Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
k čemu onen polep slouží a kdo ho objednal? úplně zbytečný další kotasí paskvil. :/
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6338
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
S lakem se počítá až při větší opravě, tj.ideálně až při PO. Do té doby budou mít vozy s malou modernizací polep, vozy bez ní původní lak na který se instaluje CVR.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
V okénku do dílen jsem si všiml v popisu fotek, že Kotasův nátěr je vlastně polep. Ono se nepočítá s budoucí možností polepové CVR? Protože polep z polepu se pak špatně sundavá.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 310
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Do Brna byly dodány T6A5 s pražskými spřáhly na jednom konci a ESW na druhém. Mezi vozy soupravy je ESW, na krajích soupravy pražské. Úplně stejně byly dodány do Brna i T3R. Nyní se jim ESW spřáhla při VP/GO postupně mění za standardní pražská s elektrickými propojkami vzor Vario.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Fakt byla automatická spřáhla na T6 iniciativa DPP? Já jen, že ČKD tuto řadu tramvají úplně bez automatických spřáhel nikdy nikam nedodávalo.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
DPP jednu dobu plánovalo přechod na automatická spřáhla - proto T6 a první 14T. Pak se začalo šetřit (spřáhlo je první věc, která se při nehodě zničí).
Taky se mi matně vybavuje něco o sunutí mrtvoly 14T Chotkovou a ohnutí aut. spřáhla...
Taky se mi matně vybavuje něco o sunutí mrtvoly 14T Chotkovou a ohnutí aut. spřáhla...
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 310
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Secherony měly jen prototypy, jeden vpředu, druhý vzadu. Na zbylých koncích byla pražská spřáhla. Bylo to kvůli zkoušce soupravy dvou Aster. Napadá mě, že Škodovka měla skladem 6 spřáhel a potřebovala je udat.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9910
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To byla u Škody klasika... Secherony měly i Astry v Plzni...MKzB píše:Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 310
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Teď se probírám historií a koukám, že 9111 - 9113 byly dodány se spřáhly Secheron a od 9114 výše už měly spřáhla s pražskou hlavou.
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?
Co bylo důvodem osazení těch "atypických" spřáhel na první tři kusy?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9910
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Což není zase tolik, kdyby se řeklo, že ještě 10 let se tam bude jezdit...Karosák píše:Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
eště že sem jel v 7.20 ale bylo to několik pořadí pěknej dobytčákvon Špilberk píše:Zbytečný Nádražní opravovat, ono se tam stejně moc nejezdíhttp://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4250/.

- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Cca 5 let staré info bylo, že velký panel stal 42 000,-.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9910
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
thriller2: Přesně tak. Na rychlost max 10-15km/h a přímé úseky to je celkem jedno jestli je vyhlodaný nebo ne.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Otázkou je, v jakým stavu. Na odstavnou plochu se dají využít i vytěžené panely po skončení životnosti, tedy i takové, co jsou dnes v Nádražní. Naopak vytěžených použitelných pro stavbu tratě už nemusí být v zásobě dost na to, aby se jimi dala Nádražní opravit. A nové, vyrobit by šly, ale už by to bylo dražší, než klasika, když se to přestalo vyrábět masově.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Musí jich být hafo, vždyť se z nich bude stavět odstavná plocha v ÚD a to jsou nejméně 2 km.9001 píše: Jenže nové panely BKV nejsou a staré jsou už v