Diskuze o všem, co v Praze přepravuje, přepravovalo a přepracovat bude cestující veřejnost...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 21.4.2005 15:00
Tom píše:Mimochodem už se blíží květen, takže Plzeň by se zanedlouho měla pochlubit co vyrobila. V červnu má přijít další kus a v prosinci třetí tramvaj.
Doporučuji přečíst diskuzi na K-report.net
Jenki, který mívá dobré informace (sice tentokrát jen z plzeňských hospod

) tam píše, že škodovka bude ráda, pokud dodrží smlouvu a stihne homologaci prvních dvou kusů do konce tohoto roku, páč poršetry jsou teprve ve fázi svařování prvních částí. Což potvrzuje moje předchozí (neveřejné) informace.
Já trvám na svém názoru: Poršetry vyjedou na světlo nejdříve v září, proto se já začnu zneklidňovat, až pokud je neuvidím do října na kolejích.
Naposledy upravil(a)
Proxy dne 22.4.2005 9:17, celkem upraveno 2 x.
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 21.4.2005 14:34
Mimochodem už se blíží květen, takže Plzeň by se zanedlouho měla pochlubit co vyrobila. V červnu má přijít další kus a v prosinci třetí tramvaj.
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 14.4.2005 16:42
Připomeneme si vzhled vozu
anitra 14T+

-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 12.4.2005 14:56
Martin.KT8D5 píše:No a nebude "to" nový taky ohebnější díky tomu, že bude mít více kloubíků?

Počet kloubů
sám o sobě nepřispívá k vyšší ohebnosti.
Např. Vektra určitě není ohebnější než Astra.
BTW zajímavý terminus-technicus, ?ohebnost tramvaje? 
-
Martin.KT8D5
Příspěvek
od Martin.KT8D5 » 12.4.2005 13:42
Proxy píše:Martin.KT8D5 píše:Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...
Poršetra bude sice delší než Astra, ale na tom vůbec nezáleží, protože jde hlavně o vzdálenost podvozků a ta bude kratší.
No a nebude "to" nový taky ohebnější díky tomu, že bude mít více kloubíků?
-
Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Proxy » 12.4.2005 12:31
Martin.KT8D5 píše:Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...
Poršetra bude sice delší než Astra, ale na tom vůbec nezáleží, protože jde hlavně o vzdálenost podvozků a ta bude kratší.
-
Martin.KT8D5
Příspěvek
od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 18:01
tramvajak píše:slimman píše:Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy.

Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
Ale ona bude delší než je Astra si teda myslim...
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 11.4.2005 17:56
tramvajak píše:
Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
V Olomouci je to neni z duvodu, ze by tam Astra neprojela, ale z duvodu velmi spatneho stavu trati pres mesto. Oficielne si nechcou nicit tyhle vozy na trati pres centrum. Neoficielne je to tlak na mesto typu: "potrebujeme penize na opravu trati, abysme mohli nasadit pres centrum astry". Co se tyce pomeru (=trasovani) trati pres mesto, tak zde s astrou nejsou problemy.
V pripade mimoradnych odklonu tudy astry normalne jezdi.
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha deset
Příspěvek
od slimman » 11.4.2005 15:38
tramvajak píše:Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
Cožpak o to, nejspíš tam projede i s míjením, ale neotočné podvozky a ostré oblouky...
-
tramvajak
- Uživatel
- Příspěvky: 339
- Registrován: 02.11.2004 14:03
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od tramvajak » 11.4.2005 15:19
slimman píše:Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy.

Údajně by neměla mít problém nikde v pražský tram síti. Ale moc tomu nevěřím. Pokud se nemýlím, má konstrukčně vycházet z Aster a tyto např. v Olomouci nesmí na TT přes historickej střed kvůli směrovým a výškovým poměrům...
-
slimman
- Uživatel
- Příspěvky: 501
- Registrován: 21.1.2005 20:28
- Bydliště: Praha deset
Příspěvek
od slimman » 11.4.2005 15:01
Tombus píše:22?
Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..

Fajn, ale jsem na ni zvědav v obloucích v Chotkovy.

-
MOp
Příspěvek
od MOp » 11.4.2005 14:08
Martin.KT8D5 píše:se nediv ze strašnic na ni neni daleko a je to linka docela důležitá a jedoucí hodně centrem...
no a hlavne zahradni mesto je pro nizkopodlazni tram dulezite, nebot tam nic jineho krom busu neni....
-
Martin.KT8D5
Příspěvek
od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 14:06
Tombus píše:22?
Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..

se nediv ze strašnic na ni neni daleko a je to linka docela důležitá a jedoucí hodně centrem...
-
Tombus
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.12.2003 21:04
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tombus » 11.4.2005 13:48
22?
Tak to to k ní nebudu mít nakonec tak daleko..

-
MOp
Příspěvek
od MOp » 11.4.2005 11:19
Kaštan píše:Když to má mít klima tak proč to má všechny okna otevírací (aspoň podle výkresů)? Jestli ty okna nepůjdou zamknout tak bude klimatizace na dvě věci..
paklize bude klima vubec fungovat, nejsou pro ni okna zdaleka tak velky problem, jako otevirani dveri na zastavkach..