od něj musí mít odstup, protože by pak ty lavice nešly pořádně zvednout

Moderátor: TRAM-FÓRUM
Mě zase fascinuje, že ještě někdo netuší jaká je situace na trhu práce...fricoolinek2 píše: ↑03.9.2019 3:21Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...
Můžeme si zasekat dílny zprovozňováním zbývajících vetřelců nebo můžeme průběžně provádět periodický opravy všech zbývajících typů vozů. Z čeho budou mít vozovny větší užitek ?fricoolinek2 píše: ↑02.9.2019 17:24Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.
Dovolím si odpovědět: pokud je mi známo, oprava probíhá na vozech 9115, 9120, 9129, 9132 - zbývají opravit vozy 9111, 9118, 9119, 9130, 9131 a 9133. Vozy 9127, 9128, 9134 a 9164 jsou odstaveny dlouhodobě po nehodách. 9162 se opravuje po nehodě v Kobylisích, 9142 čeká na opravu, tamtéž se pracuje na zprovoznění vozu 9116. 9144 čeká na PÚ a na 9168 PÚ probíhá. V provozu tedy jsou 9113, 9114, 9117, 9121 - 9126, 9135 -9141, 9143, 9145 - 9161, 9166 -9170.fricoolinek2 píše: ↑02.9.2019 17:24Jak se postoupilo ve věci oprav? Pokud je takový nedostatek vozů, tak by se priorizování návratu (desítek?) odstavených vozů jevilo jako nanejvýš logické.