Chování zaměstnanců DP
Moderátor: TRAM-FÓRUM
No dobře, ale když už běžim jako vocas, tak je přeci jen slušnost počkat. Třeba večer, když je interval nerozumně nastaven na 20 minut, při teplotě - 15, skutečně ujede, jen hovado. Já mám třeba kladnou zkušenost, v nedli ráno na nás s kámošem počkal řidič na Slánské s 10 (čelní vůz 8681 tušim, MOp ho má ve fotožurnálu, tkaovej ten šedej dědaYvona píše:Máš pravdu důvod ke spěchu je "rakvička a hrobeček"
Zde Ti unikla také jedna podstatná věc, a to "zdraví psychické"(stres, napětí adt)

- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Vždy není chyba na straně zaměstnance. Někteří cestující dokáží člověka tak otrávit, když ho přijdou seřvat za něco, za co si vlastně mohou sami. Nádherný příklad jsou plošiny v metru. Dost lidí si nepřečte návod a pak začnou řvát (a to někdy i doslova) a nadávat nejbližšímu zaměstnanci. Když se pak člověk s někym takovýmhle setká, ochota ho okamžitě přejde. Ale pak je samozřejmě i druhá skupina lidí, kteří se velice slušně zeptají a poděkují. Ale bohužel těch prvních je nějak více. Ale snažit se o jejich nápravu nebo se je snažit morálně vychovávat - přejdeš na červenou nepojedeš se mnou - je blbost a opak je naprosto opačný a odnesou to ostatní kolegové.
Je třeba si uvědomit, že zaměstnanec není stroj a že taky nemusí vždy ok. To neplatí na notorická hovada (např. níže popisovaný řidič busu), ale já věřim, že většina provozních pracovníků je slušná. Cestující má po zaplacení jízdného právo na slušné zacházení, ale s některými to prostě není možné, díky jejich chování. To jen tak obecně
Je třeba si uvědomit, že zaměstnanec není stroj a že taky nemusí vždy ok. To neplatí na notorická hovada (např. níže popisovaný řidič busu), ale já věřim, že většina provozních pracovníků je slušná. Cestující má po zaplacení jízdného právo na slušné zacházení, ale s některými to prostě není možné, díky jejich chování. To jen tak obecně

Martin-KT8D5.RN2P píše:-jaktože neni?? Kolikrát si u tohohle podniku člověk nemůže bejt jistej nicčim, zvlášť po co nějací filutové zrušili ixka.
Máš pravdu důvod ke spěchu je "hrob"
Heslo dne:
Utíkej co to jde, děláš to pro zdraví.
Máš pravdu důvod ke spěchu je "rakvička a hrobeček"
Zde Ti unikla také jedna podstatná věc, a to "zdraví psychické"(stres, napětí adt)
-jaktože neni?? Kolikrát si u tohohle podniku člověk nemůže bejt jistej nicčim, zvlášť po co nějací filutové zrušili ixka.Yvona píše:.
...
A mimochodem, když mi ujede jedna tramvaj, tak vím, že to není ta poslední tramvaj a že mi pojede další. Není důvod kam pospíchat, poté to také na těch silnicích vypadá.![]()
Heslo dne:
Utíkej co to jde, děláš to pro zdraví.
Jinak jak tak na to koukm cenzura opět funguje nemůžu se dopídit dvou nebo tří mých příspěvků. Asi zase byly moc na tělo co???
:smt024 píše:Ano ano funguje, tady to tak musí být, nebo byste nám z toho dělali holubník a já nedopustím, aby se zde cokoliv sdělovalo proti tramvajím. Neb já tady tomu velím!
Naposledy upravil(a) Martin-KT8D5.RN2P dne 25.1.2006 17:46, celkem upraveno 1 x.
Zásada že když někdo něco nedodržuje (přecházení na červenou) můžu ho jaksi morálně potrestat (ujedu mu) je celkem zajímavá asi i akceptovatelná jako taková osobní libůstka.
Jsem typ člověka, co nesnáší, když se pospíchá, kor v tomto děsném městě spěchu a stresu. Proto ten morální trest. Tady se neustále pospíchá a pak jsou všude svíčky u sloupů (př.Nábř.kapt.Jaroše- bílé kolo) a podobně. Nebudu to tady podporovat
. A hlavně rapl-opozdilec, který přebíhá na červenou je z hlediska mé profese silně nezajímavý do té doby, než tím svým spěchem "do hrobu" začne omezovat můj pracovní výkon, to je případ, kdybych mu dala s chutí facku a ještě bych si před tím plivla na dlaň.Bohužel na Štrossu se to stává velice často.
Ono se také může stát, že se příště na přechod už nedostane.

