Výluky a jiná omezení

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 10:28

Nebo varianta 2: Avška zasahuje do ní více linek.
l. 1-Petřiny(vnitřní kolej BP)-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště(vnitřní kolej)

l. 3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec

l. 5-obratiště Výstaviště(vnitřní kolej, BP jen Olšanské hřbitovy)

l. 9-obratiště Spojvoací(vnitřní kolej, BP jen Síldiště Řepy)

l. 12-(Sídliště Barrandov, jen ve špičkách, vnitřní kolej)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště(vnější kolej, vnitřní kolej-za výstup. zastávkou, BP)

l. 15-dočasně zrušena kapacita převedena na linku 25

l. 20-prodloužena celodenně, celotýdně na Sídliště Barrandov(vnější kolej)

l. 24-Radošovická-...-Bílá Labuť-Vltavská-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Ládví

l. 25-Bílá Hora(BP)-...-Vltravská-Florenc-Invalidovna-Palmovka-Bulovka-Kobylisy (2xT)

l. 31-Spojovací(vnější kolej, BP)-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy(vnější kolej)

-polonoce by byly z linky 20 převedeny na zkrácenou linku 12, pokud Ropid nepovolí tak linka 20 eventuelně 6
-linka 25 hradí linku 24 v úseku Florenc-Kobylisy a tato trasa je zároveň jejím odklonem, dále je ve dvojcích hradících linku 15
-linka 24 je odkloněna kvůli zachování přímého spojení Holešovic s centrem Prahy
-linka 20 je prodloužena jako náhrada za linku 12, která má s linkou 14 a 20 podobnou trasu. Aby bylo vytvořeno i více variant spojení.

Jonáš

Spojení

Příspěvek od Jonáš » 11.4.2005 10:24

Martin.KT8D5 píše:Proč ne:
-objezdy si myslím, že nikdo na tak dlouhou dobu nepovolí. Pravda 21, je ukončena vlastně také objezdem, ale je to jiná situace. Lika 3 a proti ní třeba 1 by mohly být řešení, nicméně myslím, že 3 je dost silná linka a Ropid nepovolí její zkrácení navíc by se ztratilo spojení Modřan s Palmovkou a v oblasti Holešovic by jedno přebývalo(jako má linka 12 a 14)
-Navíc by došlo ještě k většímu kumulovaní vlaků ve Smyčce Levského, neboť by si tam BP musely vybírat jak linka 17, tak i linka 3. 3 pojede určitě Karlínem, 1 Karlínem nemůže a 12 s 25 by moc brzo opustily Holešovice. Holešovice by sice dle mého řešení přišly o možnost spojení s centrem bez přestupu,ale i linka 3 nejede úplně celými Holešovicemi. Sídliště Ďáblice také nemá momentálně nejkrásnější spojení.
A proč objezdy? Nešlo by udělat pospojování linek?

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 10:12

Proč ne:
-objezdy si myslím, že nikdo na tak dlouhou dobu nepovolí. Pravda 21, je ukončena vlastně také objezdem, ale je to jiná situace. Lika 3 a proti ní třeba 1 by mohly být řešení, nicméně myslím, že 3 je dost silná linka a Ropid nepovolí její zkrácení navíc by se ztratilo spojení Modřan s Palmovkou a v oblasti Holešovic by jedno přebývalo(jako má linka 12 a 14)
-Navíc by došlo ještě k většímu kumulovaní vlaků ve Smyčce Levského, neboť by si tam BP musely vybírat jak linka 17, tak i linka 3. 3 pojede určitě Karlínem, 1 Karlínem nemůže a 12 s 25 by moc brzo opustily Holešovice. Holešovice by sice dle mého řešení přišly o možnost spojení s centrem bez přestupu,ale i linka 3 nejede úplně celými Holešovicemi. Sídliště Ďáblice také nemá momentálně nejkrásnější spojení.

Martin.KT8D5

Re: Bludný kruh

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 10:01

Jonáš píše:
Martin.KT8D5 píše:Já neřikám jen si obhajuju svoje, ale takhle je do toho zataženo co nejméně tras to šlo a objezdy nemám vůbec rád... a hlavně v těch Holešovicích nic nevyřeší dle mě teda...
Ale Holešovice nejsou zase jen nějaká periferie. A ono se to ukáže po změně linkového vedení, neboť to bude vše jinak.
Ale já Holešovice nešidim... Uberu jen jeden vůz a promiň, ale v tomto případně nevidim jak do toho zatáhnout linku 3, tu nikdo nezkrátí, ale odkloní.

