Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Strašnice...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je pro mě celkem překvapivá informace. Pocitově je pro mě jízda po zatravněném svršku tišší. Krásně to jde poznat u zastávky Ládví na tom (předpokládám nějakém pokusném) kousku zeleně kdy se především u 14T na tu vteřinu zvuk dost utlumí. Nicméně bych to na Barrandově klidné nechal bez trávy. A pokud by to mělo vést k odstranění OR tak tím spíš.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Já jsem slyšel, že dotyčný politik, co za vznik té OR 30 mohl, se odstěhoval už dávno (nezemřel, o Grosse nešlo, ten bydlel jinde a tramvaje ho nijak nerušily). A přesto OR 30, navíc za protihlukovou zdí, zůstalo. Nicméně nikdo mi nebyl schopný řici proč.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
To je zajímavá otázka. Zajímavější mi ale přijde související Zda se trávník vrátí po třetím podbití, či nikoliv, případně kam. Zda ho bude chtít P5 nadále (údržbu) platit či nikoliv. Ono ve většině úseků na něj příliš vidět nebylo a tudíž i plnění okrasné funkce bylo minimalizováno. Není bez zajímavosti, že menší hluk generuje otevřený svršek (dle opakovaných vyjádření a měření JDCT), takže v zájmu provozovatele dráhy je jednoznačně varianta bez trávy. No a to by, v kombinaci s eventuálním zesnutím stěžovatele a instalací jiného typu kolejiva mohlo vést i ke zrušení noční OR30 Uvidíme, nevím...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdravím. Neví někdo, zda bude po rekonstrukci Nádražní umožněn vjezd vozů 14T od Smíchovského nádraží dále směr Hlubočepy a Barrandov? Mám dvě informace, jedna je, že zákaz tam byl kvůli havarijnímu stavu trati, druhá je, že si zákaz vjezdu 14T proloboval jakýsi politik na Barrandově bydlící, kterého zvuk převodovek rušil ze spaní a kvůli kterému je na Barrandově i noční 30 a ve smyčce OR 10. Pokud by to byla varianta první, měl by důvod zákazu po reko pominout, no a pokud ta druhá...pokud se nepletu, tak dotyčný politik je již po smrti, takže by zrušení OR a zákazu nic bránit nemělo ani v tomto případě?
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Zdravím. Neví někdo, zda bude po rekonstrukci Nádražní umožněn vjezd vozů 14T od Smíchovského nádraží dále směr Hlubočepy a Barrandov? Mám dvě informace, jedna je, že zákaz tam byl kvůli havarijnímu stavu trati, druhá je, že si zákaz vjezdu 14T proloboval jakýsi politik na Barrandově bydlící, kterého zvuk převodovek rušil ze spaní a kvůli kterému je na Barrandově i noční 30 a ve smyčce OR 10. Pokud by to byla varianta první, měl by důvod zákazu po reko pominout, no a pokud ta druhá...pokud se nepletu, tak dotyčný politik je již po smrti, takže by zrušení OR a zákazu nic bránit nemělo ani v tomto případě?
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
V křižovatce Vinice jsem našel 2 krabičky pro příjem rádia...tak snad
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3858
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Ano, od té doby se nám tu svobodný projev poněkud rozbujel9001 píše: ↑07.5.2020 0:27S35 v Plzni jsou z roku 2003, takže papírově se to muselo řešit cca 2000-2001...
Ale pokud zůstaneme u odbornější roviny, tak neřízený přechod tam bude o ústa...Všechny tramvaje jedoucí ZC to budou mít z oblouku (což v S35 je v přímé + provoz v Palackého je nulový) a linky jedoucí od Lazarské tam prd uvidí resp chodce uvidí až na poslední chvíli...
Pozor, provoz z Palackého UL. vlevo do S35 je nulový, ale 2 od Skvrňan z Palackého NÁM. vpravo do S35 je běžný. Ikdyž se v poslední době přesunul provoz 2 právě do Palackého UL., projektováno a schvalováno to bylo s nějakými požadavky na provoz v obloucích.
Že je na KN vidět do oblouku blbě nesouhlasím. Od Moráně je to panorama. Od Lazarské tam sice nevidíš od obzoru, ale je to vnější oblouk s rychlostí do 15 km/h a vidět tam je ještě dřív, než do toho oblouku vjedeš a i za ten čas tam ještě stihne přejít autobus turistů. O toto zde nemám obavy. To by pak nešlo odbočit asi v 80% případů v centru V případě nutnosti, nechť promluví tabulky rozhledových poměrů.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Právě. V Plzni. Jenže tady nejsme v Plzni, tady jsme ve státu ve státě. V Plzni, v Ostravě i jinde třeba mají na křížení TT se silnicí normální železniční kříže. Přitom v Praze, kde přece platí stejné zákony "to nejde".