Jsem typ člověka, co nesnáší, když se pospíchá, kor v tomto děsném městě spěchu a stresu. Proto ten morální trest. Tady se neustále pospíchá a pak jsou všude svíčky u sloupů (př.Nábř.kapt.Jaroše- bílé kolo) a podobně. Nebudu to tady podporovat

Ono se také může stát, že se příště na přechod už nedostane.
Situace v životě nehodnotím podle toho, jestli se dobře vyspím, to si opravdu nemohu dovolit.Já jsem taky velmi často nerudnej, špatně vyspalej a podobně a tak ocením, když je někdo hodnej milej a příjemnej. A když se dobře vyspim, snažim se bejt taky takovej.

Yvona: Nikdo o žádné povinnosti nehovoří. Taky každej slušnej kaštan poděkuje. Když se mi to stane ve špičce, tak se nezlobím. Když se mi to stane při int. 20 min, tak mě to normálně na*e*e. Tuplem mě nas*r* když řidič zastaví před zastávkou, aby si mohl přehodit výhybku elektricky na první pokus, i když by mohl zastavit ZA předchozí tramvají a ta ujede - večer je to zvlášt půvabné. Nebo dokonce kdy ten první řidič rychle ze zastávky odjede, aby ten druhý do ní mohl a na cestující se jaxi nemyslí.
Zásada že když někdo něco nedodržuje (přecházení na červenou) můžu ho jaksi morálně potrestat (ujedu mu) je celkem zajímavá asi i akceptovatelná jako taková osobní libůstka.
Já jsem taky velmi často nerudnej, špatně vyspalej a podobně a tak ocením, když je někdo hodnej milej a příjemnej. A když se dobře vyspim, snažim se bejt taky takovej.
Přecházení - hm, ono je tam ted jen "kolmo k ose" Jsem ze staré školy. Tak jo.
Zásada že když někdo něco nedodržuje (přecházení na červenou) můžu ho jaksi morálně potrestat (ujedu mu) je celkem zajímavá asi i akceptovatelná jako taková osobní libůstka.
Já jsem taky velmi často nerudnej, špatně vyspalej a podobně a tak ocením, když je někdo hodnej milej a příjemnej. A když se dobře vyspim, snažim se bejt taky takovej.
Přecházení - hm, ono je tam ted jen "kolmo k ose" Jsem ze staré školy. Tak jo.
mrzli mne to taky na krizovatce ujezd,
kdyz chci dojet na arbesovo nam. a nevim jestli cekat na devitku nebo na 12/20, a jeste tam ne vidim ty druhe zastavky(narozni dum)
stejna situace je na karlaku, na ipp(smer belehradska)
p.s. nevim co ta diskuse dela v casti"vozovny"
kdyz chci dojet na arbesovo nam. a nevim jestli cekat na devitku nebo na 12/20, a jeste tam ne vidim ty druhe zastavky(narozni dum)
stejna situace je na karlaku, na ipp(smer belehradska)
p.s. nevim co ta diskuse dela v casti"vozovny"
:smt024 píše:zamestnanci snad patri do vozoven ne?
.kocour píše:Yvono, ten červený panáček tam naskočil právě v okamžiku, kdy se blížila ta 15. Tudíž jsem nechal projet 14 a auto směr Výstava a začal běžet, když naskočil opět zelený. Běhám rychle, k tramvaji je to pět vteřin, když jsem doběhl, zavřel mi před nosem. Zelený panáček pak svítil ještě dlouho, předlouho.
Tak to byl nějaký truhlík. Já jen, že když stojím třebas na tom Štrossu s tramvají a vidím, že mi tam dobíhá nějaký rapl na červeného panáčka, tak má smůlu.
Dále bych chtěla říct, že za "čekání na dobíhajícího" nám poděkuje tak 1 člověk z 20ti. Od řidiče tramvaje se vyžaduje automatická slušnost, ale veřejnost k řidiči slušná být už nemusí

