T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Afterman
Uživatel
Příspěvky: 139
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 11.11.2020 22:58

Bobik píše:
11.11.2020 19:43
Já si nemůžu pomoct, ale mě ty východní, "balšoje", pokusy o modernizaci teda zrovna neuchvacují. Jo, na pohled to sice vypadá hezky, ale to třeba "vejce" (EVO) taky. Praktičnost a "uživatelská přívětivost" (nejen pro cestující) je věc druhá. Tam je velký otazník (což je bohužel u spousty věcí, bez ohledu na zeměpišnou šířku), nakolik je veškerá "modernizace" akorát v tom, že je to na pohled "hezký", ale jinak nepraktický (čti uživatelsky a provozně problémovější) a dražší, než starý.
Jenomže, MY jsme také ten východ o kterém píšeš, my nejsme žádný etalon, jak má vypadat tramvaj, naopak Praha je odstrašující případ v přístupu k nákupu nových tramvají. V podobných wanách jako ta v odkazu jsem jako cestující jel a mohu ti říct, že nejsou o nic horší než než ten náš zkopírovaný pokus o modernizaci. Tvůj názor je jen zkreslen, tím že tu naší wanu znáš a pokládáš ji za vzor.
Bobik píše:
11.11.2020 19:43
P.S. Ruka, versus pedály...
Kolikrát jsi od kurzu jel s RP cvičkou na ruku? Chvilku si ní zajezdi a nebudeš chtít pedál na RP ani vidět. :)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4548
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 11.11.2020 19:43

Já si nemůžu pomoct, ale mě ty východní, "balšoje", pokusy o modernizaci teda zrovna neuchvacují. Jo, na pohled to sice vypadá hezky, ale to třeba "vejce" (EVO) taky. Praktičnost a "uživatelská přívětivost" (nejen pro cestující) je věc druhá. Tam je velký otazník (což je bohužel u spousty věcí, bez ohledu na zeměpišnou šířku), nakolik je veškerá "modernizace" akorát v tom, že je to na pohled "hezký", ale jinak nepraktický (čti uživatelsky a provozně problémovější) a dražší, než starý.

P.S. Ruka, versus pedály, to je něco jako slepice a vejce. :D Takhle, vážně, osobně jsem se nad tím zamýšlel a do nějaký T3, pokud by se nepřekopala celá kabina, ale měl "jenom" vyměnit řadič, mi ta noha přijde snad i lepší. A to tvrdím i jako známý zastánce ruky. 8-)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2106
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 11.11.2020 19:37

U nás chtějí všichni retro a pedály □
Demon, jeho kamarádi z DP a prý i řidiči to říkali 🤪

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3007
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 11.11.2020 19:22

No tak zrovna tohle je docela přesně wana s ruským tuningem, jen původní vůz byl moc shnilý, tak se postavil nový, ale jinak pro cestující aby rozdíl proti waně člověk pohledal...

Dokonce bych řekl, že to je okopírovaná wana, protože podobnost některých prvků je více než náhodná :^o A ty vyklápečky ala Brněnské kotasky taky nejsou zrovna výhra, i když jim asi vysoká hrana nástupiště nebude vadit.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 139
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 11.11.2020 13:56

A zase ti zaostalý Rusové z mnohonásobně chudších dopravních podniků budou mít nové tramaje, to nevědí, že nejlepší tramvaj je T3PLF s původními komponenty z T3/M a moderním nožním ovládáním z poloviny minulého stolení? :devilsmokin :zadnice

https://vk.com/wall-954163_7797

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3606
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 16.10.2020 18:09

Hustý 8-) Šikovný =D>

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3068
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 16.10.2020 16:34

von Špilberk píše:
16.10.2020 15:25
Barrandov...
A obsáhleji ještě zde:
https://dopravacek.eu/2020/10/16/na-bar ... odminkach/

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4032
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 16.10.2020 15:25


Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 28.4.2020 23:15

Omlouvám se, ale můj odkaz byl míněn jako hodnocení "posouzení výhodnosti" určitého pohonu, o čemž se taktéž na tomto vlákně hovoří. Byl míněn tím směrem, že se dají udělat i "vládní" posouzení dle mého mínění zcela zcestná a vehementně se prosazují za výhodná.

MARV
Uživatel
Příspěvky: 67
Registrován: 06.1.2014 18:58

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od MARV » 28.4.2020 18:18

Tak se mi nějak výtrácí smysl diskuze. Já myslel, že je o tramvajích a najednou se zde objevují autobusy a nakonec i vodní kanály. Tak nevím, zda v zápalu si někteří nepletou diskuzní fóra.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 963
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 19.4.2020 22:06

Jestli to nebude tak super výhodné, jako výstavba superkanálu Labe Odra Dunaj, když máme velké problémy s vodou.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6294
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 19.4.2020 21:07

P_V píše:
19.4.2020 20:55
Že by ta studie byla přiohnutá? Ministerstvo průmyslu tvrdí něco jiného.
https://www.mpo.cz/cz/rozcestnik/pro-me ... u--230451/
PR zpráva Českýho plynárenskýho svazu asi těžko může tvrdit něco jinýho, navíc nebude úplně nejnovější, když se tam operuje daty 2011, 2015 a datum vydání je 2017.
Nevim nakolik by ta zmiňovaná studie mohla nebo měla být přiohnutá, ale DP se na ní odkazoval, nikoliv jí inicioval...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3768
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 19.4.2020 20:55

Že by ta studie byla přiohnutá? Ministerstvo průmyslu tvrdí něco jiného.
https://www.mpo.cz/cz/rozcestnik/pro-me ... u--230451/

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6294
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 19.4.2020 20:46

Ústečák píše:
19.4.2020 20:12
...sice produkují vůči naftě méně škodlivin...
Nejsem si jist jestli to u motorů normy Euro 6 ještě vůbec platí, alespoň DPP se v plánované zakázce na nákup busů CNG odkazoval na studie srovnávající motory CNG s naftovými Euro 6 a CNG z porovnání vyšel mnohem méně výhodný...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3768
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 19.4.2020 20:40

Životnost by se měla stanovit na základě rozvahy pro každý provozovaný typ, a ne jen tak od stolu. A měl by si ji stanovovat provozovatel pro svou potřebu. Ropid by měl jen stanovit standardy kvality dle užitných vlastností.

Odpovědět