Ono by se těch linek našlo víc - 11,14,15 - možná i 6
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Mě zase fascinuje, že ještě někdo netuší jaká je situace na trhu práce...fricoolinek2 píše: ↑03.9.2019 3:21Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Protože před patnácti lety nebyly dílny odstavný parkoviště nepojázdnejch vraků (čekajících na díly, aby se mohly zprovoznit) a bylo s čím jezdit.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Můžeme si zasekat dílny zprovozňováním zbývajících vetřelců nebo můžeme průběžně provádět periodický opravy všech zbývajících typů vozů. Z čeho budou mít vozovny větší užitek ?fricoolinek2 píše: ↑02.9.2019 17:24Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
- Tommy82
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 04.10.2008 19:56
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dovolím si odpovědět: pokud je mi známo, oprava probíhá na vozech 9115, 9120, 9129, 9132 - zbývají opravit vozy 9111, 9118, 9119, 9130, 9131 a 9133. Vozy 9127, 9128, 9134 a 9164 jsou odstaveny dlouhodobě po nehodách. 9162 se opravuje po nehodě v Kobylisích, 9142 čeká na opravu, tamtéž se pracuje na zprovoznění vozu 9116. 9144 čeká na PÚ a na 9168 PÚ probíhá. V provozu tedy jsou 9113, 9114, 9117, 9121 - 9126, 9135 -9141, 9143, 9145 - 9161, 9166 -9170.fricoolinek2 píše: ↑02.9.2019 17:24Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
A na 9169 zkoušíme nějaký nový typ PTG
Takový oranžovo-černý a píše se na něm cosi jako ECG engineering.
Takový oranžovo-černý a píše se na něm cosi jako ECG engineering.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Koncept exituje.pawel píše: on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?
Možná pro toho, kdo by si chtěl sednout jinak než podélně. Ještě tak tu klímoškupawel píše:a pro koho je tato informace relevantní?
Re: Škoda 14T (Porschetra)
"zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů"demon píše:Rozhodně ty vozy už potřebujou oživení vnějšího vzhledu a jelikož je polep řádově levnější, tak byť to způsobuje potíže při opravách po nehodách, tak je jasná volba.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru.
on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?
"ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací"
a pro koho je tato informace relevantní?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
To sice nemá, ale alespoň se na to dá koukat, když už se v tom (či s tím) nedá jezdit...9001 píše:Na funkci to nemá vliv...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Demon: Tak ono cokoli na 14T vypadá lépe než pražské schéma
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Rozhodně ty vozy už potřebujou oživení vnějšího vzhledu a jelikož je polep řádově levnější, tak byť to způsobuje potíže při opravách po nehodách, tak je jasná volba.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru.
Vypadá to asi o 1000% líp než původní barevný schéma, zapadá to do nového konceptu vnějšího designu vozů a ještě to odliší vozy s provedenou malou modernizací interiéru, takže jednoznačně palec nahoru.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tak vidíte. Ne je to věc názoru. Mě se líbí víc.9001 píše:mart: Souhlasím s Pawlem... Na funkci to nemá vliv, takže vyhozené peníze oknem...