A mimochodem, když mi ujede jedna tramvaj, tak vím, že to není ta poslední tramvaj a že mi pojede další. Není důvod kam pospíchat, poté to také na těch silnicích vypadá.

Včera jsem měla story na 19tce (Sídliště Hloubětín d.c.) s dědkem, co dobíhal na tramvaj a jako znamení o tom, že by rád nastoupil byla "rána holí do čela tramvaje", takže pán sice nastoupil, ale dostal pokárání, tím pádem se omluvil, což měl jediné štěstí. Protože kdyby měl ještě kecy, okamžitě by šel zpět na nástupní ostrůvek. (mimochodem jel 1 stanici a za 2 minuty mu jela tramka další)
Přála bych vám všem vyzkoušet si profesi řidiče tramvaje, myslím, že byste zde pak mluvili trochu jinak, co se týče problému "čekání na opozdilce"
Můžeš mi citovat blíže? Ať jsem hledala, jak jsem hledala ve vyhlášce o nejkratším směru, jak Ty uvádíš, jsem nenašla ani zmínku.
viz § 53-56
Na křižovatce Štross je křižovatka řízená signály pro chodce, které nejsou od sebe určitě vzdálené víc jak 50metrů, tudíž podle vyhlášky máš povinnost užít tohoto přechodu.
viz § 53-56
Na křižovatce Štross je křižovatka řízená signály pro chodce, které nejsou od sebe určitě vzdálené víc jak 50metrů, tudíž podle vyhlášky máš povinnost užít tohoto přechodu.
Aspoň až uslyšíme ,,Dnes ráno přejela na Strossmayerově náměstí tramvaj chodce, který nedbal zásad správného přecházení vozovky", víme, o koho jde KMeKM píše:Pobíhám po Strossu zejména ráno způsobem, za který by mi sebrali průkaz chodce na doživotí a jednou mě nějaký policajt chytne, ale holt si nemůžu pomoct.

Yvono, ten červený panáček tam naskočil právě v okamžiku, kdy se blížila ta 15. Tudíž jsem nechal projet 14 a auto směr Výstava a začal běžet, když naskočil opět zelený. Běhám rychle, k tramvaji je to pět vteřin, když jsem doběhl, zavřel mi před nosem. Zelený panáček pak svítil ještě dlouho, předlouho.Yvona píše:Mám dotaz: když čekáte na Štrossu na místech, abyste lapili onu tramvaj, tak přebíháte na červeného nebo zeleného panáčka? Běžíte po přechodu nebo mimo něj?
Ondra H: Správně.
Yvona: Ve vyhlášce je , že se ulice přechází nejkratším směrem. Tudíž na křižovatce je to ÚHLOPŘÍČKA. A úhlopříčně žádný panáček není. Takže není co porušovat
(Já vím, pobíhám po Strossu zejména ráno způsobem, za který by mi sebrali průkaz chodce na doživotí a jednou mě nějaký policajt chytne, ale holt si nemůžu pomoct)
Různí: Ne, zastávky nepřesunovat. Zas by přebíhali ti vystupující. Představte si, že chcete přestoupit z 8 do 5. A to bychom nestíhali už vůbec, takhle ty řidiče zdrží ten semafor.
Yvona: Ve vyhlášce je , že se ulice přechází nejkratším směrem. Tudíž na křižovatce je to ÚHLOPŘÍČKA. A úhlopříčně žádný panáček není. Takže není co porušovat

Různí: Ne, zastávky nepřesunovat. Zas by přebíhali ti vystupující. Představte si, že chcete přestoupit z 8 do 5. A to bychom nestíhali už vůbec, takhle ty řidiče zdrží ten semafor.