Tramvajové tratě a příslušenství

Nově budované tratě, řešení problematiky při výstavbě a rekonstrukcích, vozovny a vše s tím související. Nedílnou součástí jsou bohužel i tratě zrušené...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3536
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Karosák » 14.5.2020 14:52


Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 26.3.2020 18:10

Von: Asi tak... Ovečky Prahy sobě bečí radostí :D Doufám, že pan radní nechá sundat všechny OR a potkávačky :devilsmokin

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3878
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 26.3.2020 8:09

https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... 323734199/
Poslední dvě soboty jsme chtěli dát Libeňskému mostu pořádně zabrat. Při zatěžovacích zkouškách jsme na jeden z jeho oblouků rozmístili 62 tunových vaků s kamením, naložené tatry o váze 42t, tramvaje se zátěží 66t a do toho po něm ještě jezdila další tramvaj rychlostí 60 km/h – dohromady hmotnost přes 500 tun. Most dostal extrémní zátěž několikrát převyšující běžný provoz, abychom získali detailní informace o chování konstrukce.

Okamžitá reakce mostu ale ukázala, že konstrukce Libeňáku zátěž v podstatě nepoznala. Přežil bez ztráty kamínku a výsledky jsou velmi dobré! Konstrukce pracuje přesně podle výpočetních modelů a nad to průjezd tramvají v maximální rychlosti oblouky ani nezaznamenaly. Samotní mostaři byli překvapení. Pokud se prokáže, že je Libeňský most v lepším stavu, než se předpokládalo, znamenalo by to jednodušší a hlavně rychlejší rekonstrukci. Nerad bych předjímal, ale třeba budeme moct vrátit na Libeňák maximální rychlost tramvají a odstranit ty ošklivé plastové směrovací značky uprostřed.
Z mostu na spadnutí je most, kterému skoro nic není. Nechápu... #-o #-o

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 05.3.2020 0:12

Asi nejreálnější je Zahradní město, protože se zruší Strašnice - vlak, takže by musela komplet M22 do Hostivaře a to je mazec... plus nevím jak je na tom na zed... Už minimálně rok, je tam omezení pro IAD...

Zbytek je spíš říše snů... resp. zatím se jede ve starých kolejích, že se něco řekne do novin, udělají se fotky představitelů města, jak podporují tramvaje a tím to končí.... A nebo do toho rejou viz LIbuš, kde radní vymyslel blokovou smyčku.... U Holyně budeme rádi za výhybku na Barrandově, ale víme jak dopadla výhybka na Libuš....

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4405
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Bobik » 04.3.2020 23:38

Ahojotratinadědinusetohomocnevísnadjentoževnejbližšídoběnejspíšnebudenic.

To já jen, abys věděl, jak blbě se to čte, k čemu slouží taková diakritika a podobné věci. 8-)

7045
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.2.2007 12:12

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 7045 » 04.3.2020 19:04

Ahoj všude se píše o výstavbě smyčky zahradní město a depo hostivar a napojení tratě do holyne a na budoucí dvorský most nevíte jak to vypadá s realizací stavby tratě divoká šárka dlouhá mile ta by se také měla stavět v blízké době může někdo doplnit diky

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3042
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od kruťák » 25.2.2020 12:26

https://www.dpp.cz/omezeni-a-mimoradne- ... etail/5500
Předpoklad trvání tohoto opatření je do 27.2.2020.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3878
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 24.2.2020 15:21

mart337 píše:
24.2.2020 15:03
Copak se nám to děje? 7 a 21 prý na 3 dny mimo Knížecí - přes Plzeňskou a Radlickou.
Prasklá voda.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 888
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od mart337 » 24.2.2020 15:03

Copak se nám to děje? 7 a 21 prý na 3 dny mimo Knížecí - přes Plzeňskou a Radlickou.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3690
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 24.2.2020 14:04

Na místě jako Štros to rovně asi rychleji nepůjde, to by bylo zemětřesení :) Ale třeba průjezd T křižovatkou po vnější straně, tam je jen jedna srdcovka a dlouho nic. Nebo různé odbočky, jako třeba Dvorce, kde se uprostřed širé trati zpomaluje.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3878
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 24.2.2020 12:44

P_V píše:
24.2.2020 12:18
Aspoň rovně půjde jet rychleji, ne?
Jenže pak je křížení a halda srdcovek. :-k
By nebylo od věci, kdyby se někdo ráčil (třeba do DP kontaktu) projevit pořádně, co že se to chystá. Ale proč vlastně, pak by k tomu možná chtěli něco říct řidiči, a to nikdo nepotřebuje, že. :?

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1415
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od Radek » 24.2.2020 12:40

9001: jenže se dějou nehody, kdy se řidič zapomene podívat. Holt nikdo nejsme dokonalí - aktivní výstraha by nebyla od věci. :)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3690
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od P_V » 24.2.2020 12:18

9001 píše:
24.2.2020 10:24
Na běžných výhybkách pochybuji, že rychlost půjde navýšit... A rychlostní výhybky, kde to jde, proč ne...
Aspoň rovně půjde jet rychleji, ne?

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3878
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od von Špilberk » 24.2.2020 10:59

9001 píše:
24.2.2020 10:24
Bohužel pan radní si práci nedal a neodpověděl...
Mě hlavně potěšilo, že se chystá "mnoho dalších". :smt041 :twisted:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramvajové tratě a příslušenství

Příspěvek od 9001 » 24.2.2020 10:24

von Špilberk: Bohužel pan radní si práci nedal a neodpověděl... Na běžných výhybkách pochybuji, že rychlost půjde navýšit... A rychlostní výhybky, kde to jde, proč ne...

Radek: Zrovna u tramvají mi to přijde jako zbytečnost při vzdálenostech, kdy to může reálně potvrdit, tak stejně už řidič musí kouknout fyzicky na postavení jestli je ok.

Odpovědět