Fakt? Ty už ani nemáš co mít krátký? Smutnej příběh, upřímnou soustrast...
T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Kdo ví, co máš všechno krátký, já takové problémy nemám
Ale hlavně že nejsi dementní, jako stínový Ovčáček DP
Ale hlavně že nejsi dementní, jako stínový Ovčáček DP
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Kam natáhnout? No nevím, to musíš mít židli šouplou dozadu, jenže to pak nedošáhnu na páku (pokud nechci sedět předkloněnej), mám krátký ručičky.
Ale tak každej má jinej posez, někomu to může vyhovovat.
Ale tak každej má jinej posez, někomu to může vyhovovat.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Vidiš to, a mě na T6 právě vyhovovalo to, že si je kam natáhnout nohyBobik píše: ↑19.11.2020 12:41Já se nehádám, že ruka je přijemější/citlivější. Jen upozorňuju na jistá úskalí. T6 byla specifická v tom, že to byl první stroj na ruku, takže hlavně ve svý době "úžasná novinka". Jenže kvůli tomu jsem ji taky neměl moc rád - nohy nebylo kam dát, věčně ses mlátil do kolen a zvlášť se starou pákou tě za chvíli bolela ruka jak čert. To už se mi líp jezdilo se starou kachnou, což vlastně bylo vpodstatě to samý (stejná kabina), jen na nohu.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Já se nehádám, že ruka je přijemější/citlivější. Jen upozorňuju na jistá úskalí. T6 byla specifická v tom, že to byl první stroj na ruku, takže hlavně ve svý době "úžasná novinka". Jenže kvůli tomu jsem ji taky neměl moc rád - nohy nebylo kam dát, věčně ses mlátil do kolen a zvlášť se starou pákou tě za chvíli bolela ruka jak čert. To už se mi líp jezdilo se starou kachnou, což vlastně bylo vpodstatě to samý (stejná kabina), jen na nohu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 01.11.2012 20:18
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
mňo...já si dovolím poznamenat, že v ruce je rozhodně větší cit než v noze. Vím, jak příjemný byl přechod z T3 na T6, a prto, kdyby byl někdy přechod u T3 z nohy na ruku budu určitě PRO a to všemi deseti
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Tak zrovna u T3 jsem za to rád. Nějak si nedokážu představit, kam by se musel umístit (a nakolik by se musel předělat panel), aby byla zachována alespoň současná "mizernost výhledu", bylo kam dát nohy a zároveň člověk neměl po chvíli pocit, že mu upadne ruka.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Nemyslím. Ostatně, když jsi vzpomenu, jak jsem dělal rozšiřovák na novou Kachnu (tenkrát byly asi jenom dvě a jezdila jen jedna ) - teorie, nafasování brožurky a konstatování "starou kachnu máš, takže profil KT taky, T6 máš, takže ruku taky, výborně, takže nový KT ti potvrzujeme".
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
mart337: To je dobrá otázka. I když sockowanu na ruku má Liberec a první vlny Plzně.
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Doba se vyvíjí a mění! Nastupoval jsem k DPP v roce 2007 a k dispozici byly na ruku jen T6. A na ty se dělaly papíry stejně dodatečně. Jinak všechno bylo na nohu. Akorát přišla do školy jestli se nepletu 5016, která měla jako první taky řízení na ruku, což jsme si taky trochu nadšeně okrajově vyzkoušeli. Už tehdy se vedly řeči o případných úpravách na ruku při přestavbách na RP a kritiky dvou "prdítek" stěračů. Bohužel tehdy nebyla dostatečná konstelace. Většina vozů byla na nohu a většina řidičů na to byla taky zvyklá a "novinky"odmítali. Stará generace nedala na T3 dopustit. Ono to na tu nohu má taky něco do sebe.
Pak přišla krize a až po ní s dodávkami nových vozů na ruku a obměnou i staré generace řidičů dochází ke změně.
Asi tedy konečně dozrála doba a dojde konečně alespoň na tu úpravu stěračů. Ty jsou opravdu tragické a konečně řidič taky z vozu uvidí za deště něco víc než uzoučký "tankový" průzor.
Jestli dojde i na ruční řízení, to nevím. Nemusely by na to být asi extra papíry?
Pak přišla krize a až po ní s dodávkami nových vozů na ruku a obměnou i staré generace řidičů dochází ke změně.
Asi tedy konečně dozrála doba a dojde konečně alespoň na tu úpravu stěračů. Ty jsou opravdu tragické a konečně řidič taky z vozu uvidí za deště něco víc než uzoučký "tankový" průzor.
Jestli dojde i na ruční řízení, to nevím. Nemusely by na to být asi extra papíry?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Víte co je zajímavé? Že o zásuvce a stěračích se vědělo už dávno v době, kdy tu jistí diskutéři psali, že to nikdo nechce, nebyl požadavek, není k tomu rozumný důvod atd.
Kdo ví, třeba další wana po této bude mít ruční řadič. Ikdyž pochybují, vždyť ho přece nikdo nechce
Kdo ví, třeba další wana po této bude mít ruční řadič. Ikdyž pochybují, vždyť ho přece nikdo nechce
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10212
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
P_V: Tak není Praha poslední kdo to u nějaké rekonstrukce používá?
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Možná je na čase přejít na nějaký rozměrově méně náročný konektor, než tohle kovářské veledílo z poloviny minulého století, dimenzované na mnoho ampérů v každém kolíku. (a na co tolik kolíků, když je to digitální?)
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3859
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3R.P, T3R.PV (krnovy), T3R.PLF (wany)
Jo a k wanám - zásuvka sice nebude, ale ukrytá svorkovnice ano, takže případnému budoucímu požadavku na spřahovatelnost bude možné vyhovět