T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 19.11.2020 13:19

Petrpes píše:
19.11.2020 13:13
Kdo ví, co máš všechno krátký, já takové problémy nemám 🤣
Fakt? Ty už ani nemáš co mít krátký? Smutnej příběh, upřímnou soustrast... :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Petrpes » 19.11.2020 13:13

Kdo ví, co máš všechno krátký, já takové problémy nemám 🤣
Ale hlavně že nejsi dementní, jako stínový Ovčáček DP 🤪

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 19.11.2020 13:08

Kam natáhnout? No nevím, to musíš mít židli šouplou dozadu, jenže to pak nedošáhnu na páku (pokud nechci sedět předkloněnej), mám krátký ručičky. :D
Ale tak každej má jinej posez, někomu to může vyhovovat.

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 1023
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od ZXS91 » 19.11.2020 12:45

Bobik píše:
19.11.2020 12:41
Já se nehádám, že ruka je přijemější/citlivější. Jen upozorňuju na jistá úskalí. T6 byla specifická v tom, že to byl první stroj na ruku, takže hlavně ve svý době "úžasná novinka". Jenže kvůli tomu jsem ji taky neměl moc rád - nohy nebylo kam dát, věčně ses mlátil do kolen a zvlášť se starou pákou tě za chvíli bolela ruka jak čert. To už se mi líp jezdilo se starou kachnou, což vlastně bylo vpodstatě to samý (stejná kabina), jen na nohu.
Vidiš to, a mě na T6 právě vyhovovalo to, že si je kam natáhnout nohy :D :D :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 19.11.2020 12:41

Já se nehádám, že ruka je přijemější/citlivější. Jen upozorňuju na jistá úskalí. T6 byla specifická v tom, že to byl první stroj na ruku, takže hlavně ve svý době "úžasná novinka". Jenže kvůli tomu jsem ji taky neměl moc rád - nohy nebylo kam dát, věčně ses mlátil do kolen a zvlášť se starou pákou tě za chvíli bolela ruka jak čert. To už se mi líp jezdilo se starou kachnou, což vlastně bylo vpodstatě to samý (stejná kabina), jen na nohu.

honza z Mo
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01.11.2012 20:18

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od honza z Mo » 19.11.2020 12:28

mňo...já si dovolím poznamenat, že v ruce je rozhodně větší cit než v noze. Vím, jak příjemný byl přechod z T3 na T6, a prto, kdyby byl někdy přechod u T3 z nohy na ruku budu určitě PRO a to všemi deseti =D>

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 19.11.2020 12:16

Tak zrovna u T3 jsem za to rád. Nějak si nedokážu představit, kam by se musel umístit (a nakolik by se musel předělat panel), aby byla zachována alespoň současná "mizernost výhledu", bylo kam dát nohy a zároveň člověk neměl po chvíli pocit, že mu upadne ruka.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6713
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od demon » 19.11.2020 11:54

mart337 píše:
19.11.2020 0:49
Jestli dojde i na ruční řízení, to nevím. Nemusely by na to být asi extra papíry?
Extra papíry ne, ale nejspíš schválení typu.
Povedlo se prosadit mnohem víc změn a vylepšení než jen centrální stěrač, ruční řadič mezi nimi ale nefiguruje.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Bobik » 19.11.2020 6:10

mart337 píše:
19.11.2020 0:49
Jestli dojde i na ruční řízení, to nevím. Nemusely by na to být asi extra papíry?
Nemyslím. Ostatně, když jsi vzpomenu, jak jsem dělal rozšiřovák na novou Kachnu (tenkrát byly asi jenom dvě a jezdila jen jedna :D ) - teorie, nafasování brožurky a konstatování "starou kachnu máš, takže profil KT taky, T6 máš, takže ruku taky, výborně, takže nový KT ti potvrzujeme". :lol:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 19.11.2020 0:54

mart337: To je dobrá otázka. I když sockowanu na ruku má Liberec a první vlny Plzně.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od mart337 » 19.11.2020 0:49

Doba se vyvíjí a mění! Nastupoval jsem k DPP v roce 2007 a k dispozici byly na ruku jen T6. A na ty se dělaly papíry stejně dodatečně. Jinak všechno bylo na nohu. Akorát přišla do školy jestli se nepletu 5016, která měla jako první taky řízení na ruku, což jsme si taky trochu nadšeně okrajově vyzkoušeli. Už tehdy se vedly řeči o případných úpravách na ruku při přestavbách na RP a kritiky dvou "prdítek" stěračů. Bohužel tehdy nebyla dostatečná konstelace. Většina vozů byla na nohu a většina řidičů na to byla taky zvyklá a "novinky"odmítali. Stará generace nedala na T3 dopustit. Ono to na tu nohu má taky něco do sebe.
Pak přišla krize a až po ní s dodávkami nových vozů na ruku a obměnou i staré generace řidičů dochází ke změně.
Asi tedy konečně dozrála doba a dojde konečně alespoň na tu úpravu stěračů. Ty jsou opravdu tragické a konečně řidič taky z vozu uvidí za deště něco víc než uzoučký "tankový" průzor.
Jestli dojde i na ruční řízení, to nevím. Nemusely by na to být asi extra papíry?

Afterman
Uživatel
Příspěvky: 149
Registrován: 14.9.2012 21:43

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Afterman » 18.11.2020 23:25

Víte co je zajímavé? Že o zásuvce a stěračích se vědělo už dávno v době, kdy tu jistí diskutéři psali, že to nikdo nechce, nebyl požadavek, není k tomu rozumný důvod atd. :devilsmokin :zadnice :lol:

Kdo ví, třeba další wana po této bude mít ruční řadič. Ikdyž pochybují, vždyť ho přece nikdo nechce 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10212
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od 9001 » 18.11.2020 20:48

P_V: Tak není Praha poslední kdo to u nějaké rekonstrukce používá?

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4085
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od P_V » 18.11.2020 19:35

Možná je na čase přejít na nějaký rozměrově méně náročný konektor, než tohle kovářské veledílo z poloviny minulého století, dimenzované na mnoho ampérů v každém kolíku. (a na co tolik kolíků, když je to digitální?)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3859
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)

Příspěvek od Karosák » 18.11.2020 19:20

Jo a k wanám - zásuvka sice nebude, ale ukrytá svorkovnice ano, takže případnému budoucímu požadavku na spřahovatelnost bude možné vyhovět Z:idea:

Odpovědět