta Libeňáku docela zahejbe s LV. Pár týdnů se to vydržet dá, ale minimálně dva roky? A kdyby se nedejbože do toho ještě rozsypal Hlávkův most....

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3640
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 20.5.2018 21:26

Tak trošku k tématu pánové...

1) Botanická zahrada DC - nesvítí vn, občas problikne, ale spíš tma, neprodlužuje, nečeká, nedělá předvýběr, prostě nefunguje.

2) Milady Horákové x Badeniho od Chotkových sadů nefunguje vzdálený přihlašovák, ten hned za zast. Chotkovy sady ZC. U ambasády probíhají výkopové práce, takže dost možná došlo k poškození kabelu. Tram se navolí vždy až po zablokování ROV.

Hlášeno PDT.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 20.5.2018 20:20

Mart: Pokud se to vezme z gruntu, tak NAD nebude... Minimálně po určitou dobu... Resp. Povltavskou to nemá smysl...

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 976
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 20.5.2018 20:07

No a byl by to tak strašnej průšvih, kdyby jezdil mezi Holešovicema a Palmovkou místo tramvají NAD?
Ten pozemek je soukromej (patří k tomu věžáku), takže se musí město dohodnout na pronájmu, aby tam mohlo vůbec něco vybudovat. A další předpoklad je ten, že se taky bude muset vybudovat provizorium nad Voctářovou, neb ten most je taky v dezolátním stavu.

Jinak se zeptám, byla tady zmínka o tunelu pod Palmovkou. Odkud kam má vlastně případně vést?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 20.5.2018 18:44

Bobik: A ono to jinde funguje perfektně? :D Nedělám si iluze, že náš politik bude jiný než jiný "západní"...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4573
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 20.5.2018 18:33

mart337 píše:....a zprava je věžák a další budova.
Jo, přesně tam. Mezi Libeňákem a tím věžákem (oficiálně se to nazývá Lighthouse) je místo akorát na nějakej provizorní rámusák s lávkou pro pěší na boku. To se tam vejde.
mart337 píše:...S tramvajemi se nepočítá, ani by se neměly jak dostat pak na Sokolovskou...
A to je přesně jeden z důvodů, proč je to jako náhrada Libeňáku k ničemu.
9001 píše:Transparentní VŘ? Na první pohled krásná věc, ale realita pláče...
Jenže to není o VŘ jako takovém, ale o nastavených podmínkách. Proč to jinde fungovat může, ale u nás ne?

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 976
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 20.5.2018 18:20

Bobik píše:
mart337 píše:Provizorium není pořádně kam nacpat v blízkém okolí mostu...
Technicky je kam nacpat. Nejde to, resp. nechce se jen politicky.
mart337 píše:Zatím by se mohl řešit nový most z Jateční, který by fungoval jako náhrada při následném řešení Libeňského mostu.
Bohužel nemohl, protože na Karlínský straně už moc není "kam s ním" (a tak, aby to i dávalo smysl už vůbec ne). Navíc než by se to projednalo a vyřešila všechna odvolání na odvolání, je to bohužel na dalších 20 let minimálně.
Nezlob se, ale provizorní most podle mne není kam nacpat. Hned vedle mostu máš zleva areál s bejvalým Tuzexem a zprava je věžák a další budova. A pak už je oblast Jateční, kde v zatáčce má být situován nový most směr Karlín. Ten most má být vyústěn v Karlíně proti škole. Pokud vím, jsou tam dvě, jedna na Lyčkově náměstí - tzn proti Urxově a druhá je za Invalidovnou, čili proti ulici U Invalidovny či Za Invalidovnou (střední školy na Karlínském náměstí nepočítám). Pozemky v této oblasti mezi řekou a Rohanským nábřežím patří městu, takže sem se dá most vyústit. S tramvajemi se nepočítá, ani by se neměly jak dostat pak na Sokolovskou, leda až u Invalidovny (směrem do města jsou pozemky mezi Sokolovskou a Rohanským nábřežím v soukromém vlastnictví. A byla by i zbytečná. I za současného stavu při problémech projedou tram Karlínem a přes nový most by mohl jezdit provizorně autobus. To by mělo stačit. Tahat tudy další tram trať je blbost, co by tam trvale jezdilo?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 20.5.2018 17:12

Bobik: Ono to má právě dvě roviny...