Jonáš

Bludný kruh

Příspěvek od Jonáš » 11.4.2005 9:57

Martin.KT8D5 píše:Já neřikám jen si obhajuju svoje, ale takhle je do toho zataženo co nejméně tras to šlo a objezdy nemám vůbec rád... a hlavně v těch Holešovicích nic nevyřeší dle mě teda...
Ale Holešovice nejsou zase jen nějaká periferie. A ono se to ukáže po změně linkového vedení, neboť to bude vše jinak.

Martin.KT8D5

Re: PT

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 9:56

Jonáš píše:
Martin.KT8D5 píše:A kam s ní? Letos, no je možný, že zastaví provoz tramvají, ne že se začne hned opravovat...
Nevím, asi bych to udělal úplně jinak, než ty navrhuješ, ale musím si to v noci důkladně promyslet! A mám dojem, že jsem to už sem psal!
HJá neřikám jen si obhajuju svoje, ale takhle je do toho zataženo co nejméně tras to šlo a objezdy nemám vůbec rád... a hlavně v těch Holešovicích nic nevyřeší dle mě teda...

Jonáš

Re: PT

Příspěvek od Jonáš » 11.4.2005 9:54

Martin.KT8D5 píše:A kam s ní? Letos, no je možný, že zastaví provoz tramvají, ne že se začne hned opravovat...
Nevím, asi bych to udělal úplně jinak, než ty navrhuješ, ale musím si to v noci důkladně promyslet! A mám dojem, že jsem to už sem psal!

Martin.KT8D5

Re: PT

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 9:51

Jonáš píše:
Martin.KT8D5 píše:No ano, a?? Nevidím problém. Pokud ti jde o tu 3, tak stejně kam jí dát?? Navíc je to preferovaná linka ta pojede odklonem a nebude zkrácena. Nebo přidat linku ještě k tržnici? Ale kterou a jak?
Mám dojem, že ta výluka letos nebude, ale 3 Karlínem je krátkozraké řešení, i když nejlepší!
A kam s ní? Letos, no je možný, že zastaví provoz tramvají, ne že se začne hned opravovat...

Jonáš

Re: PT

Příspěvek od Jonáš » 11.4.2005 9:48

Martin.KT8D5 píše:No ano, a?? Nevidím problém. Pokud ti jde o tu 3, tak stejně kam jí dát?? Navíc je to preferovaná linka ta pojede odklonem a nebude zkrácena. Nebo přidat linku ještě k tržnici? Ale kterou a jak?
Mám dojem, že ta výluka letos nebude, ale 3 Karlínem je krátkozraké řešení, i když nejlepší!

Martin.KT8D5

Re: PT

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 9:37

Jonáš píše:
Martin.KT8D5 píše:Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo linku 26 ve stanici Vltavská.
Ale ta výluka má být minimálně 13 měsíců!
No ano, a?? Nevidím problém. Pokud ti jde o tu 3, tak stejně kam jí dát?? Navíc je to preferovaná linka ta pojede odklonem a nebude zkrácena. Nebo přidat linku ještě k tržnici? Ale kterou a jak?

Jonáš

PT

Příspěvek od Jonáš » 11.4.2005 9:30

Martin.KT8D5 píše:Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo linku 26 ve stanici Vltavská.
Ale ta výluka má být minimálně 13 měsíců!

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 0:25

Vypravení mne ještě napadlo (a prosím moderátory ať to nechají jako samostaný příspěvek a nespojují to s níže uvedeným) je to pouze moje fikce a nevím na kolik je reálné, protože nedokážu odpočítat kolik vlaků by bylo potřeba na tyto objezdové trasy (Petře pokud by si mi mohl tedy prosím spočítat délky a počet vlaků, děkuji Ti), tak pouze tak nějak od oka zatím:
l. 1-Vokovice, Kobylisy 2xT
l. 3-Hloubětín, Pankrác 2xT, KT8D5
l. 12-Kobylisy, Motol 2xT
l. 14-Žižkov, Motol, Pankrác 2xT
l. 20-Pankrác, Motol 2xT
l. 25-Hloubětín, Kobylisy, Vokovice 2xT
l. 31-Žižkov, Kobylisy, Hlooubětín 2xT

