Škoda 14T (Porschetra)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2343
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od pawel » 04.7.2018 15:28

k čemu onen polep slouží a kdo ho objednal? úplně zbytečný další kotasí paskvil. :/

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6338
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od demon » 01.7.2018 16:11

S lakem se počítá až při větší opravě, tj.ideálně až při PO. Do té doby budou mít vozy s malou modernizací polep, vozy bez ní původní lak na který se instaluje CVR.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3802
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od P_V » 01.7.2018 12:17

V okénku do dílen jsem si všiml v popisu fotek, že Kotasův nátěr je vlastně polep. Ono se nepočítá s budoucí možností polepové CVR? Protože polep z polepu se pak špatně sundavá.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 310
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MKzB » 27.6.2018 8:34

Do Brna byly dodány T6A5 s pražskými spřáhly na jednom konci a ESW na druhém. Mezi vozy soupravy je ESW, na krajích soupravy pražské. Úplně stejně byly dodány do Brna i T3R. Nyní se jim ESW spřáhla při VP/GO postupně mění za standardní pražská s elektrickými propojkami vzor Vario.

koci
Uživatel
Příspěvky: 82
Registrován: 21.4.2010 22:12
Bydliště: Brno

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od koci » 26.6.2018 22:16

Fakt byla automatická spřáhla na T6 iniciativa DPP? Já jen, že ČKD tuto řadu tramvají úplně bez automatických spřáhel nikdy nikam nedodávalo.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1469
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Radek » 26.6.2018 13:17

DPP jednu dobu plánovalo přechod na automatická spřáhla - proto T6 a první 14T. Pak se začalo šetřit (spřáhlo je první věc, která se při nehodě zničí).
Taky se mi matně vybavuje něco o sunutí mrtvoly 14T Chotkovou a ohnutí aut. spřáhla...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 310
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MKzB » 26.6.2018 12:00

Secherony měly jen prototypy, jeden vpředu, druhý vzadu. Na zbylých koncích byla pražská spřáhla. Bylo to kvůli zkoušce soupravy dvou Aster. Napadá mě, že Škodovka měla skladem 6 spřáhel a potřebovala je udat.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9910
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 26.6.2018 9:13

MKzB píše:Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?
To byla u Škody klasika... Secherony měly i Astry v Plzni...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 310
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od MKzB » 26.6.2018 8:10

Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9910
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 20.6.2018 21:39

Karosák píše:Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.
Což není zase tolik, kdyby se řeklo, že ještě 10 let se tam bude jezdit...

Uživatelský avatar
chlapecx
problémový jedinec
Příspěvky: 95
Registrován: 16.8.2012 22:14

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od chlapecx » 20.6.2018 20:29

von Špilberk píše:Zbytečný Nádražní opravovat, ono se tam stejně moc nejezdí Z:arrow: http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4250/. 8-)
eště že sem jel v 7.20 ale bylo to několik pořadí pěknej dobytčák :-)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3644
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od Karosák » 20.6.2018 17:21

Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9910
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od 9001 » 20.6.2018 15:51

thriller2: Přesně tak. Na rychlost max 10-15km/h a přímé úseky to je celkem jedno jestli je vyhlodaný nebo ne.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1058
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od thriller2 » 20.6.2018 14:14

Otázkou je, v jakým stavu. Na odstavnou plochu se dají využít i vytěžené panely po skončení životnosti, tedy i takové, co jsou dnes v Nádražní. Naopak vytěžených použitelných pro stavbu tratě už nemusí být v zásobě dost na to, aby se jimi dala Nádražní opravit. A nové, vyrobit by šly, ale už by to bylo dražší, než klasika, když se to přestalo vyrábět masově.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3802
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Škoda 14T (Porschetra)

Příspěvek od P_V » 20.6.2018 11:35

9001 píše: Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v :zadnice
Musí jich být hafo, vždyť se z nich bude stavět odstavná plocha v ÚD a to jsou nejméně 2 km.

Odpovědět