Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Přátelé, mám technický dotaz. 14T před rekonstrukcí mají nad podvozky podélná sedadla poměrně daleko odsazené od okna. Myslel jsem si, že je to konstrukční nutnost, tedy, že zkrátka se tam na podvozku nachází nějaký díl, který brání přisunout sedadlo blíže k oknu. Po rekonstrukci jsou však příčná sedadla těsně u okna. To "něco" bylo odstraněno nebo přemístěno, nebo tam nic překážející nebylo ani předtím? Tak proč nemohly být podélné sedadla rovněž těsně u okna? Mohl by mi to někdo vysvětlit? Děkuji.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3647
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Možný je ledacos, ale peníze až na prvním místě. To není muzejní kousek, který se zachraňuje, tohle už je dneska spotřební zboží. Takže pokud oprava nevychází v černých číslech, jde to do šmelcu. Považuji za úspěch, že se vytěží, alespoň ND.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2450
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
A to si ve ŠT účtujou takovou dardu za výrobu holejch skříní?
Jsem si vždycky myslel, že dardu stojí hlavně technologie. Podvozky, motory, výzbroj.
Kolik třeba stojí kastle na wanu? Neřikejte, že ta je výrobně levnější než jeden článek 5-článkový tramvaje.
A spojení 9164 a 9127 by možný nebylo?

Kolik třeba stojí kastle na wanu? Neřikejte, že ta je výrobně levnější než jeden článek 5-článkový tramvaje.
A spojení 9164 a 9127 by možný nebylo?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4101
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6359
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Mě zase fascinuje, že ještě někdo netuší jaká je situace na trhu práce...fricoolinek2 píše: ↑03.9.2019 3:21Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4602
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Protože před patnácti lety nebyly dílny odstavný parkoviště nepojázdnejch vraků (čekajících na díly, aby se mohly zprovoznit) a bylo s čím jezdit.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2450
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6359
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Můžeme si zasekat dílny zprovozňováním zbývajících vetřelců nebo můžeme průběžně provádět periodický opravy všech zbývajících typů vozů. Z čeho budou mít vozovny větší užitek ?fricoolinek2 píše: ↑02.9.2019 17:24Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
- Tommy82
- Uživatel
- Příspěvky: 174
- Registrován: 04.10.2008 19:56
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Dovolím si odpovědět: pokud je mi známo, oprava probíhá na vozech 9115, 9120, 9129, 9132 - zbývají opravit vozy 9111, 9118, 9119, 9130, 9131 a 9133. Vozy 9127, 9128, 9134 a 9164 jsou odstaveny dlouhodobě po nehodách. 9162 se opravuje po nehodě v Kobylisích, 9142 čeká na opravu, tamtéž se pracuje na zprovoznění vozu 9116. 9144 čeká na PÚ a na 9168 PÚ probíhá. V provozu tedy jsou 9113, 9114, 9117, 9121 - 9126, 9135 -9141, 9143, 9145 - 9161, 9166 -9170.fricoolinek2 píše: ↑02.9.2019 17:24Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2450
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3647
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
A na 9169 zkoušíme nějaký nový typ PTG 
Takový oranžovo-černý a píše se na něm cosi jako ECG engineering.

Takový oranžovo-černý a píše se na něm cosi jako ECG engineering.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Koncept exituje.pawel píše: on existuje nějaký takový koncept? a pokud ano, jaká jsou jeho pravidla, principy?
Možná pro toho, kdo by si chtěl sednout jinak než podélně. Ještě tak tu klímoškupawel píše:a pro koho je tato informace relevantní?
