KT8D5 a KT8D5.RN2P
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Měla a už z toho sešlo?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10211
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
fricoolinek2: Vzhledem k tomu, že se měla kupovat i flotila z Plzně, tak bych neřekl, že KT jsou na pár let
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Zrovna KTéčka s množstvím střešních oken po i proti směru jízdy klimu nepotřebují, to jsou tu jiní adepti....
Takhle by nějakou hlavu pomazanou napadlo zadělat okna a střešní okna a bylo by to horší, než to je teď.
Takhle by nějakou hlavu pomazanou napadlo zadělat okna a střešní okna a bylo by to horší, než to je teď.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Hezký. Jsem nevěděl, zda by se ty velké A/C jednotky zmistily na střechu, obzvláště na kratší střední článek.
No ale teda jako... Evidentně se s Kachnama počítá (nebo ty exMaďaři mají být nouzovka s délkou služby do 5 let a tradá na Východ?), tak by mi nepřišlo neadekvátní je vybavit něčim, co prostě má být standard ve 20. letech 21. století.
To aby si pak třeba někdo nestěžoval, že se jezdí auty.
No ale teda jako... Evidentně se s Kachnama počítá (nebo ty exMaďaři mají být nouzovka s délkou služby do 5 let a tradá na Východ?), tak by mi nepřišlo neadekvátní je vybavit něčim, co prostě má být standard ve 20. letech 21. století.
To aby si pak třeba někdo nestěžoval, že se jezdí auty.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Řešilo.
Mohla.
Nebude.
Prachy.
Stačí takhle? Můžu použít i věty rozvité, ovšem výsledek sdělení bude stejný.
Mohla.
Nebude.
Prachy.
Stačí takhle? Můžu použít i věty rozvité, ovšem výsledek sdělení bude stejný.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Asi se to už (možná někde) řešilo, ale mohla by mít KT8D5.RN2P klimatizaci salonu?
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3141
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
KT8N jsou o trochu mladší než T6, takže asi nikdy nebyla na stole varianta to nebo to, proto taky ta "modernější" výzbroj...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1543
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Osobně je mi líto, že se místo T6 nekoupily KT8N po vzoru Brno. Mohli jsme mít modernější výzbroj a nízkopodlažnost o řadu let dřív. Plus mohla být i stabilní úvrať. Samozřejmě vím, že bylo hodně potkávacích míst, ale kolik z nich vymizelo jen úpravou zrcátek?
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Spíš to byl požadavek našich soudruhů na dveře v jedné rovině, aby mezi dveřmi a nástupní hranou nebyla mezera. Tohle ovšem bylo v kontrastu s požadavkem sovětských soudruhů, kteří dál preferovali zrychlovačovou T3, protože se dala opravit v polních podmínkách.
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Před plyšákem na to neměli kapacitu a po plyšáku už KT8D5 byla zastaralá, tak proč vyvíjet novou obdobně nemoderní. Místo toho se pustili do vývoje RT6, aby dohnali zpoždění za světem, což nezvládali. Tak ze zoufalství faceliftovali T6, vymysleli np článek do KT8, začali vymýšlet nové ještě lepší np tramvaje, a pak se již odebrali na smetiště dějin.
Předpokládám že na prkně se o prostorové výraznosti vědělo. Prosadít vývoj a výrobu nového typu tramvaje pro tuzemsko v továrně, zasekané exportem který měl vyšší prioritu, bylo nesnadné. Tak se to asi navléklo jako tramvaj pro nové rychlodrážní provozy, s tím že možná, až bude továrna ve Zličíně, bude kapacita na výrobu více typů.
Předpokládám že na prkně se o prostorové výraznosti vědělo. Prosadít vývoj a výrobu nového typu tramvaje pro tuzemsko v továrně, zasekané exportem který měl vyšší prioritu, bylo nesnadné. Tak se to asi navléklo jako tramvaj pro nové rychlodrážní provozy, s tím že možná, až bude továrna ve Zličíně, bude kapacita na výrobu více typů.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Do historie trochu otázka - na čem zejména zkrachovaly úvahy masovějších dodávek kachen do Prahy (někde jsem slyšel, že to mělo být snad dokonce kolem 200 vozů)? A pokud šlo o průjezdní profil - tak proč nebyla dána šance KT8C5?
Nemělo se to vlastně vědět hned "na prkně", že KT8D5 bude pro Prahu problematická a tak, třeba prakticky součadně, nevyvíjet i zkosenou vartiantu?
Nemělo se to vlastně vědět hned "na prkně", že KT8D5 bude pro Prahu problematická a tak, třeba prakticky součadně, nevyvíjet i zkosenou vartiantu?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6710
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: KT8D5 a KT8D5.RN2P
Na ja, a to tipuješ tak asi kdy ? Pár jako opravdu důsledně dva ?
Jako jo, souvisí to s přesuny kvůli sčítání, ale vzhledem k omezení provozu e stavu dílen bych letos očekával odříznutej Pankrác trochu víc zaplněnej...