Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin.KT8D5

Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 10.4.2005 23:53

Tak nějak se nám otevřelo opět téma Libeňského mostu, jelikož skutečně možná dojde k zastavení provozu tramavjí na tomto mostě... Navrhuji opět diskusi o tom co by mohlo kam vést:

Moje tedy:
1-Petřiny-...-Strossmayerovo náměstí-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště

3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec

12-(Sídliště Barrandov)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště

15-zrušena (kapacita převedena na linku 25)

20-celodenně, celotýdně ukončena na Sídlišti Barrandov

25-Bílá Hora-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Kobylisy

31-Spojovací-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy

Dopravní opatření:
smyčka Výstaviště vnější kolej(+kdyby nestačila, tak ještě vnitřní kolej za výstupní zastávkou) linka 12 vybírání BP, linka 1 a 5 kolej vnitřní. Linka 1 BP Petřiny a linka 5 BP Olšanské Hřbitovy

smyčka Kobylisy vnější kolej linka 17 a 31 vnitřní linka 25
linka 17 BP Levského, linka 25 BP Bílá Hora, linka 31 BP Spojovací

smyčka Spojovací vnější kolej linka 31, vnitřní kolej linka 9 (BP si bude vybírat pouze ve smyčce Sídliště Řepy)

smyčka Sídliště Barrandov vnější kolej linka 20, prostřední linky 13 a 14, vnitřní kolej ve špičce linka 12

Moje poznámky a odůvodnění:
-linka 1 je odkloněna z Dělnické z důvodu obslužnosti Vltavské a Holešovic
-linka 3 je odkloněna Karlínem v důsledku zachování přímého spojení
-linka 12 je zkrácena na Smíchovské nádraží vzhledem ke své velice společné trase s linkou 14 a 20 tudíž prohození s linkou 20, navíc z Výstaviště na Barrandov jede linka 14.
-linka 15 je zrušena z důvodu, že linka 25 přebere její kapacitu a navíc stejně musí být ukončena linka 25 v Kobylisích
-linka 20 vysvětelno výše, co se týče polonocí, myslím, že Ropid by v tento moment mohl povolit přejezdy z linky 12, pro její zkrácenou trasu a nahražení 12 linkou 20. Pokud ne přejezdy by se ukoutečňovaly i nadále z linky 20 popřípadě linky 6.
-linka 25 přebírá kapacitu od linky 15 a je ve dvojcích případně KT a je odkloněna z dělnické opět kvůli obsluze Holešovic.
-linka 31 hradí linky 1, 15 a 25 v daných úsecích.

Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo liku 26 ve stanici Vltavská.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: stromy

Příspěvek od 9001 » 08.4.2005 22:49

Martin.KT8D5 píše:
Honzík píše:Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
Spíš místo na parkování, to lidé ocení spíš, než stromky, zvlášť při situaci s autama... dneska je problém parkovat..
Na auta jsou podzemní popř. patrové garáže a ne ex. tramvajové pásy. Trochu zeleně je lepší než naskládáný gumokola.

Martin.KT8D5

Re: stromy

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 08.4.2005 22:40

Honzík píše:Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
Spíš místo na parkování, to lidé ocení spíš, než stromky, zvlášť při situaci s autama... dneska je problém parkovat..

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

stromy

Příspěvek od Honzík » 08.4.2005 22:36

Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 08.4.2005 22:16

Tahle plocha není v územním plánu určitě vedena jako zeleň, takže tam asi nebude.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 08.4.2005 17:10

6529 píše:Tak se ruší poslední pozůstatky coby vzpomínka na tuto trať.Co tam má vůbec být?Doufám,že ne jenom parkoviště,ale i pořádný kousek zeleně,když kultivizace...
No popravdě snad pás se zelení, ale nejsem si jist jestli tohle lidi vytrhne, když tam mohli parkovat... :roll:

6529
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.1.2004 21:57

Příspěvek od 6529 » 08.4.2005 16:23

Tak se ruší poslední pozůstatky coby vzpomínka na tuto trať.Co tam má vůbec být?Doufám,že ne jenom parkoviště,ale i pořádný kousek zeleně,když kultivizace...

MOp

Příspěvek od MOp » 08.4.2005 16:09

Marek Bělor píše:Přesně v tomto místě se tramvajové koleje ruší.
Bohužel je to tak. V těchto místech dnes definitivně dělníci odstraní poslední zbytky kolejí.

Jen připomínám, že se jedná o ulici Antala Staška mezi ulicí Poláčkova a Na krčské stráni.

Takové záběry jsem pořizoval s velikou lítostí, avšak konečně začíná etapa kultivizace této třídy. Škoda jen, že součastí není obnova tramvajového provozu.

Fota mám na webu..

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 08.4.2005 9:49

Mop: Měl ses tam vypravit hned, jak jsem to psal. Včera k večeru byla většina kolejí zlikwidována. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Marek B.

MOp

Re: TT Zelený Pruh

Příspěvek od MOp » 08.4.2005 8:28

Křemenáč píše:Zdravím, možná je už pozdě - ale ve středu večer jsem v ulici Zelený Pruh před nově budovanou kancelářskou budovou Budějovická alej viděl odkryté tramvajové koleje, které tam byly zality v asfaltu pěknou řádku let....
dekuji za info, jiz se to zde probiralo. paklize se to podari a pocasi se umoudri, dnes se tam vypravim..

Křemenáč

TT Zelený Pruh

Příspěvek od Křemenáč » 08.4.2005 1:14

Zdravím, možná je už pozdě - ale ve středu večer jsem v ulici Zelený Pruh před nově budovanou kancelářskou budovou Budějovická alej viděl odkryté tramvajové koleje, které tam byly zality v asfaltu pěknou řádku let...

A vypadaly jako nové. Bohužel jsem u sebe něměl foťák, ale kdyby měl někdo cestu kolem, tak to stojí za snímek

Jen vyjet tramvaje...

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Souhlas

Příspěvek od Honzík » 05.4.2005 21:48

Souhlasím s Martinem KT8D5kou, doufám, že nebude trvat dlouho a torzo zmizí úplně celé. Taky by mohli rekonstruovat ulici Antala Staška, to co tam je teď už není ani 4. třída. Když tam jedu busem tak je to jako na trakaři.

Jonáš

Záznam

Příspěvek od Jonáš » 05.4.2005 19:21

Martin.KT8D5 píše:To jo, ale když neni TT, tak je zbytečný a ošklivý tam nechávat torza...
Souhlasím s Vámi, pane dohazovači, ale když už někdo něco ruší, nechť to aspoň zaznamená pro další pokolení!

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 05.4.2005 17:57

9001 píše:
Martin.KT8D5 píše:No bylo už na čase...
TT s trávou by byla lepší. :wink:
To jo, ale když neni TT, tak je zbytečný a ošklivý tam nechávat torza...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9614
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 05.4.2005 17:07

Martin.KT8D5 píše:No bylo už na čase...
TT s trávou by byla lepší. :wink:

Odpovědět