Stejně tak T1 v původní podobě (třeba i s rudou hvězdou na čele) byla designérsky neskutečně zdařilá. Nejvíc to vynikne na starých čb fotkách. Dávám za úkol zjistit, proč zrovna na nich.Petr píše:Jenže právě tyhle "zbytečnosti" dělaly z původní té trojky krásný vůz. To, co se z ní stalo po letech, byla již jen sériová výroba karoserie, oproštěná od všeho "nadbytečného", co zdržovalo výrobu. Bohužel ke škodě téhle tramvajetramvajak píše:(..)Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...
T3, T3M, T3SU, T3SUCS
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Moje řeč, nejhezčí byl ječmínek, kde bylo různých cingrlátek a lištiček nejvícePetr píše:Jenže právě tyhle "zbytečnosti" dělaly z původní té trojky krásný vůz. To, co se z ní stalo po letech, byla již jen sériová výroba karoserie, oproštěná od všeho "nadbytečného", co zdržovalo výrobu. Bohužel ke škodě téhle tramvaje
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Jenže právě tyhle "zbytečnosti" dělaly z původní té trojky krásný vůz. To, co se z ní stalo po letech, byla již jen sériová výroba karoserie, oproštěná od všeho "nadbytečného", co zdržovalo výrobu. Bohužel ke škodě téhle tramvajetramvajak píše:(..)Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak, lišta okolo výdechu se dala pozorovat u 8056. Ještě jeden malý detailek: tramvaje až do čísla 6505 měly otvor pro dveře nahoře zaoblený, naposledy se to dalo pozorovat na 6432 a ještě pořád to zůstává na některých z prvních T3P z Hostivaře.tramvajak píše:Něco podobného bylo i v bočnici okolo výdechu z motorgenerátoru, dokud byly tyto plechy s otvory přišroubovány k okolním. Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...
Naposledy upravil(a) syverin dne 08.6.2005 15:45, celkem upraveno 1 x.
Něco podobného bylo i v bočnici okolo výdechu z motorgenerátoru, dokud byly tyto plechy s otvory přišroubovány k okolním. Starší T3 byly všeobecně vybaveny nejrůznějšími lištičkami a podobnými zbytečnostmi...syverin píše:Doporučoval bych si prostudovat všechny starší fotky T3, neb takovou lištu měly z výroby všechny T3 původní verze pro Československo. Tedy v Praze 6101-6992, 6101-6171 měly dokonce trochu jiný tvar (naposledy 6124, než ji poslali na T3P). Pak se ale přišlo na to, že je víceméně zbytečná, tak se přestala dávat a mizela i z těch vozů, na kterých původně byla.dušan píše:zatím jsem si toho na jiné tram nevšiml, ale fakt je ten, že to vypadá podivně
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Já nemyslel jen ty přední, dvoudílné (ty se dají najít na 6102 a 6149), ale zadní, které byly pro všechny série stejné, byť pro ty starší taky do zelena.Pajda píše:Ta stará zelená okna byla dělená uprostřed před řidičem - sklo bylo ze 2 dílů a ne jako dnes ze 3 dílů. Myslím, že mimo muzeálních kusů to už nikde jezdit nebude.syverin píše:Stejně tak vozy prvních sérií měly čelní a zadní skla mírně tónovaná, možná by se daly zbytky starých zásob ještě někde potkat.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Ta stará zelená okna byla dělená uprostřed před řidičem - sklo bylo ze 2 dílů a ne jako dnes ze 3 dílů. Myslím, že mimo muzeálních kusů to už nikde jezdit nebude.syverin píše:Stejně tak vozy prvních sérií měly čelní a zadní skla mírně tónovaná, možná by se daly zbytky starých zásob ještě někde potkat.
Do poloviny roku 2004 jezdily v Liberci expražské T3, které tuto lištu měly taky. Pro mě to byl jeden z identifikačních znaků, že se právě jedná o ex Praha T3.
MOp píše:stejnou okapnicku ma i vuz 8060pawel píše:všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
stejnou okapnicku ma i vuz 8060pawel píše:všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Doporučoval bych si prostudovat všechny starší fotky T3, neb takovou lištu měly z výroby všechny T3 původní verze pro Československo. Tedy v Praze 6101-6992, 6101-6171 měly dokonce trochu jiný tvar (naposledy 6124, než ji poslali na T3P). Pak se ale přišlo na to, že je víceméně zbytečná, tak se přestala dávat a mizela i z těch vozů, na kterých původně byla.
dušan píše:zatím jsem si toho na jiné tram nevšiml, ale fakt je ten, že to vypadá podivněpawel píše:všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
zatím jsem si toho na jiné tram nevšiml, ale fakt je ten, že to vypadá podivněpawel píše:všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
všimli jste si někdy nenápadné lišty pod orientací u vozu 6880? http://foto.prazsketramvaje.cz/2005/cer ... 880-02.jpg
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
zatím jsem ji na žádné jiné T3 neviděl, ale ne že bych zkoumal fota všech 6xxx, co jsou k nalezení:))
Zvenku na prvni pohled shnila kastle muze byt v daleko lepsim stavu nez nejake jine radove novejsi a nezrezlejsi. Vnejsi vzhled nic nerika o stavu ramu apod. Takze tezko rict.Pepa píše: Zálení na tom v jakém stavu bude skříň, ale když jsem s 6554 jel v sobotu a viděl jsem všude ty shnilá a zrezlá místa tak asi bude za 6554 krnovák...
Zálení na tom v jakém stavu bude skříň, ale když jsem s 6554 jel v sobotu a viděl jsem všude ty shnilá a zrezlá místa tak asi bude za 6554 krnovák...pawel píše:no to ještě nikdo nemůže s jistotou říci, o ev.č. mylím moc nejde, ať se to klidně jmenuje 6101-II. důležitý spíš je, jestli půjde na jägerdorfizaci (RPV) nebo jen schönbergizaci (RP). Osobně bych to tipoval na první možnost, takže s umístěním na PA i ev.č.8300 se můžeme rozloučit.