Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3641
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 18.5.2019 16:32
A na 9169 zkoušíme nějaký nový typ PTG

Takový oranžovo-černý a píše se na něm cosi jako ECG engineering.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 3796
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 09.7.2018 12:05
pawel píše: on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?
Koncept exituje.
pawel píše:a pro koho je tato informace relevantní?
Možná pro toho, kdo by si chtěl sednout jinak než podélně. Ještě tak tu klímošku

-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2340
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 09.7.2018 6:54
demon píše:Rozhodně ty vozy už potřebujou oživení vnějšího vzhledu a jelikož je polep řádově levnější, tak byť to způsobuje potíže při opravách po nehodách, tak je jasná volba.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru.

"zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů"
on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?
"ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací"
a pro koho je tato informace relevantní?
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4573
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 07.7.2018 12:39
9001 píše:Na funkci to nemá vliv...
To sice nemá, ale alespoň se na to dá koukat, když už se v tom (či s tím) nedá jezdit...

-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 07.7.2018 9:53
Demon: Tak ono cokoli na 14T vypadá lépe než pražské schéma

-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6325
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 06.7.2018 23:19
Rozhodně ty vozy už potřebujou oživení vnějšího vzhledu a jelikož je polep řádově levnější, tak byť to způsobuje potíže při opravách po nehodách, tak je jasná volba.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru.

-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 976
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 05.7.2018 5:59
9001 píše:mart: Souhlasím s Pawlem... Na funkci to nemá vliv, takže vyhozené peníze oknem...
Tak vidíte. Ne je to věc názoru. Mě se líbí víc.
-
Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3641
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Karosák » 04.7.2018 22:34
Jen bych podotknul, že odstavené vozy pod širým nebem, eventuálně po odstraněné CVR mají lak v tak nechutném stavu olezlosti, že než to vyjede musí se to dát trochu do kupy. Buď obalit do nové CVR, nebo polepu. Tipuji, že než to celé pískovat a znova lakovat je levnější buď CVR, která se zčásti zaplatí, nebo řešení v podobě polepu, které se ještě prodá jako "facelift". Ovšem pokud by vám nevadil vzhled karoserie ála Liberec, vzor 94', pak jsou to vyhozené peníze.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9903
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 04.7.2018 21:01
mart: Souhlasím s Pawlem... Na funkci to nemá vliv, takže vyhozené peníze oknem...
-
mart337
- Uživatel
- Příspěvky: 976
- Registrován: 21.8.2008 22:26
Příspěvek
od mart337 » 04.7.2018 17:06
Mě se zase líbí víc než originál. To je věc názoru.
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2340
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 04.7.2018 15:28
k čemu onen polep slouží a kdo ho objednal? úplně zbytečný další kotasí paskvil. :/
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6325
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 01.7.2018 16:11
S lakem se počítá až při větší opravě, tj.ideálně až při PO. Do té doby budou mít vozy s malou modernizací polep, vozy bez ní původní lak na který se instaluje CVR.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 3796
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 01.7.2018 12:17
V okénku do dílen jsem si všiml v popisu fotek, že Kotasův nátěr je vlastně polep. Ono se nepočítá s budoucí možností polepové CVR? Protože polep z polepu se pak špatně sundavá.
-
MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 306
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MKzB » 27.6.2018 8:34
Do Brna byly dodány T6A5 s pražskými spřáhly na jednom konci a ESW na druhém. Mezi vozy soupravy je ESW, na krajích soupravy pražské. Úplně stejně byly dodány do Brna i T3R. Nyní se jim ESW spřáhla při VP/GO postupně mění za standardní pražská s elektrickými propojkami vzor Vario.
-
koci
- Uživatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: 21.4.2010 22:12
- Bydliště: Brno
Příspěvek
od koci » 26.6.2018 22:16
Fakt byla automatická spřáhla na T6 iniciativa DPP? Já jen, že ČKD tuto řadu tramvají úplně bez automatických spřáhel nikdy nikam nedodávalo.