Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9582
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 30.5.2019 23:01

Karosák: Já jsme právě opačného názoru... Návrat tramvají na VN se pomalu, ale jistě stává opět utopií.. .Viz problémy s rekonstrukcí dolní části, která má vliv na návrat tramvají....

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 459
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 30.5.2019 22:51

Díky, to jsem si myslel taky, jen pak nechápu komentář
9001 píše:Petr: Při rychlosti projektů a životnosti W TRAMU :D to měli nechat komplet :twisted:
který naznačuje opak...

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3330
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 30.5.2019 22:38

ElWapp: problém s životností je, že je až moc velká :D Čili, kde uděláš w-tram, tak zaprvé to stojí asi trochu víc než klasika ve stěrku a zadruhé ho pak musíš celý rozmydlit na fidloprčičky frkodrťàkem, což také asi stojí víc, než rozebrat a odvézt žebříky a odtěžit štěrk. Navíc už z toho po rozmlácení kromě kolejiva nelze použít nic. Takže při předpokládané životnosti zdejšího řešení je w-tram prostě zbytečný (a zbytečně nákladný). Můj názor.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3636
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 30.5.2019 13:57

"Záhada" na Vinohradské vyřešena...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 459
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od ElWapp » 30.5.2019 7:28

Jaky je problem s zivotnosti W-tramu?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9582
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od 9001 » 28.5.2019 10:14

Petr: Při rychlosti projektů a životnosti W TRAMU :D to měli nechat komplet :twisted:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3636
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 28.5.2019 9:58

kasme píše:Vinohradská: kompletní fotoreport od Musea na Floru https://kasme.rajce.idnes.cz/vinohradska-190527/
Kasme se procházel v pondělí a já v neděli.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3636
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 28.5.2019 9:52

Petr píše:Pokud jsou mé informace správné, jde o tzv. sendvič a tento úsek by tedy měl být zachován v podobě velkoplošných panelů BKV uložených na vrstvu štěrku (podobně jako v prostoru zastávky Špitálská).
Ale vždyť si tam roztahují kolejnice NT1, ty přece do BKV panelu nenarvou. :?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Petr » 28.5.2019 8:44

von Špilberk píše:Ten přechod z w-tramu do štěrku (zhruba u Rozhlasu) je docela zajímavý. Co z toho bude :?: Trať na boso (pro snadnou demontáž), jako "příprava" na trojúhelník u Muzea :?: :-k
Pokud jsou mé informace správné, jde o tzv. sendvič a tento úsek by tedy měl být zachován v podobě velkoplošných panelů BKV uložených na vrstvu štěrku (podobně jako v prostoru zastávky Špitálská). Jde o levnou a dočasnou úpravu tratě před zřízením křižovatky Muzeum.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3636
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 28.5.2019 7:12

Ten přechod z w-tramu do štěrku (zhruba u Rozhlasu) je docela zajímavý. Co z toho bude :?: Trať na boso (pro snadnou demontáž), jako "příprava" na trojúhelník u Muzea :?: :-k
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od kasme » 27.5.2019 21:12

Vinohradská: kompletní fotoreport od Musea na Floru https://kasme.rajce.idnes.cz/vinohradska-190527/

Vinohradská x Italská - provoz 27.5.2019 https://www.youtube.com/watch?v=YZB2rukXriU

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3636
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 27.5.2019 11:40

V sobotu bez kolejí a dnes krásné nové křížení... =D>
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3636
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od von Špilberk » 26.5.2019 7:01

mart337 píše:Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.
To je tím, že lidi do podchodu nemusí. :wink: On totiž NAD X17 stojí na Modřanské jakoby ZC, ale pod Branickým mostem odbočí k nádraží a jede zpět na Dvorce. Takže zastávka je jen jedna: pro lidi , kteří jedou z Dvorců je výstupní a pro lidi jedoucí na Dvorce je nástupní. Proto je tam přes koleje ten provizorní přechod a proto je posunuta zastávka tram ZC (nástupní) dozadu a zastávka DC (nyní výstupní) je posunuta jen o kousek, aby se udělalo místo na ten přechod.
(Mírná dezorientace nastává o víkendu, kdy je to trochu jinak. To je zastávka na Modřanské opravdu jen ZC (navíc jsou tam vlastně 2) a zastávka směr Dvorce je u nádraží, ovšem popisky zůstávají, takže si to člověk musí pořádně prostudovat.)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 829
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od mart337 » 25.5.2019 21:46

Tak pardon, omlouvám se, nějak jsem si neuvědomil, že mi tam na obrázku chybí Branický most. :oops: :oops: :oops:
Ale stejně je mi divný, proč není teda zkrácená zastávka DC dozadu, aby se lidi nemuseli vracet k podchodu.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3330
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí

Příspěvek od Karosák » 25.5.2019 21:34

Sorry, ale z pohledu focení je vyústění ramp na nástupiště vpředu, tedy nejblíže fotografovi :D Možná si jen nerozumíme, takže jinak: Od fotografa nejvzdálenější části ostrůvku, jsou na severním konci, tedy směrem DC (fotograf stojí na jižním konci zastávek a objektiv míří na sever). No a právě v severní části zastávek byl z panelů do kolejí vložen provizorní přechod pro cestující, aby od zast. NAD v ul. Modřanské, mohli přímo přes koleje přejít na nástupiště směr Modřany. A aby nemuseli ještě pochodovat 60 m po směru jízdy na jih, byl jim označník přesunut vstříc, tedy do severní (zadní) části zastávky. Naopak stálý označník zast. Nádraží Braník DC byl posunut cca 5 metrů na jih, tedy "proti srsti", aby souprava, která přijede od Modřan nestála čumákem na tom provizorním přechodu. Jak napsal Syrda, tyto posunuté označníky platí jen v době ostrovního provozu. Už pochopili :wink: Z:idea:

Odpovědět