Viz odpověď P_v…
Škoda 14T (Porschetra)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Děkuji za názorné ukázky, co to vlastně je pod podélnou lavicí 14T. Ale kam je to přemístěno po rekonstrukci?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Ne tak u lavic z Plzně.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Tento problém byl již uspokojivě vyřešen. Stačí se podívat na dvířka od různých nábytkových skříní, která nejsou na obyčejném pantu, ale na složitějším závěsu, aby při otvírání nevybočovaly.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Napadá mně jednodušší vysvětlení - sedačky zády k oknu
od něj musí mít odstup, protože by pak ty lavice nešly pořádně zvednout
od něj musí mít odstup, protože by pak ty lavice nešly pořádně zvednout

Re: Škoda 14T (Porschetra)
To něco tam je pořád, jen se to podařilo přemístit do stupínku a bedny pod sedadly.
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Přátelé, mám technický dotaz. 14T před rekonstrukcí mají nad podvozky podélná sedadla poměrně daleko odsazené od okna. Myslel jsem si, že je to konstrukční nutnost, tedy, že zkrátka se tam na podvozku nachází nějaký díl, který brání přisunout sedadlo blíže k oknu. Po rekonstrukci jsou však příčná sedadla těsně u okna. To "něco" bylo odstraněno nebo přemístěno, nebo tam nic překážející nebylo ani předtím? Tak proč nemohly být podélné sedadla rovněž těsně u okna? Mohl by mi to někdo vysvětlit? Děkuji.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Možný je ledacos, ale peníze až na prvním místě. To není muzejní kousek, který se zachraňuje, tohle už je dneska spotřební zboží. Takže pokud oprava nevychází v černých číslech, jde to do šmelcu. Považuji za úspěch, že se vytěží, alespoň ND.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
A to si ve ŠT účtujou takovou dardu za výrobu holejch skříní?
Jsem si vždycky myslel, že dardu stojí hlavně technologie. Podvozky, motory, výzbroj.
Kolik třeba stojí kastle na wanu? Neřikejte, že ta je výrobně levnější než jeden článek 5-článkový tramvaje.
A spojení 9164 a 9127 by možný nebylo?

Kolik třeba stojí kastle na wanu? Neřikejte, že ta je výrobně levnější než jeden článek 5-článkový tramvaje.
A spojení 9164 a 9127 by možný nebylo?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4089
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Škoda 14T (Porschetra)
doufam, ze u prilezitosti zprovozneni zbytku 14T se dopravce trochu vic zamysli nad vypravenim. tedy nikoli linka 10, ale 3, 17, 24 a 1, 8, 12 a 25. aktualni presun KT do UD tomu mimochodem dost nahrava.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6338
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 14T (Porschetra)
Mě zase fascinuje, že ještě někdo netuší jaká je situace na trhu práce...fricoolinek2 píše: ↑03.9.2019 3:21Pak mne tedy fascinuje, jak před 15 lety byl schopen DPP provádět vedle MO/PO/PÚ na T3(SUCS), KT8D5 a T6A5 i modernizace na T3R.P a to ve frekvenci 3-4 vozů měsíčně...