Transparentní VŘ? Na první pohled krásná věc, ale realita pláče... At už provoz linky 302, která byla vysoutěžená s velkou slávou a dnes jsou lidi na její trase odsouzeni k tomu se modlit jestli to přijede nebo ne... Ale můžeme se plácat po ramenou jak to je výborné...
Dálniční odpočívadla, když se přidělovala po staru, tak všude byly benzinky a šlapalo to. Pak se do toho vložila posvátná kráva VŘ a nové "čisté" paramatry a výsledek? Na D1 od Brna do Kroměříže máme 1 benzinku a to ještě jenom ve směru na Brno... Ale můžeme se plácat po rameni, jak je všechno křištálově čisté...
A VŘ mimo Prahu na VHD se už napsalo opravdu hodně, protože tam jediná oškubatelná položka je právě řidič...

Provizorium. Na Letné jsme taky bez něj přežili... Průser by byl, kdyby se rozsypal Hlávkův i Libenský most najednou...

Upřímně, radši trochu špíny, ale budeme jezdit, než to mít kříštalově čisté a každé ráno mít pěškobus...

S mostem do Karlína souhlas... Tam je opravdu průser, že TT už nelze nikam reálně a smysluplně nacpat...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4573
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 20.5.2018 16:21

9001 píše:Bobik: Ovšem i ta, podle tebe největší autorita, řekla, že je lepší most zbourat a postavit nový...
Však to nerozporuju. Taky si myslím, že dobudoucna je lepší nový most. Akorát nechci široký a nechci Demolínkovu rychlohrůzu. Plus mám ještě "tu drzost" požadovat věci jako transparentní výběrko a stavbu a náhradní řešení během ní, aby se po dobu výstavby nebylo bez mostu úplně.
9001 píše:jenže recykláty z jiných nic dobrého nepřinesli a to bohužel Praha sobě je... :cry:
Však taky (bohužel jako obvykle) nemám koho volit. :cry:
mart337 píše:Provizorium není pořádně kam nacpat v blízkém okolí mostu...
Technicky je kam nacpat. Nejde to, resp. nechce se jen politicky.
von Špilberk píše:...nejdřív se tvrdilo, že provizorium bude, pak že nebude, pak že bude, pak že není místo, pak že moc drahý....
No jasně, původně ta parta kolem Demolínka s ním nepočítala, pak se lidi začali bouřit, tak se slíbilo, pak si spočítali, nakolik by to přišlo a zjistili, že i s jimi prosazovanou cenou novýho mostu by to lidi už nejspíš neskousli a chtěli by jim "drze" vidět do rozpočtu, tak se hledal důvod jak to shodit.... klasickej politickej taneček.
mart337 píše:Zatím by se mohl řešit nový most z Jateční, který by fungoval jako náhrada při následném řešení Libeňského mostu.
Bohužel nemohl, protože na Karlínský straně už moc není "kam s ním" (a tak, aby to i dávalo smysl už vůbec ne). Navíc než by se to projednalo a vyřešila všechna odvolání na odvolání, je to bohužel na dalších 20 let minimálně.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 976
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od mart337 » 20.5.2018 15:00

No v jakém rozsahu ta oprava bude nevím. Ale myslím že bude dost důkladná. Co si matně vzpomínám, někde se mluvilo, že je to vlastně soumostí dvou souběžných mostů (silniční část) a středová část (pod tram) jsou nějaké překlady (pod nimi jsou zatím zavěšené ing sítě - proto se čeká). Tam je údajně nejhorší stav. Pokud by stačilo to jenom zpevnit a sanovat, tak by to možná šlo za provozu alá Nuselák. Jestli je to v horším stavu, tak předpokládám, že bude nutné tu středovou část asi rozebrat a předělat a to znamená na čas buď to zavřít celé a nebo tak maximálně jeden pruh na každé straně, pokud by se nedala alespoň z části zabrat pro autoprovoz část chodníku.

Odpovědět