Martin.KT8D5

Výluky a jiná omezení

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 10.4.2005 23:53

Tak nějak se nám otevřelo opět téma Libeňského mostu, jelikož skutečně možná dojde k zastavení provozu tramavjí na tomto mostě... Navrhuji opět diskusi o tom co by mohlo kam vést:

Moje tedy:
1-Petřiny-...-Strossmayerovo náměstí-Dělnická-Nádraží Holešovice-Výstaviště

3-Levského-...-Bílá Labuť-Florenc-Invalidovna-Palmovka-...-Lehovec

12-(Sídliště Barrandov)-Smíchovské nádraží-...-Veletržní-Výstaviště

15-zrušena (kapacita převedena na linku 25)

20-celodenně, celotýdně ukončena na Sídlišti Barrandov

25-Bílá Hora-...-Dělnická-Nádraží Holešovice-Trojská-Kobylisy

31-Spojovací-Krejcárek-Palmovka-Vychovatelna-Kobylisy

Dopravní opatření:
smyčka Výstaviště vnější kolej(+kdyby nestačila, tak ještě vnitřní kolej za výstupní zastávkou) linka 12 vybírání BP, linka 1 a 5 kolej vnitřní. Linka 1 BP Petřiny a linka 5 BP Olšanské Hřbitovy

smyčka Kobylisy vnější kolej linka 17 a 31 vnitřní linka 25
linka 17 BP Levského, linka 25 BP Bílá Hora, linka 31 BP Spojovací

smyčka Spojovací vnější kolej linka 31, vnitřní kolej linka 9 (BP si bude vybírat pouze ve smyčce Sídliště Řepy)

smyčka Sídliště Barrandov vnější kolej linka 20, prostřední linky 13 a 14, vnitřní kolej ve špičce linka 12

Moje poznámky a odůvodnění:
-linka 1 je odkloněna z Dělnické z důvodu obslužnosti Vltavské a Holešovic
-linka 3 je odkloněna Karlínem v důsledku zachování přímého spojení
-linka 12 je zkrácena na Smíchovské nádraží vzhledem ke své velice společné trase s linkou 14 a 20 tudíž prohození s linkou 20, navíc z Výstaviště na Barrandov jede linka 14.
-linka 15 je zrušena z důvodu, že linka 25 přebere její kapacitu a navíc stejně musí být ukončena linka 25 v Kobylisích
-linka 20 vysvětelno výše, co se týče polonocí, myslím, že Ropid by v tento moment mohl povolit přejezdy z linky 12, pro její zkrácenou trasu a nahražení 12 linkou 20. Pokud ne přejezdy by se ukoutečňovaly i nadále z linky 20 popřípadě linky 6.
-linka 25 přebírá kapacitu od linky 15 a je ve dvojcích případně KT a je odkloněna z dělnické opět kvůli obsluze Holešovic.
-linka 31 hradí linky 1, 15 a 25 v daných úsecích.

Obslužnost Pražské tržnice bude snížena, ale bohužel při výlukách nelze zachovat všude korektní spojení. Avšak ne o tolik. V normální provozu je v daném úseku vlastně vypraveno 6xT, při dané výluce bude obslužnost "pouze" 5xT, odpadne sice spojení Pražská Tržnice Bílá Labuť, ale jak píšu linka 3 by se nám zkrátka už nikam nevešla. Tudíž pouze s Přestupem na metro C a nebo liku 26 ve stanici Vltavská.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9581
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: stromy

Příspěvek od 9001 » 08.4.2005 22:49

Martin.KT8D5 píše:
Honzík píše:Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
Spíš místo na parkování, to lidé ocení spíš, než stromky, zvlášť při situaci s autama... dneska je problém parkovat..
Na auta jsou podzemní popř. patrové garáže a ne ex. tramvajové pásy. Trochu zeleně je lepší než naskládáný gumokola.

Martin.KT8D5

Re: stromy

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 08.4.2005 22:40

Honzík píše:Já si myslím, že to nemusí být v plánu. Vysázet zeleň prostredním pruhu nemusí být v územním plánu. To není jako nějaký park nebo veřejná zeleň, ale jen kultivace středního vozového pruhu zelení. Pokud by ty kolejenebyly zality asfaltem v celé délce zrušené tratě, tak by mi nevadilo, kdyby tam zůstaly, ale takhle je dobře, že to je pryč.
Spíš místo na parkování, to lidé ocení spíš, než stromky, zvlášť při situaci s autama... dneska je problém parkovat..

Odpovědět