T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4571
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 18.11.2020 7:14

jeffer píše:
17.11.2020 22:41
Uznávam, že najdesivejšie skúsenosti mám z T6, ale T3 im zdatne sekundujú. Typicky jazdné vlastnosti týchto strojov na dlhých priamych úsekoch sú desivé (doporučujem jazdu plnou rýchlosťou na priamych úsekoch napríklad řepské trate – také priečne kmity človek len tak nezažije).
Úplně všechny? A vždycky? Skutečně?
Mám zkušenosti jiné. Ano, tétrojka se umí solidně rozkolíbat, nicméně jsou stroje, kde máš už ve 45 pocit, že se odstěhuješ na sousední kolej a jsou stoje, kde jedeš 60 a ani o tom nevíš. To totiž není vlastností stroje jako takovou.
Mimochodem i u těch T6 se to předěláním vypružení podvozků před pár lety podařilo eliminovat.

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2115
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 17.11.2020 23:15

TVČR se zkrátka nevěří, jak nečekané 🤪
Ale bude to nejspíše 8836 😇

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 17.11.2020 22:57

trainzjohny píše:
17.11.2020 21:59
Podle původního autora bych hádal spíš "fórek". Navíc neměly se ty wany dělat v dílnách ?
Kastle se vyrábí v Krnově ne?

jeffer
Uživatel
Příspěvky: 123
Registrován: 07.5.2009 11:55

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od jeffer » 17.11.2020 22:41

Bobik píše:
12.11.2020 10:51
… nevidím, že by ona moderní či modernizovaná vozidla byla skutečným zlepšením a tu Tétrojku nějak výrazně (nebo vůbec nějak) překonávala, co se jízdních…
Uznávam, že najdesivejšie skúsenosti mám z T6, ale T3 im zdatne sekundujú. Typicky jazdné vlastnosti týchto strojov na dlhých priamych úsekoch sú desivé (doporučujem jazdu plnou rýchlosťou na priamych úsekoch napríklad řepské trate – také priečne kmity človek len tak nezažije).

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3013
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 17.11.2020 21:59

Podle původního autora bych hádal spíš "fórek". Navíc neměly se ty wany dělat v dílnách ?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9903
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 17.11.2020 21:41

https://www.facebook.com/Tram.vcr/photo ... _tn__=EH-R

Nějaké prozření? ;-)

Wana s jedním stěračem bez čelní zásuvky?

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4571
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 12.11.2020 10:51

Afterman píše:
11.11.2020 22:58
Tvůj názor je jen zkreslen, tím že tu naší wanu znáš a pokládáš ji za vzor.
Ale vůbec ne, já Wanu (resp Tétrojku obecně) za žádnej "vzor" teda nepovažuju a modernizacím, nebo moderním vozidlům jako takovejm se rozhodně nebráním. Jenom jaksi uvažuju realisticky a nějak nevidím, že by ona moderní či modernizovaná vozidla byla skutečným zlepšením a tu Tétrojku nějak výrazně (nebo vůbec nějak) překonávala, co se jízdních, provozních, nákladových a jiných vlastností týče. V lepším případě je to akorát nahrazení jedné mouchy jinou.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 141
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 11.11.2020 22:58

Bobik píše:
11.11.2020 19:43
Já si nemůžu pomoct, ale mě ty východní, "balšoje", pokusy o modernizaci teda zrovna neuchvacují. Jo, na pohled to sice vypadá hezky, ale to třeba "vejce" (EVO) taky. Praktičnost a "uživatelská přívětivost" (nejen pro cestující) je věc druhá. Tam je velký otazník (což je bohužel u spousty věcí, bez ohledu na zeměpišnou šířku), nakolik je veškerá "modernizace" akorát v tom, že je to na pohled "hezký", ale jinak nepraktický (čti uživatelsky a provozně problémovější) a dražší, než starý.
Jenomže, MY jsme také ten východ o kterém píšeš, my nejsme žádný etalon, jak má vypadat tramvaj, naopak Praha je odstrašující případ v přístupu k nákupu nových tramvají. V podobných wanách jako ta v odkazu jsem jako cestující jel a mohu ti říct, že nejsou o nic horší než než ten náš zkopírovaný pokus o modernizaci. Tvůj názor je jen zkreslen, tím že tu naší wanu znáš a pokládáš ji za vzor.
Bobik píše:
11.11.2020 19:43
P.S. Ruka, versus pedály...
Kolikrát jsi od kurzu jel s RP cvičkou na ruku? Chvilku si ní zajezdi a nebudeš chtít pedál na RP ani vidět. :)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4571
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 11.11.2020 19:43

Já si nemůžu pomoct, ale mě ty východní, "balšoje", pokusy o modernizaci teda zrovna neuchvacují. Jo, na pohled to sice vypadá hezky, ale to třeba "vejce" (EVO) taky. Praktičnost a "uživatelská přívětivost" (nejen pro cestující) je věc druhá. Tam je velký otazník (což je bohužel u spousty věcí, bez ohledu na zeměpišnou šířku), nakolik je veškerá "modernizace" akorát v tom, že je to na pohled "hezký", ale jinak nepraktický (čti uživatelsky a provozně problémovější) a dražší, než starý.

P.S. Ruka, versus pedály, to je něco jako slepice a vejce. :D Takhle, vážně, osobně jsem se nad tím zamýšlel a do nějaký T3, pokud by se nepřekopala celá kabina, ale měl "jenom" vyměnit řadič, mi ta noha přijde snad i lepší. A to tvrdím i jako známý zastánce ruky. 8-)

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2115
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 11.11.2020 19:37

U nás chtějí všichni retro a pedály □
Demon, jeho kamarádi z DP a prý i řidiči to říkali 🤪

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3013
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od trainzjohny » 11.11.2020 19:22

No tak zrovna tohle je docela přesně wana s ruským tuningem, jen původní vůz byl moc shnilý, tak se postavil nový, ale jinak pro cestující aby rozdíl proti waně člověk pohledal...

Dokonce bych řekl, že to je okopírovaná wana, protože podobnost některých prvků je více než náhodná :^o A ty vyklápečky ala Brněnské kotasky taky nejsou zrovna výhra, i když jim asi vysoká hrana nástupiště nebude vadit.

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 141
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 11.11.2020 13:56

A zase ti zaostalý Rusové z mnohonásobně chudších dopravních podniků budou mít nové tramaje, to nevědí, že nejlepší tramvaj je T3PLF s původními komponenty z T3/M a moderním nožním ovládáním z poloviny minulého stolení? :devilsmokin :zadnice

https://vk.com/wall-954163_7797

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3634
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 16.10.2020 18:09

Hustý 8-) Šikovný =D>

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3074
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od kruťák » 16.10.2020 16:34

von Špilberk píše:
16.10.2020 15:25
Barrandov...
A obsáhleji ještě zde:
https://dopravacek.eu/2020/10/16/na-bar ... odminkach/

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4067
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od von Špilberk » 16.10.2020 15:25


Odpovědět