Osobní informace od kluků z Ropidu. Že existují křižovatky, kde je příkaz města, je nevypínat (Pavlák, Karlák, třeba). Takže Eltodo má pochopitelně ve smlouvě, že závadu musí "řešit okamžitě" - tzn. mají nějaký smluvní "dojezdový a řešící časy", takže k tomu musí vyrazit i v tu jednu v noci a nemůžou to nechat "až na ráno v pondělí". Jako například jiný "nedůležitý" SSZ - třeba přechod na Dejvické, když jsem onehdá volal, že špatný, zlobí, musí se kličkovat, tak mi dispečer odpověděl něco ve smyslu že o tom ví, ale že závada není na naší straně, takže se musí počkat do pondělka, dřív že to Eltodo bohužel řešit nebude (byla sobota večer ).
Nemáme. A upřímně, jestli na tom veřejnost něco zajímá, tak maximálně to, proč to - proboha - trvá tak dlouho a jaktože to - krucinál - nejde rychleji.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Však zde ano, ale taky tam přibyly další dvě místa, kde byla "zebra" přes koleje namalována, takže se tam dá SSZ očekávat...
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
No já bych to tak černě zase neviděl. Ono to opravdu zase tak strašný není.
Když to vezmu z pohledu od IPP. Jak velký je rozdíl oproti rozjezdu třeba na pěší zóně Anděl, Nám. Republiky, Vávlavák. Tam všude je pěší zóna, nejsou tam sice čočky ale chodci si chodí všude kde se jim zachce, ale tram, když zazvoní, v zásadě jede. Není problém si včas při rozblikání stromečku zazvonit a jet.
A co se týče viditelnosti od Lazarské či Moráně, tam taky žádný velký problém nevidím. Od Moráně jedeš celou dobu přehledně, všechno vidíš a můžeš zvonit. A od Lazarské když jedeš sám zase všechno vidíš a pokud máš proti sobě tram, tak se zase může preventivně přizvonit a stejně tam můžeš jet maximálně 15, takže v případě potřeby zabrzdíš skoro na místě. Není to jako na IPP, kde se jezdí rychle, aby se vše stíhalo.
A celkově bych to s pěším provozem tak hrůzostrašně neviděl. Těch lidí, co bude courat horem zase až tak moc nebude. Většina lidí co zde vystupuje míří na metro. Zvlášť když na to nenavazují přechody v příčném směru.
Když to vezmu z pohledu od IPP. Jak velký je rozdíl oproti rozjezdu třeba na pěší zóně Anděl, Nám. Republiky, Vávlavák. Tam všude je pěší zóna, nejsou tam sice čočky ale chodci si chodí všude kde se jim zachce, ale tram, když zazvoní, v zásadě jede. Není problém si včas při rozblikání stromečku zazvonit a jet.
A co se týče viditelnosti od Lazarské či Moráně, tam taky žádný velký problém nevidím. Od Moráně jedeš celou dobu přehledně, všechno vidíš a můžeš zvonit. A od Lazarské když jedeš sám zase všechno vidíš a pokud máš proti sobě tram, tak se zase může preventivně přizvonit a stejně tam můžeš jet maximálně 15, takže v případě potřeby zabrzdíš skoro na místě. Není to jako na IPP, kde se jezdí rychle, aby se vše stíhalo.
A celkově bych to s pěším provozem tak hrůzostrašně neviděl. Těch lidí, co bude courat horem zase až tak moc nebude. Většina lidí co zde vystupuje míří na metro. Zvlášť když na to nenavazují přechody v příčném směru.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rekonstrukce a opravy tramvajových tratí
Karosák: Já se obávám, že odpověd bude velmi krátká...
S35 v Plzni jsou z roku 2003, takže papírově se to muselo řešit cca 2000-2001... V té době ještě nebyly tak aktivní všemožné obskurní spolky, které když uslyší, že tam je plánovaný přechod jenom přes půl komunikace se SSZ, tak se zblázní...
Ale pokud zůstaneme u odbornější roviny, tak neřízený přechod tam bude o ústa...Všechny tramvaje jedoucí ZC to budou mít z oblouku (což v S35 je v přímé + provoz v Palackého je nulový) a linky jedoucí od Lazarské tam prd uvidí resp chodce uvidí až na poslední chvíli...
S35 v Plzni jsou z roku 2003, takže papírově se to muselo řešit cca 2000-2001... V té době ještě nebyly tak aktivní všemožné obskurní spolky, které když uslyší, že tam je plánovaný přechod jenom přes půl komunikace se SSZ, tak se zblázní...
Ale pokud zůstaneme u odbornější roviny, tak neřízený přechod tam bude o ústa...Všechny tramvaje jedoucí ZC to budou mít z oblouku (což v S35 je v přímé + provoz v Palackého je nulový) a linky jedoucí od Lazarské tam prd uvidí resp chodce uvidí až na poslední chvíli...